Poate că știți cum să începeți o afacere, dar știți cum să o dezvoltați? Fie că ați cumpărat o franciză, ați deschis magazinul visurilor dumneavoastră, veți dori o strategie de creștere solidă. Aceasta va asigura succesul pe termen lung al companiei dvs.
Iată câteva sfaturi pentru a vă pune la punct strategia de extindere a start-up-ului dvs:
Înțelegerea pieței dvs. țintă
Membrii pieței dvs. țintă împărtășesc, de obicei, caracteristici, interese personale și comportamente similare.
Pentru a obține informații despre piața dvs. țintă, veți dori să:
Strategie pentru startup-uri. Definiți-vă clienții ideali, inclusiv vârsta, venitul, sexul, locația și datele demografice ale acestora. Înțelegerea acestor aspecte vă poate oferi o bază solidă de la care să lucrați în restul cercetărilor dvs.
Adunați date din sondaje cu privire la interesele, preferințele și neplăcerile pieței dvs. Acest lucru vă poate ajuta să creați produse care să rezolve mai bine problemele consumatorilor și să se potrivească nevoilor lor. De asemenea, puteți trimite cu ușurință sondajele dvs. către publicul dvs. cu ajutorul campaniilor de marketing prin e-mail sau prin poștă.
Creați persoane ideale ale clienților care să contureze comportamentele, așteptările și nevoile clienților dvs. țintă. De asemenea, veți dori ca acestea să descrie provocările cu care se confruntă clienții dvs. Acest lucru vă poate ajuta să personalizați mesajele pentru a vă raporta mai bine la anumite tipuri de persoane.
Uitați-vă la rețelele sociale pentru a vedea pe cine urmărește piața dvs. țintă și cum utilizează diferite platforme. De asemenea, veți dori să vă uitați la modul în care se angajează cu concurenții dvs. pe aceste site-uri și ce tipuri de conținut le plac sau împărtășesc cel mai mult.
Folosiți Google Analytics pentru a vedea dacă conținutul dvs. funcționează pentru publicul dvs. țintă. De exemplu, veți dori să vă uitați la bucățile de conținut care sunt cele mai populare printre clienții dvs., inclusiv blogurile și postările din social media.
Analizați concurența
Pentru o analiză a concurenței, veți dori să vă uitați la punctele forte și punctele slabe ale celorlalte companii cu care vă confruntați. Pentru a face acest lucru, veți dori să:
- Cercetați cine sunt concurenții dvs: Cel mai bun punct de plecare este să vedeți cine oferă aceleași produse și servicii ca și dumneavoastră. Puteți utiliza motoare de căutare precum Google pentru a citi blogurile din industrie. De acolo, puteți participa la diferite conferințe și evenimente de networking pentru a întâlni alte companii față în față și a vedea ce oferă acestea.
- Monitorizați social media: Bazați-vă pe Facebook, LinkedIn și Twitter pentru a vedea ce spune publicul despre concurenții dumneavoastră. Acest lucru vă oferă informații despre opiniile și așteptările clienților dumneavoastră.
- Întrebați-vă clienții: Aceasta este una dintre cele mai ieftine modalități de a aduna informații. Dacă obțineți un client nou, întrebați-l pe cine a folosit înainte de dumneavoastră și de ce a schimbat. Veți dori să înțelegeți de ce nu au fost mulțumiți de furnizorul lor anterior și apoi să folosiți aceste informații pentru a vă ajuta să vă îmbunătățiți activitatea.
- Uitați-vă la anunțurile de angajare ale concurenților: Pentru aceasta, veți dori să vedeți ce roluri angajează, ceea ce vă poate oferi o perspectivă asupra modului în care își extind operațiunea și vă poate da indicii despre direcția în care își îndreaptă compania.
Unele lecții pe care le veți învăța în timpul analizei și care vă vor ajuta să vă îmbunătățiți planul de afaceri includ:
- Idei noi pentru vânzări și marketing
- Cum să vă implicați mai bine publicul în social media
- Cum arată prețurile competitive pentru industria dvs.
- Cele mai frecvente tipuri de conținut cu care interacționează publicul dvs.
- Ce piețe de nișă există
- Ce concurenți au o cotă de piață mai mare în comparație cu ceilalți
Identificarea unei propuneri de valoare
Propunerea dvs. de valoare subliniază modul în care produsele și serviciile dvs. vă ajută clienții. Acest lucru sporește creșterea startup-ului dvs. deoarece ajută publicul țintă să înțeleagă valoarea fiecărui produs sau serviciu pe care îl oferiți. De asemenea, îi ajută pe consumatori să diferențieze compania dvs. de concurenți.
Stabilirea propunerii dvs. de valoare este, de asemenea, importantă pentru a atrage investitori în startup-ul dvs. Îi va ajuta să își dea seama mai bine cum se potrivește produsul dvs. în viața clienților și, prin urmare, este relevant. De asemenea, ei vor căuta să vadă cât timp publicul țintă va avea nevoie de produsul dvs. și vor dori să vadă idei care rezolvă probleme pe termen lung pentru oameni și care au potențialul de a fi vândute timp de ani de zile.
