Cutiile de abonament oferite online pot fi un model de afaceri viabil, cu condiția să puteți oferi pieței țintă ceea ce își dorește. Găsirea articolelor cu care să aprovizionezi o cutie de abonament de comerț electronic este mai complexă decât pare, dar poți folosi diverse strategii de gestionare a inventarului de comerț electronic pentru a ușura provocările.
Surprindeți oamenii cu conținutul cutiei de abonament de comerț electronic
Multe companii de cutii de abonament de comerț electronic își construiesc flexibilitatea prin faptul că sunt directe cu privire la modul în care variază conținutul. De exemplu, ați putea promite că acestea conțin produse din anumite categorii largi și le-ați putea spune abonaților cutiei de frumusețe că vor primi întotdeauna un articol pentru piele și altul pentru păr.
Această abordare vă eliberează de provocările legate de gestionarea inventarului de comerț electronic, care presupun existența unei cantități minime de produse specifice. De asemenea, permite diversificarea furnizorilor.
În plus, abonații ar trebui să aprecieze să fie surprinși, dar să aibă așteptări precise cu privire la ceea ce vor primi. Este posibil ca oamenii să nu primească întotdeauna articole pe care le iubesc, dar sunt pregătiți pentru acest rezultat.
Folosiți datele în cadrul strategiilor de gestionare a inventarului de comerț electronic
Datele pot fi puternice pentru a vă ajuta să îmbunătățiți gestionarea gestionării inventarului de comerț electronic pentru cutiile dvs. de abonament. Urmărirea indicatorilor, cum ar fi numărul de clienți pe care îi câștigați sau pierdeți pe lună, vă poate ajuta să fiți mai ușor să rămâneți la curent cu ceea ce veți avea nevoie pentru a menține cutiile aprovizionate.
Oamenii selectează cutiile pe baza datelor primite de la părinți despre faptul dacă copiii lor îndeplinesc la timp reperele de dezvoltare și despre experiențele pe care le-au avut copiii cu articolele primite anterior. Aceste informații îi ajută pe cei care umplu cutiile să aleagă bunuri relevante.
Semnați acorduri cu furnizorii sau alți parteneri
Navigarea în peisajul cutiilor de abonament de comerț electronic necesită, de obicei, respectarea unor minime de furnizori. Asta ar putea însemna că trebuie să cumpărați în vrac de la furnizorul de cutii. Cu toate acestea, înainte de a plasa o comandă, este mai bine pentru întreprinderi să vadă dacă pot solicita o mostră. Dacă cutiile nu se asamblează ușor, s-ar putea să nu merite. Economisirea a 5 secunde pentru fiecare asamblare a cutiei poate face echipele mai eficiente și poate face ca produsele să ajungă mai repede la clienți.
O altă posibilitate este să încheiați oferte exclusive în care un artist la cerere creează mai multe modele de cutii pe care le veți trimite într-o singură lună. Aceasta este o modalitate excelentă de a crește tracțiunea influencerilor, pe măsură ce aceste personalități realizează videoclipurile lor mereu populare de despachetare. De asemenea, crește anticiparea, deoarece oamenii se vor întreba ce modele vor primi.
Fiți sinceri în legătură cu încetinirile
Orice, de la vreme rea până la lipsuri neașteptate de produse, ar putea face mai dificilă trimiterea la timp a cutiilor de abonament. Cererea mare poate crește, de asemenea, problemele.
Cu toate acestea, a le spune clienților despre orice întârzieri de îndată ce afli despre ele este de obicei opțiunea preferabilă în loc de a rămâne tăcut. Pe lângă faptul că îi informați despre încetiniri, fiți transparenți cu privire la ceea ce faceți pentru a le rezolva. În legătură cu aceasta, recunoașteți care sunt aspectele care nu pot fi controlate de dumneavoastră.
Dacă este necesar, creați o parte dedicată a site-ului dvs. de comerț electronic cu cutii de abonament care să ofere cele mai recente informații pe măsură ce le obțineți. Acest lucru ar putea funcționa mai bine decât trimiterea a numeroase e-mailuri pe care clienții le-ar putea trece cu vederea în cele din urmă.
Oferiți opțiuni limitate atunci când este posibil
Unele companii de cutii de abonament permit unui număr restrâns de persoane să aleagă între două oferte. Poate că aveți un serviciu de abonament pentru gustări și le permiteți primilor 1.000 de clienți să își trimită preferințele fie pentru o gustare sărată, fie pentru una dulce de la o anumită marcă. Cu toate acestea, oricine încearcă să facă acest lucru prea târziu va primi orice este disponibil.
Dacă adoptați această abordare, ar trebui să vă fie mai ușor să vă angajați cu furnizorul, deoarece aveți nevoie doar de un minim de 1.000 de pachete din fiecare versiune de gustare. Dincolo de asta, aveți flexibilitatea de a obține orice opțiune care are un preț mai rezonabil, este mai ușor de procurat sau are o altă caracteristică dezirabilă.
Cu toate acestea, clienților le place, de obicei, când le oferiți câteva opțiuni. Această sugestie facilitează acest lucru fără a pune prea multă presiune asupra lanțului de aprovizionare.
Specializați-vă în cutii de abonament recurente
Conducătorii de companii consideră adesea că este mai ușor să se aprovizioneze cu o cutie de abonament de comerț electronic dacă conținutul este oarecum constant în fiecare lună. Dacă cutia dvs. de abonament este de acest tip, ați putea permite oamenilor să aleagă un anumit număr de mese pentru un tarif lunar. Cu toate acestea, ei trebuie să le selecteze pe cele pe care le doresc, astfel încât să puteți indica atunci când anumite oferte se epuizează.
Această strategie funcționează bine și dacă aveți o rețea de aprovizionare bine stabilită într-o anumită regiune. Menționarea acestui lucru vă permite să vă angajați cu toți furnizorii dvs. de pe acel continent pentru a vă asigura că aceștia vor avea în mod colectiv suficiente produse pentru a umple cutiile din luna respectivă.
De asemenea, este înțelept să încurajați oamenii să se înscrie pentru un număr minim de luni și să le oferiți opțiunea de a reînnoi. Cunoscând numărul exact de persoane care s-au înscris pentru a primi șase luni dintr-o cutie de abonament recurent, este mai ușor să vă dați seama cum să obțineți un stoc adecvat. Clarificarea faptului că oamenii nu pot anula și relua planul de abonament la cutia de abonament de comerț electronic în orice moment face, de asemenea, ca inventarul să fie mai ușor de gestionat.
Gestionarea inventarului de cutii de abonament vine cu provocări specifice. Cu toate acestea, planificarea temeinică și respectarea acestor sugestii vă vor ajuta să depășiți obstacolele. Ascultați-vă și clienții. Dacă le plac sau nu le plac anumite articole, feedback-ul lor ar putea fi un motiv suficient pentru a prelungi sau încheia relația cu anumiți furnizori.