Imaginea de marcă vă poate afecta afacerea în mai multe moduri. Va trebui să citiți mai departe dacă ați căutat să descoperiți cea mai bună modalitate de a crea o imagine de marcă puternică pentru afacerea dumneavoastră. Acest articol explorează cât de mult impact poate avea un rebranding în afacerea ta. Crearea unei imagini de marcă puternice poate fi un proces anevoios care necesită o planificare minuțioasă și o execuție adecvată. Este posibil să trebuiască să luați în considerare rebrandingul afacerii dvs. pentru a crea un brand puternic.
Indiferent dacă dețineți un brand mare sau de dimensiuni medii, imaginea de marcă este cel mai valoros activ al afacerii dvs. și ar trebui să vă ocupați în mod deliberat de ea pentru a garanta creșterea afacerii dvs. Clienților le place să rămână loiali mărcilor care le satisfac nevoile și se conectează cu valorile lor. Patruzeci și șase la sută dintre consumatori spun că preferă să plătească mai mult pentru a cumpăra de la mărci în care pot avea încredere.
Prin urmare, rebrandingul poate avea un impact extraordinar asupra afacerii dumneavoastră. Cu toate acestea, trebuie să fiți sigur că brandul dvs. are nevoie de o reîmprospătare înainte de a proceda. Dacă strategia de rebranding este prost executată, este posibil ca consumatorii să nu se conecteze cu noul brand.
Ce este rebrandingul?
Rebrandingul este o strategie de marketing care implică o companie existentă care își schimbă sau modifică imaginea de marcă sau anumite aspecte ale mărcii sale pentru a construi o nouă identitate. Aceasta include remodelarea modului în care o marcă este percepută de către partenerii și clienții săi.
Unele elemente ale imaginii unei mărci includ logo-ul, piața, misiunea, clienții, publicul țintă, viziunea și numele.
Cele mai multe companii își schimbă brandul pentru a putea atrage noi clienți, pentru a face îmbunătățiri și pentru a concura eficient cu concurenții. Aceasta urmărește să prezinte o nouă imagine a unei mărci publicului țintă și acționarilor săi.
Cu toate acestea, abordarea rebrandingului este nelimitată. O companie își poate rebrandui afacerea pentru a-și atinge noile scopuri și obiective în diferite moduri.
Când ar trebui să luați în considerare rebrandingul?
Atunci când doriți să vă conectați cu un nou public
Acesta poate fi considerat un motiv principal pentru majoritatea mărcilor. Cele mai multe întreprinderi aleg să își rebranduiască afacerea pentru a se conecta cu un nou public.
Rebrandingul ajută afacerile să atragă atenția unui public nou sau profitabil. Vă permite să vă proiectați brandul pentru a vă conecta cu potențialii clienți prin intermediul unor produse care se potrivesc nevoilor clienților țintă și care îi mențin loiali brandului dumneavoastră.
Atunci când doriți să atrageți cele mai bune talente
Talentele de calitate adoră să lucreze cu companii excelente. Aveți nevoie de talente de calitate pentru a face angajați buni. Atunci când observați că este dificil sau imposibil pentru compania dvs. să găsească candidați calificați pentru posturile vacante, este un indiciu că firma dvs. are nevoie de o modernizare.
Rebrandingul vă permite să vă remodelați brandul și să atrageți talente mai bune pentru o productivitate optimă, creștere și o cultură de lucru excelentă.
Atunci când doriți să ieșiți în evidență față de concurenți
Rebrandingul afacerii dvs. vă poate ajuta să vă dați seama cum să vă folosiți avantajul competitiv pentru a vă distinge de alte mărci similare.
O modalitate excelentă de a ieși în evidență față de concurenți este de a îmbunătăți recunoașterea mărcii. Culorile pot afecta modul în care este percepută marca dvs. Adoptarea unei culori emblematice poate crește recunoașterea mărcii cu 80 la sută.
Atunci când modelul sau strategia dvs. de afaceri s-a schimbat
Un alt indiciu al necesității de a schimba brandul companiei tale este o schimbare în strategia ta de afaceri.
Pe măsură ce brandul dumneavoastră se extinde, strategia de afaceri se schimbă, iar rebrandingul devine necesar pentru a păstra creșterea și progresul.
Se poate începe prin schimbarea unor elemente fundamentale din afacerea dvs. pentru a se potrivi noii strategii de afaceri.
Atunci când v-ați depășit dimensiunea mărcii dvs.
Uneori, oamenii își depășesc brandurile și devine necesar să luați în considerare rebrandingul. Îți depășești brandul atunci când descoperi că brandul tău pare prea mic pentru noul tău obiectiv.
Puteți efectua o revizuire a brandului pentru a vă remodela afacerea pentru a se potrivi cu noua dvs. misiune și viziune, în loc să părăsiți brandul.
Atunci când faceți o rebranding pentru a vă adapta la creștere, nu trebuie să lăsați deoparte toate elementele mărcii dvs. Puteți elimina posibilele puncte slabe ale mărcii dvs. în timp ce mențineți punctele forte pe măsură ce avansați.
Iată câteva motive care nu ar trebui să vă justifice rebrandingul afacerii dvs. :
Managementul crizei
Un brand care se confruntă cu crize de afaceri poate lua în considerare rebrandingul afacerii sale pentru a ajuta la rezolvarea problemelor sale. S-ar putea să nu ajute în mod eficient la rezolvarea unei crize de afaceri. În schimb, se poate întoarce împotriva sa și se poate adăuga la problemele existente.
