Este posibil să schimbați brandul unei afaceri fără să vă pierdeți audiența și să dezamăgiți clienții actuali? Aflați ce presupune un rebranding și aflați sfaturi de la cinci proprietari de afaceri despre cum să faceți ca totul să funcționeze.
Ce trebuie să luați în considerare în timpul unui rebranding
Rebrandingul afacerii dvs. poate adăuga valoare, cotă de piață și implicarea clienților, făcându-vă în același timp să ieșiți în evidență față de concurenți. Cu toate acestea, este o întreprindere incredibil de complicată, care necesită planificare, strategie și cercetare.
Cunoașteți motivul pentru care faceți rebranding
Un rebranding este o întreprindere majoră, care implică marketingul, prezența dvs. pe web, lista de clienți, angajații și misiunea. Procesul are mai multe șanse de reușită dacă vă puteți concentra pe un motiv convingător de schimbare.
Nu vă angajați la un rebranding fără motive clare, strategice și centrate pe client. Odată ce o faceți, asigurați-vă că clienții dvs. știu exact care sunt aceste motive pentru a le menține loialitatea.
Planificați o strategie cuprinzătoare înainte de a începe
Multe întreprinderi sunt surprinse de complexitatea pe care o implică un rebranding. În timp ce planurile inițiale se pot concentra pe un nou nume și pe un domeniu corespunzător, este probabil ca procesul să implice proiectarea unor noi logo-uri, produse, un nou design și conținut al site-ului web, ghiduri de produse, serviciile pe care le oferiți și chiar clienții pe care îi urmăriți. Pentru a vă asigura că procesul se desfășoară fără probleme, fără a pierde clienți, aveți o strategie înainte de a începe.
Planificați schimbările care vor trebui făcute, precum și ce părți ale strategiei dvs. de marketing și de afaceri vor fi afectate. Desemnați membri ai echipei dvs. care să se ocupe de fiecare domeniu, de la luarea deciziilor de design până la comunicarea cu publicul.
Anticipați întrebările și preocupările
Comunicarea cu clienții în timpul unui rebranding este esențială pentru a vă menține relațiile cu clienții existenți. Dacă clienții nu înțeleg de ce au loc schimbările, aceștia își pot pierde încrederea în afacere, iar dumneavoastră ați putea înregistra o scădere semnificativă a veniturilor.
În acest fel, angajații dvs. pot comunica cu ușurință acest lucru clienților existenți și potențiali și pot înțelege obiectivele pe care ar trebui să le urmărească. Fiecare rebranding este menit să îmbunătățească o afacere, așa că toată lumea trebuie să înțeleagă unde să se aștepte la aceste îmbunătățiri.
Faceți publicitate rebranding-ului dvs.
Comunicarea cu clienții dvs. nu trebuie să fie internă sau chiar privată. Toți acești lideri de afaceri au constatat că a vorbi despre rebrandingul lor cât mai public posibil nu i-a ajutat doar să își mențină nivelul actual de afaceri – a dus la o creștere.
Scopul final al oricărui rebranding ar trebui să fie acela de a crește compania prin servirea mai bună a clienților. Uneori, acest lucru necesită să puneți serviciile pentru clienți înaintea rebrandingului.
Pregătiți-vă clienții existenți
Strategii precum a fi transparent cu privire la rebrandingul dvs. și a avea un plan clar privind modul de realizare a acestuia vor contribui în mare măsură la păstrarea clienților. Dar cel mai bun mod de a evita o scădere a afacerilor este să vă concentrați pe menținerea unor servicii excelente, indiferent de ceea ce se întâmplă în rest. Aflați mai multe despre menținerea serviciilor pentru clienți pentru a evita scăderea afacerii.
Această dorință de a amâna rebrandingul pentru a se concentra pe servicii a dat roade. Firma nu a pierdut niciun client în timpul sau după rebranding, iar clienții vechi sunt la fel de mulțumiți ca și cei noi.