Managementul hotelier este o nucă greu de spart, iar oricine a fost vreodată manager de hotel poate confirma acest lucru. Chiar și cu cea mai recentă tehnologie de care dispuneți astăzi, unele lucruri pot fi învățate doar prin experiență. Și ce modalitate mai bună de a învăța și de a dobândi experiență decât să citești cărți? Acestea te învață cum au reușit cei mai buni din domeniu să obțină ceea ce au obținut și cum poți ajunge și tu acolo unde au ajuns ei.
Mai multe practici din domeniul managementului hotelier sunt atemporale și neprețuite, iar cărțile te ajută să le înțelegi și să le asimilezi în viața și cariera ta. Din multitudinea imensă de cărți existente, vă oferim aici câteva dintre cele mai bune titluri de citit, mai ales dacă sunteți manager de hotel:
Inima ospitalității: Marii lideri de hoteluri și restaurante își împărtășesc secretele
de Micah Solomon
Titlul cam dă de înțeles despre ce este vorba în carte: lideri de succes din industria hotelieră care își dezvăluie secretele. Și ce modalitate mai bună de a învăța ceva decât să urmărești și să înveți de la cei care au avut deja succes în același domeniu? Prezentând giganți din sectorul hotelier, de la brandurile Virgin Hotel până la Ritz-Carlton, Micah face o treabă fenomenală în a aduce în prim-plan secrete și strategii cu care poate nu erai familiarizat până acum.
Anecdotele și poveștile ajută la înțelegerea diferitelor tendințe în materie de servicii pentru clienți și a modului în care aceștia trebuie deserviți. Arată cum pașii mici pot contribui în mare măsură la crearea unei afaceri și cum orice afacere poate atinge noi culmi cu pași măsurabili și cuantificabili. De la crearea diferitelor tipuri de experiențe pentru diferite tipuri de clienți la diferite procese, cum ar fi angajarea și formarea, această carte explorează mai multe aspecte prin intermediul diferiților lideri care apar în carte.
100 de sfaturi pentru hotelieri: Ce trebuie să știe și să facă fiecare profesionist de succes din domeniul hotelier
de Peter Venison
Detaliată și cuprinzătoare, aceasta este o carte indispensabilă pentru toți cei din industria hotelieră. Cu siguranță, vă doriți să vă impuneți în această afacere. Dar cum ați putea să vă propuneți să realizați acest lucru? Și ce ar trebui să faceți pentru a obține niște rezultate? Această carte vă spune exact cum și ce trebuie să faceți pentru a avea succes în acest domeniu. Folosindu-se de experiența sa personală, Peter vă oferă multiple sfaturi care acoperă întreaga activitate hotelieră.
Și este mai mult decât simple sfaturi despre această afacere, Peter îl conduce pe cititor prin diferite procese, de la deschiderea hotelului până la momentul în care acesta funcționează normal. El precizează cum poate fi îmbunătățită fiecare etapă și lucrurile pe care le poți îmbunătăți în funcție de stadiul în care te afli. Cea mai potrivită pentru începători, aceasta ar putea fi cartea potrivită pentru tine dacă tocmai ai intrat în această industrie.
O lectură rapidă, pe care o poți parcurge în scurt timp, aduce în prim plan experiența lui Peter atât ca oaspete de hotel, cât și ca hotelier și observațiile sale despre cum poate fi îmbunătățită industria în ceea ce privește modul în care sunt serviți oaspeții. Împărtășind diferite trucuri și secrete comerciale ale activității de management, el se asigură că veți lua decizii de management mai bune în viitor.
Fiți invitatul nostru: Perfecționarea artei de a servi clienții
de The Disney Institute și Theodore Kinni
Clienții reprezintă principala fațetă a sectorului hotelier, iar a ști cum să le oferi servicii în cel mai bun mod înseamnă a ști cum să fii excelent în meseria ta. Și iată că apare această carte. Concentrându-și energia în totalitate pe transformarea afacerii dvs. într-un loc centrat pe client, cartea oferă strategii și tactici neprețuite. De asemenea, arată modul în care Disney își tratează clienții, încercând să depășească așteptările cuiva, mai degrabă decât să le satisfacă pur și simplu.
Menținerea serviciului pentru clienți ca prioritate a fost unul dintre principalele motive din spatele succesului Disney, iar această carte are rolul de a vă învăța și pe dumneavoastră acest lucru. Arătând cum să tratezi oaspeții într-un mod mai bun în comparație cu hotelurile și spațiile standard, cartea te ajută să înțelegi beneficiile imense care decurg din oferirea unei experiențe unice pentru clienți. Institutul Disney este ramura de formare a The Walt Disney Company și vine cu o experiență imensă care este evidentă în carte.
Fie că doriți să vă dezvoltați afacerea și să o duceți pe noi culmi, fie că doriți pur și simplu să știți cum de Disney este ceea ce este, cartea vă oferă perspective și concepte captivante. Folosindu-se de propria lor experiență în a oferi o experiență magică consumatorilor și vizitatorilor săi, cartea arată cum puteți reproduce același model pentru dumneavoastră.
