Taxa de franciză poate fi cea mai puțin costisitoare parte a achiziționării unei afaceri, ceea ce face ca o analiză financiară să fie importantă pentru determinarea altor costuri. Începerea sau cumpărarea unei afaceri de succes necesită timp, pregătire și răbdare. Deși unele afaceri sunt mai ușor de început decât altele, toate afacerile necesită atenție la detalii.
Există anumiți pași pe care trebuie să îi parcurgeți înainte de a putea începe operațiunile afacerii dumneavoastră.
Creați un plan de afaceri. Planificați fiecare detaliu: structura, angajații, departamentele și procesele. Planul de afaceri oferă o hartă scrisă a afacerii dvs. și a creșterii sale viitoare.
Obțineți o finanțare adecvată. Dacă achiziționați o afacere stabilită sau o franciză, urmați structura de finanțare stabilită pe care afacerea o are în vigoare. Multe afaceri de franciză necesită o anumită sumă de lichidități inițiale disponibile, alături de alte criterii.
Acestea pot include o locație de afaceri și echipamente adecvate. Examinați cerințele și discutați cu un mentor, dacă este necesar. Dacă vă începeți propria afacere, un plan de afaceri solid vă va ajuta să obțineți finanțarea necesară de care aveți nevoie.
Dați un nume afacerii dvs. și stabiliți structura afacerii. Obțineți licențele, drepturile de autor și brevetele necesare. Protejați-vă ideile de afaceri. În funcție de tipul de licențe de care aveți nevoie, completați cererile și așteptați răspunsurile. Unele licențe necesită să vă asigurați locația afacerii înainte de a completa cererea. Căutați o locație care să corespundă nevoilor afacerii dumneavoastră și ale clienților. Asigurați-vă că aveți spațiu pentru echipamente, parcare și servicii.
Angajați-vă angajații. Căutați persoane bine calificate, cu experiență, aptitudini personale și capacitatea de a oferi servicii superioare. Evitați să angajați prieteni, cu excepția cazului în care știți că vor oferi aceeași excelență pe care o va oferi orice alt angajat. Dacă nu sunteți familiarizat cu procesul de angajare, faceți din primul dvs. angajat un profesionist în domeniul resurselor umane. Permiteți acestui profesionist calificat să finalizeze procesul de angajare pe baza criteriilor pe care le-ați identificat.
Comercializați-vă afacerea. Marketingul afacerii dumneavoastră va atrage atenția asupra serviciilor dumneavoastră. Marketingul poate implica trimiterea de scrisori, e-mailuri, apeluri telefonice și oportunități de întâlnire și salut. Elaborați planul de marketing în timpul fazei de creare a planului de afaceri. Revizuiți planul de marketing și actualizați-l dacă este necesar. Planul de marketing ar trebui să le arate potențialilor clienți ce le puteți oferi și cum o faceți mai bine decât următoarea companie.