O afacere la distanță este o modalitate ușoară și accesibilă de a obține libertate și flexibilitate financiară. Indiferent de locul în care vă aflați în lume, o afacere la distanță oferă posibilitatea de a genera un venit constant în condițiile și în timpul dumneavoastră.
În ultimii ani, abilitatea de a lucra de la distanță a devenit mai mult decât o posibilitate; a devenit o necesitate. Potrivit Oficiului Național de Statistică, este probabil ca întreprinderile să crească numărul de muncă la distanță în viitor, 81% din populația actuală lucrând de la distanță. Începerea oricărui tip de afacere nouă poate fi un efort intimidant, dar este clar că afacerile la distanță au un mare potențial de a prospera pe piața actuală.
O afacere care este complet la distanță funcționează fără niciun spațiu fizic de birou. Angajații unei astfel de afaceri lucrează, de obicei, de acasă, din spații de co-working partajate sau de oriunde există o conexiune stabilă la internet. Angajații pot lucra de obicei de oriunde din lume, atâta timp cât au acces la internet pentru a-și îndeplini sarcinile.
Peisajul actual al afacerilor sprijină cu siguranță afacerile la distanță. Pe măsură ce tehnologia continuă să evolueze, gestionarea unei afaceri la distanță va deveni mai ușoară și mai convenabilă, cu tot mai multă flexibilitate și eficiență. Afacerile la distanță nu numai că sunt posibile, dar vin și cu mai multe beneficii:
Afacerile la distanță par a fi cu siguranță viitorul spațiului de lucru, pe măsură ce lumea și tehnologia continuă să se transforme. Atunci când începeți o afacere la distanță, există câteva puncte cheie de care trebuie să țineți cont pentru o mai bună șansă de succes.
1.Planul de afaceri
Elaborarea unui plan de afaceri bine gândit și bine documentat este un pas crucial în orice afacere nouă – afacerile la distanță nu fac excepție. Planurile de afaceri sunt documente care oferă informații detaliate despre afacerea dvs., inclusiv obiective, strategii, previziuni financiare și multe altele. Scopul unui plan de afaceri este de a vă ajuta să vă clarificați ideea pentru afacerea dumneavoastră și să identificați din timp eventualele probleme. Prin stabilirea unor obiective pentru afacerea dumneavoastră, puteți măsura progresul acesteia pe măsură ce se dezvoltă.
2.Adresa virtuală a afacerii
Întreprinderile au nevoie de o adresă înregistrată pentru a primi corespondența de afaceri, pentru a configura un cont bancar de afaceri, conturi comerciale, pentru a înregistra un nume de domeniu și multe altele. De obicei, afacerile vor folosi spațiul lor de birou ca adresă de lucru, ceea ce, evident, nu este o opțiune pentru afacerile la distanță.
O adresă de afaceri virtuală este o adresă de birou fizică, înregistrată, pe care întreprinderile la distanță o pot închiria contra cost. Această locație fizică primește, de obicei, orice corespondență în numele dvs. și vă trimite corespondența respectivă. Detaliile exacte ale acestor servicii diferă de la un furnizor la altul, dar ele îndeplinesc cerințele legale de a avea o adresă de afaceri fără a suporta cheltuielile și deranjul de a avea un spațiu de birou real.
3. Înregistrați-vă afacerea
Afacerile numai la distanță nu sunt diferite. Având la îndemână numele afacerii și adresa virtuală, puteți decide asupra unei structuri de afaceri care să se potrivească cel mai bine nevoilor dvs.
Pentru a înțelege ce fel de structură de afaceri s-ar potrivi cel mai bine afacerii dvs. la distanță, ar putea fi util să vă consultați cu un avocat sau cu un contabil de afaceri. Alegerea tipului potrivit de structură de afaceri este vitală, deoarece aceasta va afecta impozitele, răspunderea, opțiunile de finanțare și multe altele.
4. Finanțarea
Deși este adevărat că costurile dvs. de pornire și cheltuielile generale vor fi considerabil mai mici, există totuși cheltuieli de luat în considerare, inclusiv personal, consumabile, echipamente, un site web, marketing și publicitate, software etc. Este important să decideți cum veți planifica aceste cheltuieli.
Este posibil să economisiți până când veți avea suficienți bani pentru a vă lansa afacerea, dar acest lucru ar putea necesita mai mult timp decât sunteți dispus să investiți. Există multe opțiuni de finanțare la dispoziția antreprenorilor, inclusiv investitori și împrumuturi bancare. Există chiar și unele împrumuturi de înființare susținute de guvern pentru care ați putea fi eligibil. Înainte de a încheia orice acord de împrumut, analizați cu atenție contractul și citiți textul cu litere mici pentru a vă asigura că rambursările și dobânzile sunt incluse în costurile de funcționare a afacerii dumneavoastră.
5. Politici de lucru
Întreprinderile la distanță au avantajul flexibilității. Cu toate acestea, este important să dispuneți de politici care să stabilească exact ceea ce așteptați de la angajații dvs. în ceea ce privește disponibilitatea, comunicarea și capacitatea de reacție.
6. Angajați angajați la distanță
O afacere la distanță puternică necesită o forță de muncă puternică formată din membri ai echipei la distanță. Așa cum am menționat anterior, afacerile la distanță au avantajul flexibilității și al accesului la un grup global de talente decât omologii lor limitați geografic.