Liderii și managerii europeni au în vedere un singur obiectiv în 2023 – să își facă afacerile mai durabile și să atigă obiectivele privind subiectul de sustenabilitate . Oricine se află într-o poziție de conducere poate lua în considerare implementarea acestor strategii pentru a-și face compania mai ecologică până la sfârșitul anului.
Acestea vor trasa o cale de urmat, minimizând în același timp amprenta de carbon a unui brand, astfel încât fiecare afacere să aibă un loc în lupta împotriva încălzirii globale.
Investiți în analize
Nimeni nu poate face progrese dacă nu știe de unde a pornit. Liderii care intenționează să atingă obiectivele ambițioase de sustenabilitate în 2023 trebuie să investească în analiză pentru a înțelege ce face în prezent compania lor care este sau nu este ecologic.
Datele ar trebui să includă locul în care se situează compania în probleme precum risipa de apă, emisiile de dioxid de carbon și alte forme de poluare. A pune întrebări este o modalitate utilă de a începe, cum ar fi:
- Cât de ecologice sunt ramurile birourilor executive?
- Facilitățile de producție pun mediul pe primul loc?
- Furnizorii asociați sunt, de asemenea, ecologici?
Adunarea acestor informații într-un singur document va arăta tuturor ce trebuie lucrat cel mai mult. De asemenea, va trasa calea de urmat, având în vedere că datele servesc ca punct de reflecție viitor, atunci când se va judeca progresul trimestrial sau anual.
Căutați colaborarea
Crearea unui impact pozitiv asupra mediului poate veni cu o curbă de învățare abruptă. Multe companii fac mai multe progrese prin colaborarea cu întreprinderi existente sau organizații non-profit deja cunoscute pentru că sunt ecologice.
Un brand care produce articole de plajă pentru turiști ar putea anunța un parteneriat cu o organizație de voluntari care direcționează eforturile de curățare a plajelor. Acest lucru ar crea oportunități în colaborare, pe lângă campaniile de marketing pozitive cu consumatorii cu mentalitate sustenabilă care deja urmăresc sau respectă organizația de voluntariat.
În plus, companiile ar putea direcționa imediat o parte din profiturile lor pentru a obține o mai mare acoperire globală. În timp ce se lucrează la schimbări centrate pe afaceri, donațiile ar începe să facă o diferență pozitivă pentru mediu în numele corporației.
Faceți mici ajustări
Poate fi tentant să planificați schimbări organizaționale radicale pentru a face o companie mai sustenabilă, dar și ajustările minore ajută planeta.
Managerul de la biroul executiv ar putea instala un termostat inteligent. Acesta ar regla automat temperatura clădirii pe baza unor factori permanenți, cum ar fi deschiderea ușii de la intrare, închiderea ferestrelor și câte persoane se află într-o cameră la un moment dat. Alte opțiuni, cum ar fi asocierea cu o companie de colectare a deșeurilor reciclabile sau schimbarea paharelor de cafea din polistiren cu alternative biodegradabile, ar ajuta compania să înceapă să facă progrese durabile.
De asemenea, ar putea economisi bani. Un studiu recent a constatat că uscătoarele de mâini costă mai puțin pe termen lung decât refacerea prosoapelor de hârtie. Eforturile de reducere a deșeurilor reduc, de asemenea, cât cheltuiește o companie pe necesitățile zilnice de birou.
Studiați concurenții ecologici
Înțelegerea modului în care concurenții din industrie au devenit ecologici este o altă modalitate prin care organizațiile își pot atinge obiectivele ambițioase de sustenabilitate. Liderii executivi pot studia schimbările în timp real și pot replica succesele fără încercări și erori.
Este esențial să observați modul în care concurenții au devenit ecologici, citind declarațiile lor de misiune ecologică și orice anunțuri despre parteneriate. Aceste detalii cheie trasează o cale de urmat, dar fac și un apel către consumatori.
