Reprezentanții dvs. de vânzări sunt adesea primele persoane pe care noii clienți le vor asocia cu afacerea dvs., așa că aveți nevoie ca divizia dvs. de vânzări să fie la înălțime. Iar găsirea unor angajați de înaltă calitate nu este întotdeauna ușoară.
Dacă aveți probleme în a aduna o echipă de reprezentanți de vânzări de top, poate doriți să vă reevaluați strategia de recrutare. Modificarea modului în care organizați interviurile și testați candidații poate face o diferență uriașă.
1. Intervievați-vă toți candidații într-o singură zi. Procesul de angajare poate dura săptămâni sau chiar luni, în funcție de câte posturi aveți de ocupat. Lucrați cu un recrutor și să-l puneți să alinieze mai mulți candidați care să vină în aceeași zi, fiecare pentru interviuri de 30 de minute. Dacă găsiți persoanele potrivite, puteți face o ofertă în 24 de ore. Acest lucru aduce beneficii atât firmei de recrutare, cât și managerului care face angajările.
Cu toate acestea, deși a remarcat că aceste sesiuni rapide de recrutare pot ajuta angajatorii să își mărească rapid echipele fără a sacrifica calitatea.
2. Dublați numărul de intervievatori. Faptul de a avea mai mulți intervievatori în cameră în același timp poate avea mai multe beneficii. În primul rând, scurtează procesul de interviu. De asemenea, ușurează sarcina managerilor de angajare.
Un alt mare beneficiu al organizării mai multor interviuri deodată: le oferă angajatorilor o mai bună oportunitate de a oferi candidaților un feedback sincer.
3. Concentrați-vă pe abilități, nu pe experiență. Experiența profesională și educația sunt două lucruri foarte importante atunci când vine vorba de căutarea unui loc de muncă, dar în realitate totul se bazează pe inteligența brută, foamea și capacitatea de a face lucrurile.
Un prospector neînfricat, care este un bun comunicator și care poate face față obiecțiilor, are șanse să fie un reprezentant de dezvoltare a vânzărilor excelent, indiferent de pregătirea sa.
4. Puneți candidații la încercare. Atunci când căutați reprezentanți de vânzări, căutați oameni care să vă vândă compania clienților.
Evident, nu vă puteți aștepta ca candidații să știe toate răspunsurile, dar puteți vedea cum comunică și cum se descurcă sub presiune – abilități importante de care are nevoie oricine din echipa de vânzări ideală.