Publicitatea este unul dintre pilonii de bază ai industriilor media și de comerț. De multe ori, aceste grupuri sunt internaționale și operează în termene foarte scurte. Vă puteți imagina examinarea mai multor runde de creație pentru zeci de reclame fără un instrument sau o metodologie care să vă ajute să urmăriți totul? Deoarece activitatea agențiilor se bazează în esență pe proiecte, aplicarea produselor și metodelor de gestionare a proiectelor este esențială. Managementul proiectelor pentru agenții este esențial.
Există o mulțime de metodologii diferite de gestionare a proiectelor care pot ajuta agențiile să își organizeze viața – și clienții – mai bine.
Blocarea timpului
Una dintre preferatele noastre este blocarea timpului, un mecanism de planificare prin care blocați bucăți din calendarul dvs. doar pentru acțiuni și sarcini specifice. De exemplu, unii oameni blochează ferestrele de timp pentru a se ocupa de e-mailurile lor, alocând doar două ore pe zi pentru a se ocupa de căsuțele de e-mail, utilizând restul zilei pentru alte elemente în așteptare de pe lista lor de lucruri de făcut.
Aceasta este o metodologie ideală pentru cineva care nu se află în mijlocul unei runde intense de aprobări ale clienților, deoarece aceasta ar necesita probabil să se ocupe de căsuța de e-mail la fiecare 15-30 de minute. Dar dacă aveți un rol de analiză sau în principal un rol de tip execuție la o agenție, aceasta ar putea fi o strategie excelentă de testat.
Foaie de parcurs strategică
O altă metodologie de gestionare a proiectelor care ar funcționa bine pentru agenții este proiectarea și implementarea unui proces de planificare strategică aprofundată, a unui calendar sau a unei foi de parcurs, pentru a ghida un proiect. Prin conturarea și definirea celor 4-5 etape cheie ale unui proiect, membrii agenției pot să traseze durata de timp pentru fiecare etapă, care sunt punctele de control care implică aprobările clienților și să stabilească obiective, responsabilități și așteptări specifice. Consultați un calendar complet de planificare strategică aici.
Ce face un manager de proiect al agenției?
Deoarece managementul de proiect este crucial într-o agenție, să aruncăm o privire la ceea ce ar face managerul de proiect specific unei agenții. La o agenție, un manager de proiect ar ajuta la supravegherea tuturor aspectelor unui proiect, de la inițiere până la finalizare. Aceștia ar fi responsabili pentru menținerea echipelor la timp și în funcție de sarcini pe parcursul unor termene de proiect adesea lungi. De asemenea, managerul de proiect ar fi un intermediar între toate echipele interne care lucrează la un anumit proiect.
Unele dintre cele mai importante componente ale muncii unui manager de proiect de agenție sunt: crearea unui calendar de proiect cu termene și faze, gestionarea bugetului și a domeniului de aplicare al proiectului, trimiterea tuturor actualizărilor de proiect către părțile externe și clienți și finalizarea tuturor elementelor livrabile ale proiectului și verificarea feedback-ului clientului, dacă este necesar.
Managerul de proiect al agenției face multe și, adesea, are nevoie de instrumentele și software-ul potrivit pentru a-și ajuta echipa să aibă succes. Dacă echipa dvs. este în căutarea unui instrument sau a unui produs peste o strategie generală, noi vă acoperim. Aici intervine un instrument care permite gestionarea proiectelor pentru agenții. Iată o listă a preferințelor noastre:
Papier
Papier este o extensie Google Chrome care transformă pagina de pornire într-un caiet de notițe. Dacă sunteți în căutarea unui loc în care să vă adunați toate gândurile, Papier este locul potrivit. Se salvează automat, nu este nevoie de CTRL+S, și puteți chiar crea liste de verificare personalizate. Papier este cel mai bun pentru a lua notițe rapide în timpul unei întâlniri cu un client sau pentru a crea o listă de verificare rapidă a clientului, dar dacă doriți o aplicație de luare de notițe și de gestionare a proiectelor combinate, aruncați o privire la funcționalitatea de luare de notițe a Hive.
Teamwork
Teamwork poate fi folosit de agenții de toate formele și dimensiunile. Cu Teamwork puteți gestiona proiecte de toate formele și dimensiunile. De asemenea, au o opțiune pentru a adăuga un număr nelimitat de utilizatori clienți. Acest lucru este grozav pentru agenții, deoarece înseamnă că puteți oferi clienților vizibilitate totală asupra proiectelor dumneavoastră, dar nu vă costă nimic în plus pentru a face acest lucru.
Rescue Time
Rescue Time este ideală pentru gestionarea proiectelor agențiilor, deoarece puteți determina cu exactitate cine a petrecut timp pentru ce sarcini, deoarece urmărește timpul petrecut pe aplicații și site-uri web. De asemenea, puteți bloca anumite site-uri web dacă vă treziți că petreceți câteva minute în plus uitându-vă la videoclipuri cu pisici drăguțe pe YouTube.
SEMRush
SEMRush este un instrument de gestionare a proiectelor pentru agenții, dacă sunteți în spațiul SEO sau de conținut. Cu SEMRush, puteți urmări progresul SEO și Google pentru anumite cuvinte cheie, puteți finaliza audituri complete ale competitorilor și puteți săpa în detalii privind traficul organic, plătit și de căutare.
În mod clar, simplificarea activității agențiilor nu este o sarcină ușoară, dar utilizarea unora dintre aceste metodologii de gestionare a proiectelor și implementarea câtorva dintre aceste instrumente poate ajuta echipele agențiilor să se afle pe drumul cel bun.