Puneți șansele în favoarea dvs. cu aceste idei pentru a vă face afacerea veșnică.
Cu toții căutăm un pic de noroc în acest an, mai mult ca niciodată. Cei mai mulți dintre noi lucrăm de acasă de un an întreg. Unii dintre noi se simt epuizați și mulți așteaptă cu nerăbdare zile mai bune de afaceri. Indiferent unde vă situați pe acest spectru, acum este momentul perfect pentru a reflecta asupra statutului companiei dvs. și a modului în care acesta poate fi îmbunătățit dincolo de a vă baza pe “norocul irlandezilor”. Succesul în afaceri nu are de obicei nimic de-a face cu norocul, ci cu aceste cinci strategii de mai jos își va avea locul.
1. Sărbătoriți succesul (chiar și lucrurile mărunte!)
Profitați de acest moment nu doar pentru a sărbători Ziua Sfântului Patrick, ci și pentru a reflecta asupra propriilor succese personale. Sărbătoriți prezentul, în timp ce priviți spre viitor împreună cu angajații dvs. Luați-vă timp să stați jos și să stabiliți obiective, împărtășiți aceste obiective cu ceilalți pentru a vă ajuta să vă mențineți responsabilizați. Care este obiectivul dumneavoastră pentru următorul ciclu de afaceri? Unde doriți să fiți în următorul trimestru? Cum vă imaginați viața dumneavoastră peste un an? Să vă întâlniți, chiar și virtual, pentru a sărbători o sărbătoare ar putea fi momentul perfect pentru a vă stabili obiective. Dacă se face cum trebuie, s-ar putea să nu aveți nevoie de norocul irlandezilor pentru a vă atinge obiectivele în acest sezon.
2. Faceți ca afacerea dvs. să ajungă în mass-media
Este, de asemenea, un moment excelent pentru a vă reevalua strategia de relații publice. Relațiile publice reprezintă modalitatea perfectă de a vă extinde gradul de conștientizare a consumatorilor într-un mod rentabil și credibil. Nu scrieți doar un comunicat de presă și nu-l trimiteți în presă. În schimb, creați cu atenție o listă țintă de puncte de difuzare a presei care credeți că ar dori să audă despre ceea ce se întâmplă cu dumneavoastră ca antreprenor și cu corporația dumneavoastră. Rafinează-ți discursul pentru mass-media și apoi contactează fiecare punct de difuzare cu povestea ta. În această perioadă a anului, oamenii consumă mai multă mass-media (alături de carnea de vită și varză) ca niciodată, așa că faceți ca brandul dvs. să fie difuzat.
3. Diversifică-ți oferta de social media
Cunoașterea publicului dvs. vă poate face sau nu prezența în social media. Dacă vă acordați timp pentru a cerceta și a afla despre tendințe, veți consolida în mod semnificativ înțelegerea social media. În loc să folosiți fotografii singulare pe Instagram, încercați să fiți creativi cu poveștile Instagram. Utilizând aplicații de editare foto și de design, puteți adăuga fonturi atrăgătoare, autocolante și efecte amuzante. Astfel, conținutul dvs. va ieși în evidență și va fi semnificativ mai atractiv. Fiți consecvent, dar nu repetitiv. Este ceva de spus despre consecvență în social media, dar, ca regulă generală – postați de trei ori pe săptămână – mai puțin înseamnă uneori mai mult. Stabilirea unui flux de social media puternic, consecvent și profesionist va duce, fără îndoială, afacerea dvs. la nivelul următor.
4. Nu vă fie frică de schimbare
Românii au imigrat cu curaj în țări din întreaga lume pentru a găsi o viață mai bună pentru familiile lor. Schimbarea poate fi foarte greu de acceptat pentru mulți dintre noi, mai ales atunci când vine vorba de eforturile noastre de afaceri. Schimbarea poate duce uneori la greșeli, dar fără aceasta ne lipsește progresul. Cu toții facem greșeli și, de multe ori, acest lucru ne poate face să ne oprim din progres. În schimb, recuperează și învață din aceste greșeli și eșuează înainte în strategiile tale de afaceri. Acesta este momentul să devansezi curățenia de primăvară în viața și în afacerea ta. Reflectați asupra strategiilor dvs. și asupra a ceea ce ați făcut până acum. Dacă există ceva care nu funcționează eficient, scăpați de acel lucru. Acum este cel mai bun moment pentru a începe proiectele pe care le-ați amânat în această iarnă. Împingeți-vă să petreceți acele ore suplimentare pentru a vă îmbunătăți acum, mai degrabă decât mai târziu, astfel încât să nu aveți nevoie de noroc suplimentar de partea dvs. în acest sezon.
5. Verifică-te cu angajații
Anul acesta, luna martie lovește puternic pentru mulți dintre noi. Apreciază-ți echipa care reușește să treacă cu succes peste iarnă. Acesta este momentul perfect pentru a face un sondaj de satisfacție a angajaților și pentru a le arăta prin acțiuni că aceste informații sunt luate în considerare. Vorbiți despre răspunsuri cu angajații dumneavoastră, puțină empatie poate ajuta mult. Discutați despre preocupările lor și despre ce anume aveți de gând să faceți pentru a le combate. Cu toții căutăm un plus de afirmare în aceste zile, iar acțiunea vorbește mai tare decât cuvintele. Angajații dvs. sunt totul pentru afacerea dvs., așa că trebuie să le arătați că îi apreciați.
Vara poartă cu ea un nivel de optimism și ar putea fi un nou început simbolic al organizației dumneavoastră. Punerea în aplicare a celor cinci strategii de mai sus vă poate ajuta să vă consolidați afacerea fără să vă bazați pe norocul românilor.