Vom numi ceva mai bun decât să deții o geantă de designer – este să deții propria linie de genți de lux. La fel ca multe alte decizii majore pe care le-ați luat în trecut, începerea liniei dvs. de modă poate fi dificilă și provocatoare, dar nu imposibilă. Acest tip de afacere vă va pune la încercare ochiul pentru modă și spiritul pentru afaceri. Așadar, cum vă puteți începe propria linie de genți de lux? Ar trebui să cercetați tendințele și să vă găsiți publicul sustenabil pentru a ști care este cea mai fezabilă modalitate de a vă începe linia. Construiți marca distinctivă a brandului dvs. concentrându-vă pe un stil sau două și creați o echipă de încredere în domeniul tehnic și al designului.
În cele din urmă, trebuie să vă stabiliți valoarea mărcii și să vă comercializați linia de genți.
Sfaturi pentru a începe o linie de genți de lux
Lansarea liniei dvs. de genți de lux s-ar putea să nu fie o plimbare în parc, dar aceste sfaturi vă pot ajuta să diminuați riscurile majore. Studiați cel mai fezabil mod de a vă deschide linia de designer prin cercetarea tendințelor și cunoașterea publicului țintă. Construiți identitatea mărcii concentrându-vă pe un singur stil de genți și creați o echipă de tehnicieni și designeri. De aici, puteți să vă construiți valoarea mărcii și să vă comercializați brandul.
Cercetați tendințele
Să nu cercetezi evoluțiile tendințelor din industria modei este aproape similar cu a merge la război fără a cerceta terenul și fără a-ți planifica strategia. Cercetați mai întâi tendințele înainte de a veni cu un plan. Acest lucru vă va oferi informații importante despre ceea ce își doresc oamenii în prezent și despre modelele care se demodează. Cu toate acestea, dacă vă bazați foarte mult pe tendințe s-ar putea să vă depășiți cu ușurință colecțiile de genți. Așadar, ce ar trebui să faceți?
Mărcile de genți de lux, cum ar fi Louis Vuitton, Chanel sau Hermès, sunt unele dintre cele mai mari case de modă din lume, care au început cu sute de ani în urmă. Unul dintre multele motive pentru care au rezistat în afaceri de design de-a lungul acestor ani este modul în care au rămas la designul lor semnătură. Au creat un aspect atemporal, care poate fi regăsit doar în brandul lor, adăugând în același timp câteva elemente noi, ca o aluzie la tendințe.
Cercetați tendințele pentru a oferi publicului dumneavoastră țintă ceea ce consideră elegant în prezent, rămânând în același timp ancorat în designul dumneavoastră semnătură.
Găsiți-vă publicul
Atunci când cercetați tendințele, trebuie să vă determinați publicul țintă și să vă concentrați pe studierea comportamentului acestuia. Înțelegeți cum se schimbă interesele lor sau evoluția stilului pe care îl preferă. Tot de aici puteți să vă dați seama și de prețul țintă pentru gențile de lux pe care le veți oferi cu brandul dumneavoastră. Acest lucru vă va oferi idei uimitoare pentru a vă proiecta colecția de genți și pentru a fi mai familiarizat cu interesele în schimbare ale pieței dvs. țintă.
Construiți valoarea mărcii
Am menționat că trebuie să cunoașteți tendințele și comportamentul pieței dvs. țintă. Acestea vor fi, de asemenea, necesare pentru a construi marca dvs. distinctivă a brandului. Evitați să vă bazați foarte mult pe tendințe atunci când vă proiectați colecția de genți de mână, deoarece acest lucru va face ca creațiile dvs. să se demodeze rapid. Trebuie să folosiți tendințele doar ca un cârlig pentru ca piața dvs. țintă să vă cunoască marca și să vă consolideze recunoașterea mărcii.
Brandurile populare de genți de mână și-au stabilit toate marca în industria modei, obținând o recunoaștere puternică a mărcii chiar și din partea celor care nu sunt incluși în piața lor țintă. Acestea și-au construit un prestigiu impresionant. Atunci când vă construiți valoarea mărcii, trebuie să definiți, de asemenea, punctul unic de vânzare al casei dumneavoastră de modă – ce vă face diferit de toate celelalte mărci existente?
Concentrați-vă pe un stil sau două
Până acum, trebuie să aveți câteva idei originale care vă pot servi drept punct de vânzare unic. Experții în afaceri de design ar recomanda ca liniile de genți la început de drum să înceapă cu unul sau două modele sau stiluri de genți, pentru mai puține riscuri și pentru a evalua cu ușurință performanța companiei. Acest lucru vă oferă mai multă marjă de manevră pentru a urmări comportamentul consumatorilor și pentru a lucra la calitatea produsului dumneavoastră.
