Atunci când începeți o afacere de vânzare cu amănuntul de bijuterii, fie că deschideți un chioșc de bijuterii în mall sau începeți un magazin de bijuterii pe o stradă sau o piață de afaceri, trebuie să aveți întotdeauna suficientă experiență.
Chioșc de vânzare cu amănuntul de bijuterii
Dacă v-ați specializat în bijuterii la un curs sau la un meșter, felicitări. Această legătură dificilă este omisă. În caz contrar, puteți cumpăra doar câteva cărți mai întâi, iar apoi mergeți adesea la magazinul de bijuterii pentru a discuta cu șeful și a atinge pietrele prețioase.
Dacă găsiți un canal de cumpărare bun, atunci veți avea jumătate de succes în deschiderea unui magazin de bijuterii. Deoarece, pe lângă aur și diamante, multe pietre prețioase, pietre semiprețioase și chihlimbarul de perlă nu sunt produse standard, astfel încât găsirea unui canal adecvat poate aduce mari avantaje de cost.
În al treilea rând, cum să atrageți clienții?
Puteți deschide un magazin într-un centru comercial sau într-o comunitate de lux, sau puteți deschide un studio personalizat într-o clădire de birouri. Depinde de poziționarea fiecăruia. Magazinele de bijuterii de marcă mare nu vând pietre goale, Apoi, putem vinde pietre goale clienților. Magazinele de bijuterii de marcă mare nu pot ajuta clienții să personalizeze bijuteriile. În plus, ele pot furniza bijuterii pentru diverse cluburi de lux.
Știm cu toții că bijuteriile sunt scumpe, în special pentru diamantele de piatră prețioasă. Dacă dețineți un inventar mare care vă va costa prea mult flux de numerar și va da prea multă presiune și risc asupra managementului afacerii. Prin urmare, păstrați cel mai mic inventar este cea mai bună strategie.
Selectați doar un număr mic de pietre prețioase de înaltă calitate atunci când cumpărați, deși prețul este relativ ridicat. Nu cumpărați cantități mari de pietre prețioase ieftine de calitate obișnuită. Pentru rulajul de capital, lichiditatea pietrelor prețioase este foarte importantă. Lichiditatea pietrelor goale de înaltă calitate este întotdeauna puternică
Atunci când cumpărați pietre goale, încercați să aveți câteva loturi. Este mai bine să aveți un partener de încredere pe piața pietrelor prețioase care să vă ajute să ridicați bunuri și să vă ofere cea mai recentă tendință a pieței
Acum, mediul economic este slab. Nu este ușor să vindeți pietre prețioase cu un preț total ridicat. Pietrele prețioase mici și fine sunt cele mai bune
Găsiți o tehnologie rafinată, taxe rezonabile, parteneri de încredere încrustate, puteți economisi mult efort
La ce să acordați atenție atunci când căutați o fabrică de mozaic: pentru a personaliza o bijuterie, trebuie să aveți un simț puternic al designului și o bună tehnologie de producție.
Pietrele prețioase colorate sunt produse foarte nestandardizate, iar sistemul de calitate și preț este foarte complex. Concurența în industria de circulație a pietrelor prețioase este foarte complicată. Toți comercianții de pietre prețioase care o pot face pentru o perioadă lungă de timp sunt toți talente umane.
Analiza pieței de bijuterii și a afacerii cu pietre prețioase
Deoarece piatra prețioasă de culoare nu este recunoscută de public și nu este o afacere de bijuterii de masă, afacerea de bijuterii cu pietre prețioase de culoare este adesea atașată / există în următoarele tipuri de magazine de bijuterii:
1. În orașele mici și mijlocii, proprietarii de magazine individuale de bijuterii din aur și magazinele tradiționale de pietre prețioase, cum ar fi jadul de jadit, s-au alăturat afacerii cu bijuterii din pietre prețioase de culoare pentru a dezvolta afaceri cu profit ridicat
2. În orașele mari și mijlocii, tinerii absolvenți de facultate de bijuterii și designerii lor au înființat un studio privat de personalizare a bijuteriilor, angajat în principal în personalizarea bijuteriilor cu diamante și, de asemenea, angajat în afaceri personalizate de bijuterii cu pietre prețioase de culoare bazate pe comoara roșie și albastră și cu perle (perle de apă dulce și perle de apă de mare importate)
3. Branduri profesionale de bijuterii de pietre prețioase de culoare: Milan, Enzo și alte mărci de bijuterii cu pietre prețioase de culoare
În cele din urmă, dacă vi se pare dificil să începeți o afacere cu pietre prețioase și publicul este restrâns, puteți alege categoria potrivită pentru a începe o afacere în industria bijuteriilor.