Ați mai auzit cum un bun asistent administrativ poate ajuta un proprietar de afacere să recupereze mai mult timp, permițându-i să se concentreze pe creșterea afacerii. Așa că astăzi am vrut să vă împărtășesc trei sfaturi rapide și simple pe care le recomand întotdeauna atunci când postați un anunț de angajare pentru un nou asistent.
Anunțul contează
Vrei să petreci destul de mult timp pentru a-ți redacta textul anunțului de angajare, asta este un lucru evident. Dar ceea ce incluzi și cât de lung este de fapt anunțul face cea mai mare diferență atunci când vine vorba de găsirea unui asistent. Dacă ați publica un anunț pentru un post de marketing, v-aș spune să îl păstrați scurt și să vă limitați la subiecte de nivel înalt.
Pentru că asta este ceea ce atrage persoanele cu spirit de marketing. O persoană din domeniul administrativ, ei vor să știe toate detaliile. Vor să afle cât mai multe informații despre post, despre compania dumneavoastră și despre ceea ce ar trebui să facă zi de zi. Așadar, atunci când vine vorba de redactarea unui anunț de angajare pentru aceste persoane, doriți să fiți cât mai detaliat posibil. Vreți ca aceștia să citească anunțul dvs. și să simtă că a fost scris doar pentru ei, astfel încât să poată merge la interviu simțindu-se pregătiți și educați.
Un mic test
Un alt sfat pe care vi-l sugerez atunci când publicați un anunț de angajare pentru un post de tip administrativ este să le oferiți un mic test pentru a aplica. Acesta nu trebuie să fie ceva complex sau să ocupe mult timp. Întotdeauna le cer să trimită scrisoarea de intenție și CV-ul într-un singur PDF.
Cei mai mulți oameni le au ca două documente separate, așa că, dacă le cer acest lucru în anunț, nu numai că îi testează pe candidați pentru a vedea dacă au citit anunțul în întregime, dar și dacă sunt capabili să facă o sarcină tehnologică simplă. Aproape toată lumea poate crea un PDF, iar dacă nu erau siguri cum să îndeplinească această sarcină, ar trebui să fie capabili să cerceteze cum să o facă. Toate abilitățile care sunt necesare ca asistent administrativ.
Faceți o eroare
Al treilea sfat pentru a găsi asistentul personal perfect este să faci o greșeală sau o greșeală de scriere undeva în anunțul de angajare. Vezi dacă o vor observa. De multe ori voi pune un cuvânt de două ori, cum ar fi “și și”.
Este interesant să vezi câți oameni chiar semnalează asta. Ceea ce vă permite apoi să vedeți cum gestionează ei situația. Sunt nesuferiți sau doar “Hei, am vrut să te anunț”? Deci, dacă o observă, puncte bonus. Dacă o observă și împărtășesc asta, este nevoie de puțin curaj. Puncte bonus. Dacă observă și o împărtășesc într-un mod adecvat, puncte bonus triple în opinia analiștilor noștri.
Aceste trei sfaturi vă vor ajuta să găsiți asistentul perfect și vor face procesul de decizie, sperăm, puțin mai ușor.