Un management de afaceri care rezistă în timp necesită găsirea unui echilibru corect între beneficiile clienților, ale clienților și ale membrilor echipei. Majoritatea antreprenorilor au o mentalitate de creștere, dar pentru a ajunge acolo este nevoie de integritate – a face ceea ce este corect de fiecare dată – asociată cu acțiuni curajoase. Este nevoie de oameni, procese și tehnologie pentru a pune o bază solidă de creștere. Susținerea fiecăreia dintre aceste investiții este una dintre trăsăturile esențiale ale unui lider eficient.
Aceste caracteristici au condus la succes și se pot aplica oricărei persoane, organizații sau echipe care dorește să obțină creștere.
Oameni
Una dintre temele cele mai șocante din multe dintre aceste docudrame este modul în care directorii se concentrează pe motivele lor în loc să acorde prioritate culturii companiei. Dacă oamenii tăi nu au încredere și nu le pasă unul de celălalt sau nu sunt dedicați excelenței, jocul s-a terminat înainte de a începe. Aproape 60% dintre angajați consideră că echipele de conducere sunt responsabile pentru punerea în mișcare a practicilor de implicare.
Oamenii ar trebui să aibă un sentiment de apartenență la echipă. Ei ar trebui să fie remunerați în mod echitabil, să li se ofere oportunități de bunăstare și să li se ofere instruire, educație și resurse pentru a avansa. Accentul pus pe oameni ar trebui să înceapă de la vârf și să fie insuflat în întreaga organizație. Compasiunea, respectul și grija reciprocă ar trebui să ghideze toate interacțiunile. Atunci când oamenii se consideră responsabili față de misiune, aveți o echipă de campionat.
Pasiunea
Ceea ce a făcut ca multe corporații infame să aibă succes inițial a fost pasiunea fondatorilor lor. Iubesc ceea ce fac – așa am rămas în afaceri atât de mult timp. Când construiam afacerea, copiii mei își dădeau seama instantaneu dacă aveam o zi de lucru grea sau o zi care nu părea a fi de lucru. Eram (și încă sunt) angajată și nerăbdătoare să văd ce urmează la orizont.
70% au declarat că munca lor le definește scopul, însă doar 18% au spus că au primit de la locul de muncă un scop pe cât de mult și-ar dori. Companiile trebuie să realizeze puterea de a-și inspira echipele cu misiuni puternice și de a crea medii care să cultive scopul și colaborarea. Mai ales pe măsură ce angajații se alătură echipelor virtuale, acestea trebuie să umple golul unui mediu de lucru fizic. O comunicare excelentă, recunoașterea și un scop comun ajută la alimentarea pasiunii, indiferent de locație.
Creați oportunități valoroase de creștere și de învățare și faceți loc pentru ca angajații să lucreze la proiecte care să le satisfacă nevoile de împlinire a scopului. Oferiți modalități de a da înapoi cu pași acționabili pentru a vă îmbunătăți cultura internă și comunitatea. Vă veți găsi compania plină nu doar de angajați, ci și de susținători pasionați.
Persistență
În afaceri și în viață, greșelile aduc oportunități de creștere și pot fi investiții în viitor. Chiar și companiile de succes trebuie să se ferească de teama de eșec, îmbrățișând aspectele pozitive ale pierderilor și gândindu-se în mod critic la cum să câștige data viitoare. Mulți dintre acești fondatori de pe ecran încercau să demonstreze că sunt inteligenți, dar nimic nu bate munca grea.
Conceptul de obiective corporative sau departamentale este doar un prim pas. Profitați de ceea ce îi motivează personal pe membrii echipei dvs. pentru a realiza obiective specifice. Fără să știți încotro vă îndreptați, nu știți pe ce drum să rămâneți și, prin urmare, nu puteți persista în fața forțelor care încearcă să vă trimită în afara cursului.
Perspectiva
Niște emisiuni despre titani ai tehnologiei căzuți oferă o perspectivă asupra lipsei de perspectivă a fiecărui fondator. Cercetările arată că aproximativ jumătate dintre lideri eșuează, adesea din cauza unor puncte de vedere egoiste. O companie are mai multe părți componente – furnizori, clienți, parteneri și membri ai echipei – cu nevoi diferite, iar un leadership eficient înseamnă să echilibrezi fiecare dintre perspectivele acestora în toate deciziile.
Înțelegerea altor perspective înseamnă să lase deoparte ego-ul propriu în cadrul procesului de negociere. Căutați întotdeauna puncte de vedere unice. Următoarea mare idee se află, de obicei, chiar în interiorul companiei dumneavoastră. Mulți consultanți își câștigă existența ascultând echipa dvs. și oferind o perspectivă diferită asupra acestor idei. Încercați să fiți propriul dvs. consultant pentru a debloca puncte de vedere noi.
Previzibilitate
Ceea ce fiecare dintre fondatori are, de asemenea, în comun este faptul că au fost prea imprevizibili, ceea ce a contribuit la etichetarea lor ca “antreprenori răi”.
Acțiunea vorbește mai tare decât cuvintele. Când spun că voi face ceva, fac acel ceva. Carierele oamenilor sunt în mâinile mele atunci când se angajează să se alăture echipei noastre, iar eu le ofer angajamentul meu de a avea grijă de ei și de a face ceea ce trebuie în schimb.