Industria ospitalității este în creștere de mult timp și oferă unele dintre cele mai interesante oportunități. Această carte servește drept inițiatorul perfect în lumea hotelurilor și a managementului, conducându-vă prin diferitele încercări și necazuri ale acestei meserii. De la vânzări la băuturi, Jason acoperă toate aspectele acestui sector. Fie că doriți să vă băgați degetele de la picioare în această lume, fie că ați făcut-o deja, cartea vă poate fi de folos, de la a vă arăta cum să vă comercializați produsele, la cum să mențineți motivația grupului la un nivel ridicat și cum să oferiți servicii de calitate clienților.
Oferind, de asemenea, sfaturi pentru autodepășirea în contextul industriei, fie că este vorba despre consolidarea încrederii în sine sau despre atingerea unei poziții mai înalte, cartea acoperă toate fațetele importante ale acestei industrii într-o manieră cuprinzătoare, care are rolul de a vă spori atât cunoștințele, cât și abilitățile. Acoperind chiar și aspectele minuscule, cum ar fi mobilierul și elementele de design și recrutarea, Jason se asigură că veți avea totul la un loc.
Puterea transformatoare a ospitalității în afaceri
de Daniel Meyer
Daniel nu se rezumă la a arăta cum să conduci o afacere sau cum să deschizi una. În schimb, el își canalizează accentul pe modul în care ospitalitatea poate schimba modul în care funcționează afacerea dvs. și pe faptul că este adesea factorul determinant care separă modelele de afaceri sustenabile de cele nesustenabile. Marea majoritate a noilor întreprinderi din sectorul hotelier și al restaurantelor eșuează, în timp ce doar câteva ajung să devină legende. Danny este unul dintre aceștia. Pornind de la 27 de ani cu o idee bună, el va ajunge să devină cofondatorul unui imperiu. Cum?
Prin intermediul acestei cărți, Meyers împărtășește filozofia sa, pe care a numit-o ospitalitate luminată, care se aplică în egală măsură oricărei afaceri. Punând accentul pe consolidarea relațiilor dintre colegii de muncă și dintre furnizorii de servicii și consumatori, filosofia îi va ajuta cu siguranță pe cititorii din diferite profesii. Ea vă ajută să apreciați și să executați mai bine o lucrare, îmbunătățindu-vă în același timp productivitatea și eficiența.
7 moduri UȘOARE de a le arăta angajaților tăi că îți pasă!!! O broșură pentru managerii de hotel și nu numai
de Jokima Hiller
În timp ce da, oferirea unei îngrijiri premium pentru clienți ar trebui să fie cea mai mare prioritate a ta, la fel ar trebui să fie și menținerea angajaților tăi fericiți. Pentru că, la sfârșitul zilei, ei sunt cei care vor oferi servicii clienților. Acesta este motivul pentru care este foarte important să ai un grup apropiat de clienți loiali și mulțumiți. Această carte analizează modul în care trebuie să te ocupi de o echipă care are un set divers de îndatoriri, de la gătitul mesei la curățenia camerelor.
După cum afirmă autorul, unul dintre principalele motive pentru care angajații părăsesc locul de muncă este sentimentul de subapreciere. Nu un salariu mai mic sau condiții proaste de muncă, ci subaprecierea. Această carte vă arată cum să remediați acest lucru în afacerea dumneavoastră și vă oferă șapte modalități simple prin care le puteți arăta angajaților dumneavoastră că vă pasă de ei. Simplă, pătrunzătoare și practică, cartea se asigură că angajații dvs. se simt apreciați, ceea ce, la rândul său, vă asigură că clienții dvs. sunt mulțumiți.
Servicii excepționale, profit excepțional: Secretele construirii unei organizații de cinci stele pentru servicii de relații cu clienții
de Leonardo Inghilleri și Micah Solomon
S-a spus deja de multe ori, dar serviciul clienți este pasărea de aur pe care trebuie să o satisfaci pentru a avea o afacere de ospitalitate premium. Nu este o afacere hotelieră, cât o afacere de servicii pentru clienți, motiv pentru care această carte este atât de esențială. Pentru fiecare sugestie și sfat oferit în carte, există mai multe anecdote și studii de caz pentru a transmite punctul de vedere.
Pe o piață pe cât de crudă, pe atât de competitivă, satisfacerea și păstrarea clienților este de o importanță capitală, iar autorii, prin intermediul acestei cărți, arată cum să oferi o satisfacție optimă clienților atât în mod online, cât și offline. Cartea explorează abordarea anticipată a serviciilor pentru clienți, o metodă realizată de Ritz-Carlton și Oasis, și modul în care această abordare poate schimba modul în care vă desfășurați activitatea. Cu doar 150 de pagini, cartea este ușor de parcurs și folosită ca referință ulterior.