Afacerea dvs. își poate reveni după o criză prin elaborarea unui plan de gestionare a crizei și prin asigurarea clienților de servicii mai bune în viitor.
Întreprindere nouă sau tânără
Multe lucruri se îmbunătățesc cu timpul, inclusiv mărcile. Mărcile noi au nevoie de timp pentru a crește și a se dezvolta, iar rebrandingul s-ar putea să nu vă ofere creșterea rapidă pe care v-o imaginați.
Marca dvs. ar trebui să aibă până la 3 ani înainte de a lua în considerare rebrandingul. Procesul poate fi costisitor și poate consuma mult timp. A avea o abordare diferită a marketingului sau a începe o nouă campanie poate fi de ajutor.
Pierderea încrederii clienților mai vechi
Fiecare marcă apreciază foarte mult o bază de clienți loiali. Clienților mai în vârstă le place să cumpere de la mărci în care au încredere și cu care se simt confortabil.
Atunci când aveți clienți care vă cumpără în mod constant produsele și serviciile, este posibil să renunțați la rebranding pentru a le păstra loialitatea și încrederea în brandul dumneavoastră.
Este important să rămâneți fidel brandului dvs. existent pentru a evita să vă confundați clienții,
Tipuri de rebranding
Există diferite tipuri de rebranding pentru diferite scopuri. Mărcile pot alege să utilizeze tipul de rebranding care se potrivește afacerii lor.
Rebrandingul poate fi realizat în mod diferit – de la o simplă schimbare de logo până la o revizuire a misiunii, a imaginii de marcă și a strategiei de publicitate a unei companii.
Unele dintre cele mai comune tipuri de rebranding includ:
Reîmprospătarea mărcii
Acest tip de rebranding presupune schimbarea unor aspecte minore ale brandului dumneavoastră. Cu toate acestea, o reîmprospătare a brandului poate avea un impact semnificativ asupra brandului dumneavoastră.
Acesta implică schimbarea unor aspecte minore ale brandului dvs., cum ar fi designul logo-ului companiei dvs. atunci când acesta devine depășit, schimbarea accentului și obiectivului misiunii companiei dvs. sau selectarea unui nou slogan.
Rebranding parțial
Rebrandingul parțial implică schimbarea sau modificarea unor aspecte ale brandului dvs. în timp ce mențineți alte elemente.
O reproiectare a caracterelor tipografice este clasificată drept rebranding parțial. Alte componente sunt menținute așa cum erau înainte de rebranding.
Rebrandingul parțial este potrivit pentru afacerile bine stabilite pentru a-și actualiza serviciile sau identitatea.
Revizuirea mărcii
O revizuire a brandului va afecta fiecare aspect al mărcii: un nou logo, o nouă paletă de culori, o nouă strategie de brand, noi elemente vizuale, noi materiale de marketing și, în unele cazuri, un nou nume. Aceasta este cea mai semnificativă schimbare de branding în ceea ce privește investiția și riscul și recompensa generală.
Este un tip de rebranding intens și ar trebui să se facă atunci când este necesar. Acesta este cel mai eficient și mai semnificativ tip de rebranding în ceea ce privește riscul, recompensa și alți factori.
- Un ghid pas cu pas pentru rebranding
- Definiți motivul pentru rebranding
- Care este obiectivul dvs. pentru rebranding? Ce urmăriți să obțineți?
Înainte de a vă lansa într-un proces de rebranding, definiți motivul semnificativ pentru rebranding. Puteți considera rebrandingul ca și cum ați începe o nouă afacere cu o viziune, un scop, valori și obiective bine scrise. Este vital să vă definiți clar scopul rebrandingului înainte de a trece la procesul de rebranding.
Cercetați și determinați-vă publicul țintă
Efectuați cercetări adecvate pentru a vă determina publicul țintă înainte de rebranding. Cercetarea este vitală pentru a vă ajuta să vizați și să vă conectați cu publicul potrivit.
Precizați ceea ce distinge compania dvs. de alte mărci similare și ce puteți oferi potențialilor clienți pentru a-i determina să vă aleagă marca.
Este necesar să țineți cont de grupul demografic cu care încercați să comunicați și de cel actual pentru a vă determina publicul țintă.
Construiți o echipă
Ar trebui să construiți o echipă care să se concentreze pe planul dvs. de rebranding. Acest lucru ar asigura că munca este distribuită în mod corespunzător și este gestionată de profesioniști. Echipa dvs. ar trebui să includă un director de creație care să dirijeze restul echipei și să impună strategia de rebranding.
Cooperarea cu persoanele legate de compania dumneavoastră, atât interne, cât și externe, poate contribui la obținerea unor rezultate remarcabile în materie de rebranding.
Agențiile vă pot ajuta să găsiți cele mai bune talente pentru rebrandingul dumneavoastră. Puteți chiar angaja graficieni independenți care să vă ajute în procesul de rebranding. Tot ce trebuie să faceți este să solicitați freelanceri cu experiență cu care va fi simplu să colaborați și să le oferiți acces la instrumente precum un instrument de urmărire a timpului.
Fiți atenți la feedback-ul clienților pentru a confirma percepția acestora asupra noului brand. Căutați să descoperiți ce simt aceștia în legătură cu modificarea mărcii dvs.
Dacă vă adresați unui public nou cu rebrandingul dvs., poate fi o provocare să ajungeți la ei, mai ales dacă este vorba de o piață țintă locală sau emergentă.