Este sezonul de planificare. În timp ce provocările și schimbările aduse de pandemie vor continua să aibă un impact neașteptat asupra brandurilor în 2022, există câteva subiecte importante care se află în mintea fiecărui marketer: digital, confidențialitate și sustenabilitate.
Pandemia a accelerat trecerea oamenilor la digital, iar companiile au fost nevoite să își transforme operațiunile pentru a ține pasul cu noile comportamente, nevoi și așteptări ale consumatorilor online. Digitalul este acum norma și este aici pentru a rămâne.
Acest lucru înseamnă că transformarea marketingului digital este prioritară pentru întreprinderi în 2022. Deși poate fi descurajant să vă dați seama de unde să începeți, nu lăsați ca natura copleșitoare a procesului de transformare să vă împiedice să faceți schimbările necesare pentru a vă pregăti strategia de marketing digital pentru viitor. Stabiliți obiective realiste pentru acest an și luați-o pas cu pas.
Îmbunătățirea maturității dvs. digitale necesită un sprijin puternic din partea C-suite și o concentrare asupra unor domenii cheie, printre care:
- Date de prima parte: Corelați sursele de date online și offline și creați un schimb de valoare bidirecțional cu clienții.
- Măsurarea de la un capăt la altul: Concentrați-vă pe măsurare și implementați modele predictive, care pot fi utilizate pentru a acoperi lacunele de date pentru măsurători precum atribuirea și conversia.
- Agilitate: Desființați silozurile pentru a încuraja reacții mai agile la comportamentele consumatorilor care evoluează rapid.
- Confidențialitate: Respectați alegerile oamenilor în materie de date și oferiți valoare
Vestea modificării reglementărilor privind confidențialitatea și a eliminării cookie-urilor de la terți a pus confidențialitatea în atenția oamenilor mai mult ca niciodată. Pentru branduri, provocarea constă în a rămâne la curent și în conformitate cu toate schimbările. În același timp, agenții de marketing trebuie să se asigure că construiesc încredere și că oferă clienților lor o experiență bazată pe confidențialitate. Pentru a face acest lucru, este esențial să respectăm alegerile oamenilor în materie de date și să oferim o valoare reală.
În timp ce vă planificați strategia pentru 2022, luați în considerare aceste acțiuni din cercetare pentru a vă asigura că marketingul dvs. este atât sigur din punct de vedere al confidențialității, cât și eficient:
- Faceți-o memorabilă: Pentru ca marketingul să fie considerat responsabil, oamenii trebuie să își amintească faptul că își împărtășesc informațiile cu mărcile în mod activ și voluntar.
- Faceți-o ușor de gestionat: Oamenii doresc să păstreze proprietatea asupra informațiilor lor și vor să se simtă în control. Ei ar trebui să poată revizui și gestiona modul în care sunt utilizate datele lor.
- Sustenabilitate: Acțiunile vorbesc mai tare decât cuvintele
Sustenabilitatea este un subiect amplu și poate fi dificil să identifici cum să îl integrezi într-un plan de marketing. Trebuie să înțelegeți că eforturile de sustenabilitate trebuie să meargă dincolo de actualizarea mesajelor și de stabilirea unor obiective pe termen lung. Trebuie să se întreprindă astăzi acțiuni concrete.
Atingerea succesului în materie de digital, confidențialitate și sustenabilitate nu este rapidă sau ușoară. Dar pașii pe care îi faceți acum – și pe parcursul anului 2022 – vă pot duce planul de marketing la nivelul următor.