În calitate de afacere, capacitatea antreprenorului de a păstra avantajul competitiv al pieței impune să echilibreze necesitatea și dificultatea pentru dezvoltarea de noi produse. Aici intră în joc procesul de dezvoltare de noi produse. Acesta ajută antreprenorului să testeze durabilitatea noului produs pentru nevoile pieței și utilitatea sa economică.
Iată câteva dintre modalitățile prin care vă puteți ajuta afacerea cu beneficiile dezvoltării de noi produse:
1. Economisiți bani
20% dintre noile afaceri eșuează în primul an, potrivit unui studiu. Acest lucru se datorează unor factori precum cercetarea de piață necorespunzătoare, incompetența și modele de afaceri viabile din punct de vedere economic. Procesul de dezvoltare de noi produse este conceput pentru a elimina aceste riscuri din afacerea dvs. prin testarea potențialului ideii dvs. și a situației actuale a pieței.
Identificarea eficienței noilor produse înainte ca acestea să fie lansate pe piață vă permite să vă adaptați ideea în funcție de nevoile pieței sau să o retrageți în totalitate pentru a economisi timp și bani. Faptul că aveți aceste informații la dumneavoastră vă poate ajuta ca o armă secretă pentru a lansa o idee de afaceri dezastruoasă și pentru a vă menține afacerea stabilă din punct de vedere financiar pentru o perioadă lungă de timp.
2. Inovarea și generarea de idei
Procesul de dezvoltare de noi produse este promotorul și motorul ideilor noi pentru afacerea dumneavoastră. Faptul de a avea un cadru pentru a testa viabilitatea noului dvs. produs va conduce în mod natural la implementarea acestuia. Dezvoltarea și cultivarea unei culturi a inovării este crucială pentru creșterea comercială a afacerii și a personalului acesteia.
3. Consolidarea și formalizarea procesului de dezvoltare a conceptului
La fel ca în cazul unei noi afaceri, trebuie să vă definiți corect conceptul de produs la începutul ciclului de viață al dezvoltării unui nou produs. Acest lucru trebuie făcut luând în considerare consumatorul anticipat și, prin urmare, trebuie să descrieți produsul în termeni semnificativi pentru consumatori.
Pașii obișnuiți care trebuie urmați sunt:
- Un concept de produs este prezentat personalului superior sau părților interesate din cadrul întreprinderii.
- Macroideea este aprobată sau pusă la păstrare în funcție de meritul său.
- În cazul în care este aprobată, produsul este transmis pentru a fi dezvoltat în concepte alternative de produs, adesea ramificându-se pentru a viza diferite grupuri.
- Vă puteți eficientiza afacerea prin renunțarea la aceste cadre și prin creșterea productivității personalului. Este un pas firesc de luat în considerare înainte de testarea conceptelor în procesul de dezvoltare a noilor produse.
4. Testarea conceptului
Procesul de dezvoltare a conceptului menționat mai sus este cel mai bine asociat cu procesul de testare a conceptului. Odată ce ideea este finalizată, este necesar să o testați în funcție de condițiile de piață și să o vizați.
Aceasta se face prin testarea consumatorului țintă prin practici de cercetare de piață. Aceasta ar consta în prezentarea unei reprezentări fizice a produsului în fața consumatorului. Imaginea sau descrierea din cuvinte este adesea suficientă, dar rezultatele mai bune sunt observate de la reprezentarea fizică autentică.
După ce ați prezentat conceptul consumatorilor, puteți cere răspunsuri și vă puteți implica cu aceștia în discuția despre produs. Răspunsurile din această discuție sunt folosite ca atuuri pentru a îmbunătăți produsul și experiența consumatorului.
5. Strategia de marketing
Procesul de dezvoltare a unui nou produs vă poate ajuta în ceea ce privește strategiile de marketing pentru produsul dumneavoastră. Este un curs natural de acțiune odată ce conceptul dvs. a fost conceput și testat. Cu informațiile pe care le-ați colectat în faza de dezvoltare, le puteți transforma într-o strategie de marketing. Acest proces este apoi simplificat și accelerat. Cele trei domenii critice ale strategiei dvs. de marketing includ:
Cele mai multe întreprinderi livrează în mod repetat produse de succes pe piață, chiar dacă toate abordările lor specifice diferă unele de altele. În cele ce urmează sunt prezentate câteva dintre cele mai bune practici de urmat pentru procesul de dezvoltare a unui nou produs:
- Identificați nevoile publicului țintă.
- Utilizați în mod eficient cercetarea de piață și feedback-ul consumatorilor pentru produs.
- Comunicați în întreaga companie pentru a obține un feedback și o perspectivă mai bine informate.
- Utilizați cadrele disponibile pentru procesul de dezvoltare a noilor produse. Nu dezvoltați niciodată un produs nou fără a avea mai întâi un sistem.
- Stabiliți termene de dezvoltare realiste
- Concentrați-vă pe ideile pe care compania dvs. are atât resursele, cât și expertiza pentru a le executa.