În mediul de afaceri de astăzi, performanța insuficientă a angajaților a devenit o problemă din ce în ce mai mare și un subiect comun de discuție între managerii din întreprinderi de toate dimensiunile. Pe măsură ce managerii decid să delege munca, frustrările sunt mari, deoarece se așteaptă ca unii angajați să demonstreze că fac o treabă bună și știu cum arată rezultatele bune.
Realitatea este, însă, diferită. Angajații nu reușesc să performeze din câteva motive, dar motivul principal ar putea fi faptul că managerii nu realizează că pot contribui la lipsa de performanță a subordonaților lor. Cu toate acestea, este esențial ca antreprenorii și managerii să înțeleagă cum să își motiveze angajații pentru a începe și a-și conduce cu succes afacerile.
Mulți angajați nu știu ce se așteaptă de la ei la locul de muncă
Unul dintre principalele motive pentru care unii angajați nu au performanțe bune este că nu sunt conștienți de standardele de lucru pe care ar trebui să le mențină. Managerii nu îi ajută să își stabilească obiective și, astfel, nu există nicio motivație pentru a le atinge. Fără orientări clare cu privire la așteptări, angajații nu se simt înclinați să ia inițiativa și să performeze la niveluri superioare.
Puteți începe prin a clarifica sau a stabili obiective pentru proiectele dumneavoastră. Definiți standardele și așteptările, oferind un set clar de obiective care trebuie atinse. Membrii echipei dvs. ar trebui să știe de ce trebuie să îndeplinească o sarcină, astfel încât să aibă această imagine în minte și să înțeleagă pe deplin importanța muncii lor.
Trebuie să vă asigurați că angajații dvs. știu foarte clar ce trebuie să facă. Primul pas este să clarificați titlurile posturilor și să furnizați descrieri detaliate ale acestora. Angajații ar trebui să înțeleagă clar ce se așteaptă de la ei chiar înainte de a fi angajați – chiar la primul interviu de angajare.
Ar trebui să existe claritate cu privire la sarcinile zilnice care trebuie îndeplinite și la procesele de responsabilizare. Deși majoritatea locurilor de muncă necesită flexibilitate, angajaților trebuie să li se explice clar cine trebuie să facă ce trebuie să facă.
Unii angajați ezită să își împărtășească problemele
Problema aici este că majoritatea managerilor nu înțeleg cum gândesc angajații. Un angajat poate avea nevoie de ceva diferit din partea managerului pentru a înțelege cu adevărat procesele de lucru.
Aveți grijă ca angajatul să nu fie împins la colț. Dacă continuați să presupuneți că toți ceilalți sunt la fel ca dumneavoastră, este posibil să vă loviți de o serie de piedici, iar munca în cauză va fi doar întârziată.
Atâta timp cât angajatul dumneavoastră se dezvoltă și se întinde, compania dumneavoastră va beneficia de satisfacția angajaților și de un nivel ridicat de productivitate. Angajații plictisiți au tendința de a slăbi performanța. Asigurați-vă că sunteți în comunicare constantă cu angajații dvs. pentru a vedea dacă sunt suficient de provocați.
Angajații nu știu ce au de câștigat
Credeți că angajații dvs. sunt mai deștepți când vine vorba de avantaje, dar au performanțe scăzute în proiectele companiei? Unii oameni se descurcă bine cu directivele, dar cei mai mulți vor să știe de ce li se dă o sarcină și ce se va realiza. Ei vor să facă parte din imaginea de ansamblu și ar avea performanțe optime atunci când își dezvoltă responsabilitatea pentru proiect.
Motivația la locul de muncă este importantă. Lucrătorii sunt motivați de avantaje, respect și apreciere. Dacă au impresia că sunt microgestionați, creativitatea și motivația lor vor scădea.
Cu cât înțelegeți mai bine de ce au nevoie, cu atât mai mari sunt șansele de a crea mediul potrivit pentru a-i menține motivați.
Este important să țineți cont de sistemul de recompense pe care îl stabiliți pentru biroul dumneavoastră. Managerii le pot oferi lucrătorilor posibilitatea de a alege să urmeze un proiect care îi pasionează. Nu numai că vor ști ce vor face, dar vor avea și un interes în ceea ce înseamnă rezultatele finale ale muncii lor. Odată ce obiectivele sunt atinse, managerul își poate face timp pentru a sărbători în mod creativ realizările și pentru a reflecta asupra muncii asidue și a dedicării angajaților față de munca lor.
Angajații nu au competențele necesare pentru locul de muncă
Problema aici este una de resurse umane. Un nou angajat care a absolvit cu o diplomă în marketing s-ar putea să nu fie capabil să dea rezultate în departamentul financiar. Atunci când angajații tăi nu știu cum se face, cea mai evidentă soluție este să îi instruiești.
Asigurați-vă că HR-ul dvs. obține angajații potriviți, cu setul de competențe necesare pentru un anumit post.
Directivele dumneavoastră nu se aliniază cu nivelul lor de capacitate
Trebuie să evaluați în mod clar nivelul de competență al angajaților înainte de a le repartiza munca. Dacă un angajat simte că nivelul său de competență este cu mult peste cel care i se cere, fie crede că este subestimat ca subordonat, fie că managerii săi nu sunt la înălțimea așteptărilor.
Ce trebuie să faceți în această privință: În calitate de antreprenor, trebuie să vă potriviți întotdeauna directivele cu cât de eficient, capabil și experimentat este angajatul dumneavoastră.
Performanța unor angajați și a afacerii în ansamblu poate fi îmbunătățită semnificativ dacă managerii învață și pun în practică câteva abilități simple, inclusiv modul de a stabili așteptări clare și de a motiva angajații. Antreprenorii care își încep propria afacere și managerii debutanți, care nu au experiență în motivarea angajaților, pot avea cele mai mari beneficii dacă acordă o atenție sporită utilizării cu atenție a acestor tehnici.Angajații motivați vor lucra cu siguranță mai eficient. A-și face timp pentru a motiva angajații este o cheie esențială pentru succesul în afaceri pentru antreprenori și manageri. Acordați-i timpul pe care îl merită.