Atunci când ești un antreprenor debutant care încearcă să își stabilească compania pe piață, există o mulțime de responsabilități care vor cădea pe tavă – anticipate sau neașteptate. De asemenea, va trebui să mențineți o notorietate credibilă a mărcii, să dezvoltați comunitatea potrivită de susținători pentru a vă face compania să avanseze și să vă asigurați clienți repetați. Aceste provocări pot fi copleșitoare dacă nu aveți echipa potrivită. Este esențial să construiți cea mai solidă fundație de antreprenori și lideri de echipă care să poată sta cu încredere și să rămână demni de încredere în absența dvs. Dar succesul tău profesional depinde și de propria ta capacitate de a schimba vechile modele de comportament la locul de muncă.
Amânarea
Amânarea este un ucigaș care se strecoară în procesul de luare a deciziilor ori de câte ori analizezi prea mult. În afaceri vor exista întotdeauna necunoscute, iar amânarea deciziilor dificile este un obicei nesănătos care ne împiedică să profităm la maximum de oportunități. Atunci când vă surprindeți amânând, încercați să identificați ce anume evitați și abordați mai întâi acea problemă. Îți vei dori să fi făcut acest lucru mai devreme!
Nu externalizați o parte din muncă
Nu lăsați acele sarcini urgente, dar neimportante, să vă streseze și să vă fure timpul! În schimb, fă un efort conștient de a te concentra pe munca importantă pe care numai tu o poți face. Externalizați restul către alte persoane. Veți fi uimit de cât de multe puteți realiza atunci când vă concentrați pe ceea ce contează cu adevărat.
Prea multă microgestionare
Antreprenorii care au creat o echipă performantă, cu roluri clare, ar trebui să renunțe la obiceiul de a participa la ședințe în care nu mai sunt necesari sau care adaugă o valoare disproporționată. Lăsați echipa dvs. să se ocupe de activitățile de zi cu zi, în timp ce dvs. abordați ceea ce va urma.
Să fii negativ sau nerecunoscător
Eliminați plângerile despre orice, astfel încât să deveniți condiționat să căutați experiențe pozitive care să vă întărească. Deși situațiile dificile pot fi inevitabile, crearea unui obicei de a găsi recunoștință în orice situație va face călătoria antreprenorială mai puțin chinuitoare și cu siguranță mai distractivă. Chiar și în acele momente dificile, se poate căuta ceva pozitiv.
Concentrarea asupra lucrurilor greșite
Este foarte tentant să ne concentrăm pe ceea ce este urgent, dar nu este important, în detrimentul lucrurilor care sunt mai puțin urgente, dar în cele din urmă mai importante. Încercați să vă programați blocuri de timp în care puteți planifica să vă concentrați asupra diferitelor capete ale continuumului, nu doar asupra problemelor care apar pe parcursul unei anumite zile.
Verificarea prea frecventă a mesajelor dvs.
Nu vă mai verificați e-mailul toată ziua! Nu lăsați solicitările primite să vă conducă activitatea zilnică. Fă-ți un plan cu realizările importante înainte de a începe ziua și lucrează-ți ziua pentru a le realiza. A răspunde la e-mailuri doar de câteva ori pe zi este încă foarte receptiv.
Să te implici prea mult în fiecare decizie de afaceri
Încercați să eliminați nevoia de a fi implicat în fiecare decizie infimă din cadrul companiei. În schimb, stabiliți un cadru de luare a deciziilor și încredințați echipelor dvs. capacitatea lor de a lua decizii inteligente.
Săriți peste pauzele de masă
Să sari peste pauza de prânz în timpul săptămânii de lucru este ușor de căzut și are un dezavantaj ascuns: epuizarea energiei. S-a scris mult despre cum pauzele de lucru reduc stresul și îmbunătățesc productivitatea.
Gestionarea deficitară a timpului
Fiecare antreprenor trebuie să învețe lecția importantă de a-și trăi viața după propriul program. Când cineva îți trimite un e-mail, un mesaj sau îți lasă un mesaj vocal, este în timpul lor, nu al tău. Nu este de datoria ta să răspunzi imediat. După cum știți, timpul este bunul vostru cel mai prețios. Neprotejându-l, arătați că nu-l prețuiți, iar atunci oamenii profită de el.
Gândirea mică
Nu lăsați poliția realității să vă prindă. În calitate de antreprenor, atunci când lucrurile încep în sfârșit să se întâmple și visele tale de afaceri încep cu adevărat să devină realitate, poate fi ușor să treci în modul de protecție. Nu o faceți. Trebuie să continuați să gândiți la scară mare. Continuați să credeți că imposibilul este posibil. Continuă să tinzi spre vis și nu te lăsa prea mult prins în realitate. Visul este cel care te-a adus până aici.
Deci, dacă faci trei sau mai multe dintre aceste lucruri, ai nevoie de ajutor. Vestea bună este că toate acestea pot fi rezolvate. Majoritatea lucrurilor pot fi reparate! Acesta este lucrul pozitiv al vieții.