Stabilirea unor obiective pe termen lung pentru startup-ul tău
Obiectivele pe termen lung oferă afacerii dvs. o direcție și o motivație consecventă și reprezintă o cheie pentru un model de afaceri de succes. De asemenea, acestea oferă tuturor celor din compania dumneavoastră o cale de urmat pentru succes, reducând confuzia în jurul planului dumneavoastră de afaceri. Acestea vor ajuta compania dvs. să se concentreze atât pe sarcinile mici, cât și pe cele majore pe parcursul fiecărui an, ceea ce poate crește productivitatea.
Unele caracteristici cheie ale obiectivelor realizabile sunt că sunt:
- Măsurabile: Acest lucru vă permite să vedeți progresul în timp. De asemenea, puteți folosi acest lucru pentru a-i menține motivați pe lucrătorii dvs.
- Specifice: Fiecare obiectiv pe care îl stabiliți ar trebui să prezinte cine este implicat, care sunt așteptările, când se așteaptă să se termine și de ce este important.
- Bazat pe timp: Obiectivele pe termen lung ar trebui să includă în continuare un termen. Acest lucru poate servi drept motivator pentru a vă menține startup-ul pe drumul cel bun pentru finalizare. Puteți apoi să stabiliți obiective mai mici pentru a vă ajuta să vă împingeți spre obiectivul mai lung.
- Relevante: Ar trebui să înțelegeți în mod clar modul în care obiectivele dvs. se încadrează în organizația dvs., în declarația de misiune și în scopul companiei. De asemenea, acestea ar trebui să aibă o importanță pe termen lung pentru compania dumneavoastră.
Alegerea unei locații cu potențial de creștere
Strategii de creștere pentru startup-uri. Locația afacerii dvs. poate face sau nu succesul companiei dvs. Indiferent dacă doriți să înființați un birou fizic, să lucrați de acasă sau să împărțiți un spațiu de lucru, veți dori să stabiliți o strategie cu privire la cel mai bun loc pentru activitatea dumneavoastră.
Printre întrebările pe care trebuie să vi le puneți înainte de a alege locația se numără:
- Doriți o clădire de birouri formală sau un mediu de lucru ocazional? Acest lucru ar trebui să fie în concordanță cu stilul și marca companiei dvs.
- Cât de aproape doriți să fiți de publicul țintă? La început, de multe ori este mai bine să fiți aproape de baza dumneavoastră de clienți, astfel încât aceștia să nu fie nevoiți să călătorească mult pentru a vă procura produsele.
- Veți avea nevoie de o parcare mare? Veți dori să vă uitați la accesibilitatea pentru clienții, angajații și furnizorii dumneavoastră. Cu cât vă așteptați ca mai mulți clienți să vă viziteze în timpul zilei, cu atât mai mare veți dori ca spațiile de cazare să fie mai mari.
- Care este prețul dvs. pentru imobiliare? Înainte de a porni în căutarea de proprietăți, veți dori să vă cunoașteți bugetul. De exemplu, doriți să închiriați sau să cumpărați un birou? Știind acest lucru vă poate ajuta să restrângeți mai ușor zonele.
- Vor exista concurenți în apropiere? În majoritatea cazurilor, a fi aproape de concurență este un lucru bun. De exemplu, restaurantele pot prelua traficul excedentar de la alte destinații alimentare care au o așteptare lungă.
- Cât de vizibilă doriți să fie afacerea dumneavoastră? În general, veți dori să înființați un birou care este mai aproape de zonele populare pe care oamenii le frecventează. Acest lucru sporește șansele ca noii clienți să intre. Cu toate acestea, dacă acest lucru nu este important pentru dumneavoastră, puteți înființa oricând un birou virtual cu mai puține cheltuieli sau chiar un birou mobil pe care îl puteți lua în diferite locații. Rețineți că locurile de muncă fizice, virtuale și mobile au toate deduceri fiscale diferite legate de birou.
Construirea unei echipe de pornire
Veți dori o echipă de startup care să fie bine închegată. Asta înseamnă că va trebui să angajați consilierii de afaceri potriviți, cum ar fi un:
- Manager de produs care supraveghează strategia și creșterea produselor dvs.
- Un responsabil de marketing care se concentrează pe viziunea companiei asupra produsului tău.
- Manager de vânzări care poate dezvolta noi clienți potențiali și poate aduce bani pentru compania ta.
Elaborați un plan de creștere a startup-ului
Strategie de expansiune a startup-ului. Stopul startup-urilor eșuează mai mult decât au succes. Pentru a vă ajuta să vă asigurați că afacerea dvs. este pe drumul spre un viitor prosper, va trebui să dezvoltați strategiile corecte de creștere a startup-ului.
Aceste planuri detaliate se alcătuiesc prin combinarea pieței dvs. țintă, a propunerii de valoare și a obiectivelor. De asemenea, ele îmbină strategia dvs. de marketing de conținut și de marketing pe rețelele sociale.