Începerea propriei școli de limbi străine poate fi foarte satisfăcătoare, nu este lipsită de provocări. De la finanțare și considerații legale până la angajarea personalului și atragerea studenților – există mai mulți factori de luat în considerare înainte de a începe să predați. Dacă urmăriți să construiți o afacere de succes în domeniul predării, nu este loc pentru a face economii. Mulți proprietari de școli debutanți o fac fără o strategie clară, deoarece nu știu de unde să înceapă. Vestea bună este că nu trebuie să vă faceți griji în acest sens.
Cele sfaturi pe care vi le-am oferit vă vor asigura acest lucru:
În primul rând, decideți cum va funcționa școala dumneavoastră de limbi străine
Una dintre primele decizii pe care va trebui să le luați înainte de a vă începe școala de limbi străine este dacă aceasta va funcționa online sau în persoană.
Pandemia a dovedit că școlile nu trebuie să fie clădiri tradiționale de cărămidă și mortar pentru a funcționa eficient.
În schimb, cu resursele potrivite și cu un software de gestionare a elevilor, școlile pot oferi valoare studenților lor în timp ce funcționează de oriunde în lume.
Dacă decideți că școala dvs. de limbi străine va avea o locație fizică, vor exista mulți factori pe care trebuie să îi luați în considerare.
Acesta este motivul pentru care deschiderea unei afaceri de predare online este adesea mai accesibilă.
Cu software-ul și procesele potrivite, veți putea să vă gestionați toți studenții, clasele și sarcinile administrative de la distanță.
Cu toate acestea, va trebui să luați în considerare tehnologia de care elevii, personalul și profesorii dvs. vor avea nevoie pentru a reuși.
Dacă vă decideți să începeți o școală de limbi străine care funcționează în persoană, următorul pas este să vă gândiți unde doriți să vă stabiliți sediul.
Există câțiva factori de care trebuie să țineți cont atunci când încercați să vă decideți asupra unei locații:
Decideți dacă doriți să funcționați în aceeași zonă cu un concurent sau dacă doriți să fiți localizat undeva unde nu sunt disponibile servicii similare.
Luați în considerare disponibilitatea transportului public în județele voastre. Cunoașteți legile din zona în care intenționați să operați. Dacă există reguli speciale pentru instituții sau clădiri publice, asigurați-vă că le cunoașteți pentru a evita obstacolele neplăcute.
Aceasta este o modalitate ușoară de a face o listă scurtă a ideilor pe care va trebui să le includeți în planul dumneavoastră de afaceri.
Identificați piața țintă a școlii dumneavoastră de limbi străine
Următorul pas este să faceți o analiză și o cercetare a pieței. Acest lucru vă va ajuta să determinați ce tip de elevi va deservi școala dumneavoastră de limbi străine.
La un nivel de bază, va trebui să decideți dacă piața țintă a școlii dumneavoastră de limbi străine este reprezentată de cursanții adulți sau de copii.
Dacă piața țintă a școlii dvs. de limbi străine este reprezentată de copii, este important să rețineți că vor exista reglementări specifice de securitate, precum și de sănătate și siguranță pe care va trebui să le respectați.
De asemenea, este o idee bună să luați în considerare ce grupă de vârstă de copii sperați să predați, astfel încât să puteți identifica resursele de învățare potrivite pentru nevoile lor.
În cazul cursanților adulți de limbi străine, ați putea să vă rafinați piața țintă la persoanele care doresc să învețe o nouă limbă.
Alternativ, ați putea să vă oferiți serviciile profesioniștilor care lucrează și care au nevoie să urmeze un curs de limbi străine pentru a obține certificări industriale.
De exemplu, unele asistente medicale și medici străini trebuie să urmeze cursuri de limbi străine specializate pentru a putea practica medicina în țările vorbitoare de limbă engleză.
Cunoașterea publicului țintă al școlii dvs. de limbi străine vă va ajuta să identificați mai bine nevoile curriculare ale studenților și să creați programe mai bune.
Creați un plan de afaceri formal
Unul dintre cei mai importanți pași pentru orice întreprindere nouă este să întocmiți un plan de afaceri formal. Ca un proiect pentru școala dvs. de limbi străine, un plan de afaceri va sublinia:
Cum veți gestiona afacerea de predare.
- De ce fel de finanțare veți avea nevoie pentru a vă pune în funcțiune școala de limbi străine.
- Structura de prețuri a lecțiilor pe care le va oferi școala dvs. de limbi străine.
- listă cu persoanele pe care va trebui să le angajați.
- Modul în care vă veți comercializa școala de limbi străine.
Acești factori vă vor permite să înțelegeți mai bine dacă școala de limbi străine este o idee de afaceri viabilă și unde ar putea fi nevoie să vă ajustați planurile.
Dacă vă dați seama că veți avea nevoie de finanțare din partea unei bănci sau a unui investitor, aceștia vor dori să vadă planul dumneavoastră de afaceri înainte de a aproba un împrumut.
Acest lucru se datorează faptului că un plan de afaceri arată investitorilor că ați luat în considerare modul în care compania dumneavoastră va funcționa și va genera profit, precum și indică cât de probabil este că veți putea rambursa finanțarea.
Nu uitați de finanțele școlii dumneavoastră de limbi străine
Atunci când vă întocmiți planul de afaceri, este important să luați în considerare cu atenție veniturile și cheltuielile școlii dumneavoastră de limbi străine.
Un bun punct de plecare este să calculați toate costurile. Acestea includ salariile profesorilor, precum și chiria și electricitatea, pentru a numi doar câteva dintre ele.
