Începerea unei afaceri este plină de provocări interesante și de oportunități de învățare potențiale, obținute prin riscurile care o însoțesc. Înțelegerea acestor obstacole unice poate pregăti antreprenorii să le gestioneze în cazul în care întâlnesc vreunul în momentul în care încep o afacere. Managementul este următorul pas pentru mulți dintre cei care doresc să progreseze în carieră. Acesta este un rol important care asigură că o afacere și angajații săi continuă să se dezvolte cu succes. Tranziția către o poziție de conducere vine cu propriul set unic de provocări.
Iată care sunt provocările cu care s-ar putea confrunta antreprenorii și cum le-ar putea aborda:
Selectarea unui serviciu sau a unui produs
Un antreprenor poate avea abilitățile și pasiunea necesare pentru a înființa o companie, dar un factor important în demararea unei afaceri este să decidă ce să vândă. Pentru început, aceștia pot identifica o cerere în comunitatea lor pe care ar putea să o satisfacă. O firmă de marketing sau un cercetător independent îi poate ajuta să efectueze un studiu de piață pentru a descoperi ce nevoi există și care sunt cele pe care au resursele necesare pentru a le satisface. De exemplu, un antreprenor poate afla că oamenii din comunitatea lor conduc în afara orașului pentru a primi masaje, deci știe că există o cerere locală pentru un centru spa pe care ar putea să o satisfacă.
Dezvoltarea unei strategii de vânzări
Deși un antreprenor poate recunoaște o oportunitate într-o anumită comunitate, ar putea, de asemenea, să cerceteze cel mai bun mod de a vinde în acea comunitate. Ei pot angaja un profesionist pentru a crea un plan de marketing sau pot face unul ei înșiși. Pentru a face acest lucru, ei pot evalua care este publicul lor țintă și ce strategie ar putea ajunge cel mai bine la acesta. De exemplu, dacă un antreprenor deschide o afacere într-o comunitate rurală în care știe că mulți oameni ascultă radioul, ar putea elabora un anunț digital care să fie difuzat la nivel local.
Stabilirea fondurilor de pornire
Pentru antreprenorii care încep cu un capital mai mic, există modalități de a obține fonduri pentru a începe. Ei pot începe cu un împrumut bancar tradițional sau cu un împrumut federal pentru întreprinderi mici. Dacă intenționează să furnizeze un produs sau un serviciu despre care știu că are deja o cerere semnificativă, ar putea începe o campanie de strângere de fonduri. În cazul antreprenorilor care preferă să folosească un model de creștere autoalimentat, aceștia pot începe prin a se adresa unui public restrâns și pot construi încet pentru a servi baze de clienți mai mari.
Menținerea unui buget
Deoarece conducerea unei companii poate fi imprevizibilă, un antreprenor poate rămâne pregătit prin menținerea atentă a unui buget. Ei pot face acest lucru prin prioritizarea strategiilor de marketing eficiente și alocarea restului în funcție de nevoile lor unice. Evaluarea cheltuielilor care sunt necesare îi poate ajuta pe antreprenori să își ajusteze fondurile pentru a se pregăti mai bine pentru schimbări. De exemplu, ei pot observa că există un producător mai accesibil pe care îl pot folosi și pot realoca aceste economii pentru a aborda costurile mai mari ale utilităților.
Susținerea veniturilor
Este important ca antreprenorii să gestioneze cu atenție banii organizației lor pentru a ține cont de orice potențială întârziere în plata facturilor. În afară de întocmirea bugetului, antreprenorii pot percepe un avans pentru a se asigura că își pot permite cheltuielile până când primesc plata integrală. Trimițând facturile cât mai devreme posibil și solicitând plata imediat ce finalizează proiectele, antreprenorii pot asigura finanțarea pentru a menține operațiunile în funcțiune în mod eficient.
Dotarea cu personal a organizației
Pentru a se asigura că angajează oameni cărora le pasă de misiunea organizației lor și care vor munci din greu, antreprenorii pot supraveghea procesul de angajare. Aceștia pot publica anunțuri foarte detaliate pentru a atrage candidați ale căror calificări corespund nevoilor specifice ale organizației. Înainte de a intervieva pe cineva, ei pot elabora întrebări pentru a evalua dacă candidatul s-ar putea potrivi bine pentru organizația lor și dacă rolul îi poate ajuta în atingerea obiectivelor lor profesionale.
Gestionarea angajaților
În calitate de creatori și lideri ai unei organizații, antreprenorii își îndrumă angajații cu privire la modul în care pot îndeplini cel mai bine obiectivele organizației. Ei pot realiza acest lucru prin elaborarea unor instrucțiuni clare și detaliate pentru fiecare rol. Atunci când un antreprenor comunică în mod eficient obiectivele organizației, angajații pot înțelege mai bine la ce se așteaptă și pentru ce lucrează. De exemplu, dacă fondatorul unei inițiative pentru apă curată le spune angajaților povestea motivului pentru care a înființat compania, aceștia se pot simți mai inspirați să lucreze pentru obiectivul comun de a furniza apă curată.
Extinderea afacerii
După ce un antreprenor își înființează afacerea, este posibil să ajungă la un nivel de succes la care să dorească să se extindă. Această etapă de gestionare a unei afaceri implică multe considerații, inclusiv găsirea unei modalități de a aborda o cerere mai mare, cercetarea de noi parteneri și reevaluarea rolului lor în cadrul companiei. Un antreprenor poate revizui procesele existente pentru a răspunde mai bine nevoilor companiei. De exemplu, dacă o firmă de consultanță folosește un software construit pentru o listă de clienți mai mică, poate trece la unul care se potrivește mai bine unei baze de clienți mai largi.
Gestionarea timpului
Începerea unei noi afaceri și gestionarea acesteia creează multe sarcini periodice, astfel încât antreprenorii pot crea termene limită pentru a ajuta la prioritizarea obligațiilor lor. Deoarece rolullor poate cuprinde multe responsabilități, antreprenorii au la dispoziție mai multe abordări pe care le pot adopta pentru a gestiona timpul. O strategie pe care o pot folosi este crearea de obiective pentru ei înșiși și pentru ceilalți membri ai organizației. Aceștia pot evalua care sarcini sunt absolut necesare și care pot fi delegate.
Menținerea încrederii
Poate fi nevoie de multă încredere pentru a înființa o companie și la fel de multă pentru a o conduce. Este important ca antreprenorii să își mențină încrederea în sine, astfel încât să poată conduce în mod eficient și să poată lua decizii de afaceri adecvate. Antreprenorii pot stabili obiective pe termen lung și scurt pentru a urmări și reflecta asupra succesului lor. Menținerea unei comunități de susținere a conducerii și a angajaților poate fi, de asemenea, de ajutor. Atunci când un antreprenor este mai încrezător, se poate simți mai pregătit să facă față provocărilor.
Colaborarea cu partenerii
Pentru antreprenorii a căror organizație se descurcă bine, aceștia pot lua în considerare încheierea de parteneriate cu alți profesioniști sau întreprinderi. Deși acest lucru îi poate ajuta să aloce responsabilitățile de conducere și să crească finanțarea, există multe considerente. În primul rând, antreprenorii pot evalua domeniile de îmbunătățire, dacă un parteneriat ar putea fi de ajutor și, de asemenea, modul în care abilitățile și personalitățile lor s-ar putea combina pentru a aduce beneficii organizației. Este important să stabiliți termenii parteneriatului cu un avocat pentru a proteja interesele tuturor părților.