Fiecare întreprindere mică are nevoie de o combinație de asigurare afacerilor pentru protecție financiară și juridică împotriva răspunderii în caz de criză. Polițele populare de asigurare pentru afaceri includ răspunderea civilă generală, polița proprietarilor de afaceri, întreruperea activității, răspunderea pentru management și produse, despăgubirea lucrătorilor, asigurarea auto și asigurarea cibernetică. Pentru a alege cea mai bună asigurare pentru organizația dvs., analizați activele, obligațiile și riscurile afacerii dvs.; stabiliți cât de elementară sau cuprinzătoare doriți să fie asigurarea dvs. și comparați furnizorii.
Atunci când luați decizii financiare pentru asigurarea afacerilor dvs. mici sau de început, poate fi tentant să reduceți costurile prin semnarea doar a asigurării de afaceri pe care trebuie să o aveți din punct de vedere legal. Cu toate acestea, un singur accident neasigurat poate costa mai mult decât prima dvs. lunară – vă poate costa afacerea.
Atunci când se întâmplă accidente, doriți să fiți protejat. Asigurarea afacerilor vă protejează de pierderi financiare în perioadele de criză sau de evenimente neprevăzute. Nu există o asigurare de afaceri de tip “universal”; în schimb, există mai multe tipuri de asigurări care vă pot proteja afacerea, iar combinația exactă de polițe de care aveți nevoie depinde de circumstanțele dvs. unice.
Asigurarea pentru afaceri poate acoperi o litanie de lucruri, în funcție de tipul acesteia. Aceasta variază de la cea de bază la cea completă, astfel încât veți dori să alegeți o acoperire care să vă protejeze în mod adecvat proprietatea, oamenii și procesele de afaceri.
10 aspecte comune ale unei afaceri pe care asigurarea le poate acoperi și proteja:
- Viețile directorilor afacerii
- Viețile angajaților cheie
- Viețile unui grup de angajați
- Invaliditatea pe termen lung și scurt a proprietarilor și a angajaților
- Răspunderea pentru rănirea proprietarilor și angajaților
- Acoperire a proprietății și a accidentelor pentru clădiri și utilaje
- Răspundere civilă și daune aduse activelor de transport ale întreprinderii
- Răspunderea pentru produse
- Asigurarea de sănătate a angajaților în caz de boală și vătămare
- Indemnizație pentru salariați pentru veniturile pierdute din cauza unei vătămări
Asigurarea de afaceri poate proteja din punct de vedere financiar și juridic principalele elemente ale afacerii dumneavoastră, inclusiv bunurile, oamenii și procesele de afaceri.
Un factor care influențează suma pe care o plătiți în fiecare lună este tipul de afacere. De exemplu, constructorii plătesc mult mai mult pentru asigurarea afacerii decât contabilii. Motivul acestei creșteri este legat de pericolele asociate cu munca – există un risc inerent mai mare de rănire și de daune potențiale dacă operați o firmă de construcții față de dacă conduceți o mică firmă de contabilitate.
Dimensiunea afacerii, sau numărul de angajați pe care îi are compania dumneavoastră, este, de asemenea, un factor de cost. Fiecare angajat reprezintă un risc potențial pentru afacerea dvs., ceea ce vă crește prima lunară.
În cele din urmă, sumele de acoperire influențează costul. Cu cât este mai mare acoperirea, cu atât veți plăti mai mult. O modalitate de a compensa costul dacă alegeți o acoperire mai mare este de a avea o franșiză mai mare.
În cazul unei cereri de despăgubire, asigurarea de afaceri este, în mod normal, plătibilă direct către companie. De exemplu, dacă afacerea dvs. este deteriorată în timpul unui incendiu, veți depune o cerere de despăgubire. Un evaluator evaluează pagubele și decide asupra costului de reparare sau de înlocuire a bunurilor sau a articolelor deteriorate. După ce plătiți franșiza din polița dumneavoastră, compania de asigurări plătește un cec întreprinderii în funcție de parametrii poliței.
Există numeroase tipuri de asigurări de afaceri disponibile și probabil că veți avea nevoie de o combinație de mai multe polițe pentru a vă proteja afacerea. Este foarte recomandat să discutați cu un expert în asigurări pentru a identifica polițele specifice necesare pentru compania dumneavoastră.
Asigurarea de răspundere civilă a conducerii: Un alt pachet de asigurare cuprinzător de care este posibil să aveți nevoie este asigurarea de răspundere civilă pentru management. Aceasta combină adesea asigurări precum răspunderea pentru practici de angajare (protecție esențială pentru întreprinderile cu angajați), răspunderea fiduciară și răspunderea directorilor și funcționarilor.
