Între ședințele Zoom, termenele limită ale proiectelor și prezentările de vânzări, este ușor să ne retragem în propriile noastre silozuri de lucru și ca munca să se desfășoare pe pilot automat. Viziunea corporativă și valorile care alcătuiesc cultura companiei tale sunt aruncate pe marginea drumului. Un loc de muncă sănătos este esențial pentru recrutarea, păstrarea și productivitatea angajaților. Acest lucru înseamnă că este mai important ca niciodată să luați ideile abstracte care alcătuiesc cultura companiei dvs. și să le implementați la locul de muncă de zi cu zi pentru angajați. Mai jos vă împărtășim câteva modalități simple prin care vă puteți umaniza cultura companiei.
Acordați prioritate echilibrului dintre muncă și viața personală
Managerii glumesc frecvent că nu au niciodată timp pentru o vacanță? Sau le trimiteți e-mailuri angajaților în weekend? Aceste lucruri pot părea mărunte, dar trimit un mesaj greșit către angajați. Mai mult, aceste lucruri mici sunt cele care, împreună, creează cultura companiei.
Dacă acesta este cazul tău, este timpul pentru o resetare. Tu și echipa ta nu sunteți niște mașini. Luați-vă timp pentru a vă îndepărta de muncă, astfel încât să vă puteți întoarce împrospătați. Una dintre cele mai bune modalități de a îmbunătăți echilibrul dintre viața profesională și cea privată în rândul angajaților dvs. este să îl modelați dvs. însuși. Nu trimiteți e-mailuri la ora 22.00 vinerea. Încurajați-vă echipa să își ia timp liber (și să nu-și verifice e-mailurile în timp ce sunt în vacanță sau își iau timp liber).
Revizuiți politicile companiei dvs.
Dacă firma dvs. este de ceva timp în afaceri (poate ați atins pragul de 100 de ani de activitate), este timpul să vă revizuiți politicile de la locul de muncă.
Lumea s-a schimbat și s-a schimbat rapid în ultimii ani. Vreți să vă asigurați că politicile actuale de la locul de muncă răspund la mediul actual.
De exemplu, opțiunile de lucru flexibile, care odată erau privite ca o raritate sau un lux, sunt acum o așteptare în rândul multor persoane aflate în căutarea unui loc de muncă. De fapt, 97% dintre lucrători doresc opțiuni de lucru la distanță sau hibride. Asigurați-vă că dvs. și echipa dvs. vă acordați timp pentru a revizui politicile și a face orice actualizare necesară pentru a reflecta climatul de lucru actual, astfel încât să vă puteți păstra angajații.
Arătați-vă aprecierea față de angajații dvs.
De multe ori ne grăbim să subliniem greșelile atunci când ceva nu merge bine. Dar, prea des, în calitate de lideri de companii, luăm de la sine înțeles că firma funcționează fără probleme pentru că angajații fac ceva bine.
De asemenea, prin modelarea acestui comportament, vă veți încuraja angajații să practice și ei recunoștința față de colegii lor. Acest lucru vă ajută să dezvoltați în continuare o cultură a pozitivității și recunoștinței la locul de muncă.
Oferiți oportunități de dezvoltare profesională
94% dintre angajați ar lua în considerare posibilitatea de a rămâne într-o companie care oferă oportunități de dezvoltare profesională. Nu este suficient să spuneți pur și simplu că sarcinile zilnice de la locul de muncă vor ajuta echipa dvs. să se dezvolte. Trebuie să investiți în învățare, astfel încât aceștia să își poată dezvolta cariera în cadrul companiei.
Oferind oportunități de învățare, le arătați angajaților că investiți în ei și în cariera lor. Puteți oferi ateliere de lucru, mese de prânz și învățături sau chiar puteți oferi indemnizații pentru a participa la conferințe sau pentru a urma cursuri la o universitate locală.
Creați o cultură care să îi facă pe angajați să fie entuziasmați de dumneavoastră
Cultura companiei dvs. nu este doar o declarație pe un site web. Ea se regăsește în lucrurile de zi cu zi pe care le faceți și în modul în care angajații dvs. interacționează cu liderii și colegii de la locul de muncă.
Urmând acești pași simpli, puteți începe să vă umanizați cultura companiei, astfel încât angajații să se simtă apreciați și să devină avocați loiali ai companiei dumneavoastră.
Cum să umanizezi un brand
Care este singurul lucru pe care proprietarii de afaceri și angajații, partenerii și chiar clienții lor îl au în comun? Ei bine, la cel mai elementar nivel, toți sunt oameni. Atunci de ce este uneori atât de dificil pentru întreprinderi să pună în evidență acest lucru în eforturile lor de marketing?
Poate că unii oameni nu vor să arate prejudecăți care ar putea descuraja orice potențial client. Poate că unii doresc să se prezinte ca fiind strict profesioniști. Alții s-ar putea să nu le pese deloc de tonul lor, ci mai degrabă să se concentreze pe găsirea cuvintelor cheie potrivite pentru a le implementa pe toate platformele lor. Unii poate că nici măcar nu realizează cât de robotizată este de fapt vocea brandului lor.
Oricum ar fi, adevărul este că: umanizarea brandului tău nu mai este o opțiune, ci o necesitate. Oamenilor le place să facă conexiuni. Le place să-și investească timpul și banii în oameni despre care știu că sunt de partea lor și cu care pot relaționa. Așadar, în lumea extrem de competitivă de astăzi, este cu siguranță în interesul fiecărei afaceri să găsească o modalitate de a se conecta cu clienții și lead-urile lor prin umanizare – indiferent de industria în care activezi.
De ce este importantă umanizarea brandului dumneavoastră?
Mărcile nu sunt oameni, dar clienții sunt. Pentru a vinde, a obține mai multe conversii, a crește angajamentul și a construi loialitatea față de brand, este important pentru a construi mai întâi o relație cu clienții. Similar cu relațiile cu noii prieteni, mărcile trebuie să construiască un raport și să stabilească încrederea pentru ca relația cu clienții să înflorească.
Umanizarea mărcii dvs. și adăugarea unui nivel de personalizare va ajuta clienții să se conecteze. Toate eforturile dumneavoastră de marketing și mesajele de pe site-ul web ar trebui să fie elaborate într-un mod care să stabilească o conexiune cu publicul dumneavoastră. În lipsa acesteia, ați putea fi perceput ca o entitate rece, fără chip, care generează indiferența clienților în loc de loialitate.
Cum să vă umanizați marca:
Începeți din interior spre exterior.
Cu alte cuvinte, începeți cu crearea unei bune culturi de companie. Directorul și conducerea superioară au potențialul de a răspândi această cultură ca un foc de paie în întreaga companie, permițând echipei dvs. să fie adevărații avocați pe care doriți să fie.
Prezentarea membrilor echipei dvs. pe site-ul dvs. web și pe platformele de socializare merge mult mai departe decât a avea doar elementele de bază. Și, atunci când cei care vă urmăresc/vizualizează site-ul web/etc. pot vedea cât de grozav este să lucrezi la compania ta, vor fi mai dispuși să aibă încredere în abilitățile tale profesionale.
Pentru multe întreprinderi, a se prezenta ca lideri în industrie este esențial pentru a genera lead-uri și a câștiga credibilitate. Și, deși aceasta este cu siguranță o piesă crucială a puzzle-ului, nu anulează necesitatea unui element uman. Realitatea este că puteți avea în continuare un conținut profesional, educațional sau chiar extrem.