După ce v-ați calculat cheltuielile, trebuie să decideți care sunt taxele de înscriere și de curs, precum și să estimați câți studenți vor participa la cursurile dumneavoastră.
În planul dumneavoastră de afaceri, ar trebui să estimați, de asemenea, câți bani va trebui să alocați pentru marketing și publicitate.
Cunoașteți care sunt considerațiile dvs. legale
Cunoașterea legilor din zona sau din statul în care intenționați să vă deschideți școala de limbi străine poate fi de mare ajutor în prevenirea obstacolelor viitoare.
De aceea, este o idee bună să vă documentați și să vă familiarizați cu reglementările educaționale relevante din țara sau regiunea în care veți opera.
Respectarea acestor reglementări va elimina orice posibilitate de probleme legale și, la rândul său, va asigura că școala dumneavoastră de limbi străine va putea funcționa fără probleme.
Gândiți-vă la modalitățile de a vă comercializa școala de limbi străine
Următoarea decizie importantă pe care va trebui să o luați este modul în care veți răspândi vestea despre noua dvs. școală de limbi străine și veți atrage înscrieri de studenți.
Una dintre cele mai încercate și testate modalități de a face acest lucru este să vă cercetați concurenții și să vedeți unde există un gol pe piață pe care școala dvs. de limbi străine să îl umple.
Alcătuiți o listă a cursurilor pe care le oferă concurenții dvs., precum și a costurilor pe care le percep pentru cursurile lor.
Dacă îi puteți bate la calitate sau la prețuri accesibile, aceasta este o modalitate de a vă asigura că școala dumneavoastră de limbi străine este atractivă pentru viitorii studenți.
Odată ce ați decis care este punctul unic de vânzare al școlii dumneavoastră de limbi străine, puteți începe să căutați modalități de a ajunge la publicul țintă.
Puteți face acest lucru fie în mod tradițional și să creați afișe pentru a vă face publicitate școlii dumneavoastră de limbi străine în biserici, supermarketuri și alte locuri publice.
Sau, puteți căuta strategii de marketing digital, cum ar fi crearea de conturi de social media pentru școala dvs. de limbi străine și utilizarea acestor platforme pentru a vă face publicitate serviciilor dvs.
Angajați talente deosebite pentru școala dumneavoastră de limbi străine
Personalul dvs. va fi coloana vertebrală a școlii dvs. de limbi străine și principala influență asupra experiențelor studenților la școala dvs.
De aceea, este important să angajați oamenii potriviți, cu abilitățile necesare pentru a vă ajuta să vă propulsați afacerea de predare înainte și să vă asigurați că aceasta funcționează fără probleme.
Dacă doriți cu adevărat să găsiți modalități de a oferi valoare personalului didactic de-a lungul timpului, este important să investiți continuu în dezvoltarea lor.
Concentrează-te pe un design bun
Concurența între școlile de limbi străine este mare, așa că trebuie să ieșiți în evidență.
Dacă doriți să vă maximizați șansele de succes atunci când deschideți o nouă școală de limbi străine, prima regulă este să creați un spațiu primitor care să vă reflecte cultura.
Deși există unele lucruri practice pe care trebuie să le includeți – birouri și scaune, de exemplu – există o varietate de aspecte diferite de design pe care trebuie să le luați în considerare atunci când vă decorați spațiul.
Unul dintre cele mai importante aspecte este crearea unui mediu primitor construit pe o experiență pozitivă pentru elevi.
Designul și amenajarea școlii dumneavoastră de limbi străine ar trebui să recunoască și să reflecte cultura organizației, permițând în același timp schimbarea în timp.
Obțineți cultura corectă
Cu toți factorii pe care trebuie să îi luați în considerare atunci când începeți o școală de limbi străine, este ușor să treceți cu vederea importanța culturii personalului și a studenților în primele etape.
Cu toate acestea, este vital să acordați atenție culturii încă de la început, deoarece oamenii doresc să se identifice cu mediul lor și să simtă că au un scop.
Asigurați-vă că ascultați studenții și personalul pentru a cultiva elementul uman al școlii dumneavoastră de limbi străine.
Atunci când încurajați elevii și părinții să participe la co-crearea viziunii școlii, vă veți pregăti afacerea de predare pentru un succes pe termen lung.
Concentrați-vă pe experiențele pozitive de înscriere
Păstrarea studenților înscriși conectați și implicați cu școala dvs. este una dintre cele mai eficiente modalități de a asigura succesul acesteia.
Școala dvs. de limbi străine are rolul de a-i îmbogăți pe elevi și de a-i învăța abilități valoroase, așa că asigurați-vă că vă concentrați în mod activ asupra modului în care faceți acest lucru.
O modalitate de a face acest lucru este să investiți în experiențele fiecărui elev al dumneavoastră încă din prima zi.
Asigurați-vă că personalul didactic își pregătește și organizează sălile de clasă pentru a le ura bun venit elevilor și pentru a-i face să se simtă confortabil.
Conduceți un consiliu de administrație
Gândiți-vă la un consiliu de administrație ca la o parte crucială a școlii dvs. de limbi străine, la fel ca și curriculum-ul și educatorii săi.
Mergeți cu inovația
Tehnologia este o afacere importantă în școlile moderne. Datorită ei, putem reproiecta școlile și crea programe lingvistice personalizate care vor servi mai bine elevii.
Deoarece pasărea timpurie prinde viermele, asigurați-vă că rămâneți la curent cu noile tendințe și tehnologii care vă pot ajuta personalul și elevii să facă un salt înainte și să deschidă noi drumuri.
Dacă există un lucru de care aveți nevoie înainte de a vă deschide prima școală de limbi străine, acesta este un sistem de administrare de încredere.