Asigurarea de compensare a lucrătorilor: În cazul în care un angajat este rănit la locul de muncă, asigurarea de compensare a lucrătorilor poate acoperi costurile medicale sau salariile pierdute. Asigurarea de compensare a lucrătorilor și asigurarea de invaliditate sunt adesea impuse prin lege.
Asigurarea împotriva erorilor și omisiunilor : Dacă oferiți servicii profesionale, veți dori să achiziționați asigurarea dată, cunoscută și sub numele de asigurare de răspundere civilă profesională. Acest tip de acoperire vă protejează în cazul în care un client sau un client pretinde că serviciile dvs. i-au cauzat dificultăți financiare. Acest lucru este deosebit de important pentru consultanți și consilieri financiari.
Asigurarea de răspundere civilă pentru produse: Întreprinderile mici au adesea nevoie de o asigurare de răspundere civilă pentru produse pentru a se proteja împotriva reclamațiilor legate de produse. În cazul în care produsul dvs. cauzează daune sau vătămări unei terțe părți sau dacă afacerea dvs. se confruntă cu un proces legat de produs, asigurarea de răspundere civilă pentru produse vă poate ajuta să vă acoperiți protecția și securitatea.
Asigurarea auto: Dacă dvs. sau angajații dvs. folosesc vehicule în scopuri profesionale, veți avea nevoie de o anumită formă de asigurare pentru vehicule. Dacă aveți nevoie de o asigurare auto personală sau comercială depinde de tipul de vehicule pe care le utilizați, de scopul pentru care le folosiți și de gradul de acoperire de care aveți nevoie.
Asigurare cibernetică: Fiecare proprietar de mică afacere ar trebui să își protejeze datele și tehnologia cu o asigurare cibernetică. Dacă tehnologia afacerii dvs. este spartă sau dacă datele sunt divulgate, asigurarea cibernetică (asigurarea pentru încălcarea securității datelor sau asigurarea de răspundere civilă cibernetică) vă poate ajuta să acoperiți costurile pagubelor.
Acestea sunt doar câteva dintre tipurile comune de asigurări pe care proprietarii de afaceri mici ar trebui să le ia în considerare. Ar trebui să solicitați asistență profesională pentru a găsi acoperirea care vă protejează cel mai bine afacerea specifică.
Cea mai bună asigurare pentru afacerea dvs. depinde de nevoile dvs. unice. Pentru a determina de ce tipuri de asigurare aveți nevoie, va trebui să treceți printr-o analiză atentă a afacerii dvs.
1. Analizați-vă responsabilitățile legale și activele afacerii.
În primul rând, ar trebui să faceți o evaluare atentă a afacerii și a activelor dvs. pentru a determina ce doriți să asigurați.
2. Analizați-vă riscul.
Analizați riscurile și răspunderile dumneavoastră suplimentare. Acest lucru vă va ajuta să determinați ce asigurare vă va oferi tipul potrivit de protecție. De exemplu, dacă afacerea dvs. este situată la ultimul etaj al unei clădiri de birouri într-o regiune predispusă la inundații, probabil că veți dori o asigurare completă împotriva inundațiilor, în timp ce o afacere care activează într-o industrie periculoasă va dori probabil o asigurare care să acopere riscul ca angajații săi să se accidenteze.
3. Determinați cât de cuprinzătoare doriți să fie asigurarea dumneavoastră.
În funcție de ceea ce asigurați, este posibil să aveți nevoie de un nivel de asigurare de bază sau de o asigurare cuprinzătoare care să acopere toate aspectele legate de potențiala pierdere. Va trebui să luați în considerare cât de costisitoare ar fi pierderea și să evaluați probabilitatea ca aceasta să se întâmple.
4. Alegeți un furnizor.
Furnizorii de asigurări nu sunt toți la fel. Politicile, primele și acoperirea variază, așa că faceți câteva cercetări pentru a-l găsi pe cel mai bun pentru a vă proteja afacerea. Alegeți câțiva furnizori de top și comparați-i în funcție de acoperirea poliței, costuri, fiabilitate, servicii pentru clienți și modul în care tratează cererile de despăgubire.
Pentru a determina de ce asigurare de afaceri aveți nevoie, va trebui să vă analizați operațiunile, activele, riscurile și obligațiile. Apoi, stabiliți cât de cuprinzătoare doriți să fie polițele dvs. și comparați furnizorii.