Cercetările arată că ajutorarea mediului înconjurător este o motivație principală pentru consumatorii care cumpără produse de la branduri noi. Companiile care învață de la concurenții lor și îi depășesc în ceea ce privește ajutorarea planetei vor câștiga mai mulți clienți. Acești cumpărători au mai multe șanse de a rămâne loiali, deoarece schimbările ecologice din cadrul companiei vor rămâne continue.
Scrieți un angajament privind clima
Companiile scriu declarații de misiune pentru a sublinia ceea ce reprezintă și ceea ce speră să facă pentru clienții lor. Oamenii le citesc pentru a ști pentru ce ar trebui să tragă la răspundere organizațiile, inclusiv pentru a ajuta mediul înconjurător.
Fiecare director executiv care speră să își facă compania să devină ecologică ar trebui să scrie un angajament privind clima. Proiectul final postat pe site-ul companiei va stabili obiective realiste și ambițioase de sustenabilitate și le va face cunoscute. Este mult mai ușor să transformi planurile în realități atunci când consumatorii și angajații înțeleg la ce lucrează marca.
Implicarea tuturor
Angajații din birourile executive se pot implica mai mult în obiectivele ecologice stabilite de compania lor. S-ar putea să se bucure să simtă că fac o diferență prin munca lor și să rămână cu angajatorul lor pe termen lung.
O dată pe lună, echipa s-ar putea bucura de un prânz vegetarian sponsorizat de companie. În timp ce ascultă o prezentare la nivel de birou, ei ar evita să mănânce carne care necesită resurse naturale în cantități mari de producție pentru a ajunge la consumatori.
De asemenea, ar putea folosi calculatoare cu consum redus de energie electrică, becuri LED în corpurile de iluminat din birou și un robinet cu debit redus în chiuveta din bucătărie. Fiecare mică schimbare care implică mai mulți angajați va crea o atmosferă de echipă care îi va energiza pe oameni în direcția obiectivelor de sustenabilitate ale companiei.
Rămâneți gata să învățați
Progresul are loc doar atunci când oamenii sunt deschiși la învățare. Experții din domeniile de mediu publică frecvent informații noi cu privire la succesele și eșecurile eforturilor actuale de îmbunătățire a mediului. De asemenea, ei pot găsi noi provocări de depășit.
După ce au stabilit și au lucrat pentru atingerea obiectivelor ecologice, directorii ar trebui să rămână cu mintea deschisă la lumea sustenabilității, care se actualizează continuu. Cărțile și articolele liderilor din domeniul mediului ar putea dezvălui noi probleme care necesită soluții sau vești încurajatoare despre eforturile în curs de desfășurare.
Angajații și consumatorii ar trebui, de asemenea, să ofere feedback. Aceștia se vor simți implicați și implicați personal, ceea ce va duce la mai multe eforturi depuse pentru a face progrese ecologice. Fiecare sursă de contribuție va rafina obiectivele organizației, astfel încât eforturile continue să devină noua normalitate mult timp după ce 2023 se va încheia.
Determinați parametrii pentru succesele în materie de sustenabilitate
Este mult mai dificil să evaluezi succesul fără metrici prestabilite. Aceste standarde se vor schimba în fiecare organizație, deoarece companiile au obiective de mediu diferite.
Parametrii ar putea include kilogramele de deșeuri reciclate în comparație cu anul trecut sau kilowați economisiți pe parcursul unei luni. Schița ar trebui să numească, de asemenea, obiectivul principal al companiei în materie de sustenabilitate, cum ar fi producerea a numai 500 de kilograme de deșeuri de la biroul executiv într-un trimestru datorită noilor eforturi de reciclare.
Evaluarea comparativă a progresului cu actualizări frecvente este o parte esențială pentru atingerea oricărui obiectiv. Liderii pot programa întâlniri recurente pentru a se asigura că firma rămâne pe drumul cel bun.
Tot mai multe companii devin ecologice, deoarece consumatorii caută mărci și produse ecologice. Stabilirea și îndeplinirea unor obiective ambițioase de sustenabilitate sunt posibile dacă organizațiile folosesc strategii ca acestea în 2023. Acestea vor crea căi viabile de urmat cu schimbări semnificative, indiferent de obiectivele stabilite de echipa de conducere.