Materiale
Fiecare material sau piele de animal are caracteristicile sale – alegerea celui potrivit pentru stilul de geantă pe care îl veți lansa poate fi un moment decisiv pentru linia dvs. de genți de mână. De exemplu, pielea de aligator este ideală pentru gențile cu un design structurat, deoarece acest tip de material este dificil și compact, în timp ce pielea de șarpe este suplă și moale.
Feroneria unei genți de mână îi conferă acesteia detaliile. Este ceea ce alcătuiește cataramele, închizătorile, fermoarele și picioarele unei genți. Mărcile folosesc mai ales aur, platină și paladiu, care vin toate în diferite nuanțe și tonuri pentru a se potrivi cu diferite stiluri de genți.
Creați-vă echipa de tehnologie și design
După ce ați creat modelele prototipurilor pentru gențile dvs. de lux, trebuie să adunați cei mai buni artizani pe care îi puteți găsi pentru ca produsele dvs. să se ridice la calitatea ideală. Cele mai mari branduri de lux din industria modei aleg doar cei mai buni artizani pentru a lucra la gențile lor pentru a asigura cea mai bună calitate a fiecărui produs finit.
Un alt lucru care face ca gențile de designer să fie un lux este cantitatea de muncă depusă pentru a produce o singură piesă – unul dintre motivele pentru care sunt și destul de scumpe. Crearea genților de lux nu este o joacă de copii, așa că alocați suficient timp pentru producție.
Construiți prestigiul
Pe lângă construirea punctului unic de vânzare, trebuie să lucrați și la exclusivitatea brandului dumneavoastră – de asemenea, una dintre mărcile luxului într-un articol de modă. Prețuiți calitatea în detrimentul cantității și evitați să sacrificați complexitatea necesară pentru crearea fiecărei genți de dragul de a produce mai multe produse.
Gențile dvs. de lux nu ar trebui să fie prea disponibile. Construiți un buyer persona care își poate permite prețul țintă. Concurența în afacerile de lux nu constă doar în a produce multe articole pentru a câștiga mai mult; este vorba despre garantarea prestigiului pentru a face ca fiecare bănuț să merite.
Comercializați-vă marca
Lăsați publicul să afle mai multe despre poșeta dvs. de lux prin marketingul mărcii dvs. Pe baza cercetărilor dvs. despre piața țintă, stabiliți care este cea mai bună platformă pentru a vă comercializa linia de genți de lux – poate fi sub formă de social media, evenimente și prezentări de modă și media tradiționale, cum ar fi reviste, reclame și altele.
Pentru liniile de designer aflate la început de drum, cel mai bine este să vă concentrați pe una sau două platforme și să vă extindeți pe măsură ce afacerea dvs. devine mai stabilă. Marketingul vizual este o modalitate excelentă de a vă comercializa linia de genți de mână. Aranjați ședințe foto în locații estetice pentru lansarea dvs.
Împărtășiți povestea mărcii
Mărcile de lux împărtășesc povestea brandului lor cu publicul lor și modul în care au devenit parte din modelarea modei așa cum o știm. Liniile de designeri aflați la început de drum pot face același lucru și își pot posta povestea brandului pe site-urile lor. Este, de asemenea, o idee bună să prezentați clienții valoroși și să postați mărturiile lor despre linia dvs.
Folosiți social media
Cei mai mulți oameni din ziua de azi sunt pe rețelele sociale. Comercializarea mărcii dvs. în cadrul spațiului digital va ajunge nu numai la publicul dvs. țintă, ci și la o gamă largă de consumatori. Fiți clar cu privire la identitatea brandului dvs. și tonifiați-vă postările pornind de acolo.
Puteți, de asemenea, să explorați posibilitatea de a trimite eșantioane unor persoane influente care pot fi la înălțimea brandului dvs. și să le cereți să vă posteze creațiile pe rețelele lor de socializare.
Alegeți un revânzător
A începe o linie de genți de lux nu este pentru cei slabi de inimă, dar poate merita. Alegeți doar magazinele și revânzătorii de încredere pentru a vă vinde brandul. Un vânzător de încredere vă poate ajuta să vă stabiliți recunoașterea și prestigiul mărcii, deoarece linia dvs. este vândută alături de cele mai mari nume din industria modei.