Companiile române sunt mereu în căutare de recruți talentați, de calibru înalt, cu o gamă largă de competențe. Pe măsură ce companiile continuă să extindă rolurile pentru a menține marjele de profit, consecințele crizei sanitare au creat o situație unică de candidați foarte vandabili care sunt greu de atras. Acest lucru înseamnă că cei mai buni angajați sunt deja în posturi de top, iar situația creează un război al ofertelor între angajatorii actuali și recrutori.
Combinarea unei căutări țintite cu serviciile tradiționale de publicitate și de baze de date poate asigura faptul că recrutorii au utilizat toate căile posibile în căutarea candidaților excepționali foarte capabili. În timp ce metodele tradiționale au fost folosite pentru a găsi personal de conducere, mai ales la nivel de director sau executiv, procesul a coborât acum în josul piramidei angajaților pentru a căuta manageri talentați, șefi de departament și personal profesionist.
Avantajele utilizării unui recrutor terț de renume:
- Cunoașterea pieței: Specialiștii în recrutare interacționează zilnic cu piața forței de muncă, echipându-se cu cunoștințe de specialitate care oferă clienților o viziune asupra întregii piețe a locurilor de muncă, deoarece companiile tind să se implice în recrutare doar atunci când caută în mod activ angajați.
- Expertiza în recrutare: Agențiile dispun de resurse, contacte și cea mai recentă tehnologie pentru a găsi candidați relevanți și calificați, făcând procesul cât mai rapid și mai eficient posibil.
- Economisiți bani: Folosirea unei agenții de recrutare și a unui consultant avizat va economisi timp și bani pentru compania dumneavoastră. Evidențierea rapidă a cerințelor dvs. către o echipă de experți le permite acestora să înceapă căutarea în timp ce membrii echipei dvs. actuale își continuă sarcinile obișnuite.
- Procesul de selecție: O agenție de recrutare are, de obicei, un proces de selecție solid și amănunțit, care creează o listă curatorială de candidați corespunzători, ceea ce vă sporește șansele de a găsi cel mai potrivit recrutor.
- Sensibilitate: Există multe motive pentru care ați putea apela la o agenție pentru a desfășura o campanie de recrutare ascunsă; noul rol poate fi confidențial, ați putea dori să evitați întrebările dificile despre salariu și probabil veți dori să asigurați păstrarea angajaților.
Experții în recrutare ar trebui să asculte cu atenție angajatorii și să fie sinceri cu aceștia în legătură cu așteptările lor, care ar fi un rezultat realist și să creeze o strategie de recrutare care să răspundă nevoilor clientului într-un mod adecvat și realizabil.
Dacă vă gândiți să apelați la un consultant de recrutare terț, este important să verificați dacă partea cu care comunicați are o rețea extinsă de contacte în industrie și o bună înțelegere a peisajului actual de recrutare.
Aceștia ar trebui să aibă o bună înțelegere a pieței și a companiei dumneavoastră, astfel încât să vă poată oferi sfaturi solide și viabile. În caz contrar, s-ar putea să vă irosească timpul prezentându-vă persoane care s-ar putea să nu aibă experiența relevantă sau să nu se potrivească cu cultura companiei dumneavoastră.