Productivitatea, atunci când lucrezi de acasă, poate fi subiectivă și poate fi o provocare pentru a menține cursul. Va trebui să vă definiți obiectivele și poate să acceptați că ați avut așteptări prea mari de la voi înșivă. Toate sunt lucruri bune, promit. Pentru a susține aceste afirmații, iată câteva sfaturi pentru a lucra de acasă care te vor menține productiv.
Cu o cantitate copleșitoare și masivă de muncă pe care ai decis să o duci pe umeri ar putea fi principalul vinovat pentru scăderea productivității tale. Realitatea este că a lucra de acasă înseamnă să fii practic. Nu poți face asta când ai 100 de sarcini care te privesc.
Există șanse să trebuiască să faci o anumită sumă de bani lucrând de acasă pentru a rămâne pe linia de plutire. Următorul pas este să determinați care este acea sumă și minimul de muncă necesar pentru a o atinge. Fără greutatea unor așteptări prea mari, este mai probabil să vă simțiți liber. S-ar putea să vă treziți că așteptați cu nerăbdare să lucrați, iar șansele să începeți să faceți mai mult cresc.
Dacă ați lucrat într-un birou, probabil că nu ați lucrat tot timpul. De exemplu, socializai cu colegii, verificai rețelele de socializare, ieșeai pentru pauze de cafea și făceai mini-plimbări. Aceste mici pauze vă permit să vă reîncărcați, însă mulți oameni care lucrează de acasă se simt vinovați dacă fac altceva în afară de muncă timp de cel puțin opt ore.
În timp ce pauzele și condimentarea zilei de lucru din când în când sunt esențiale, este de asemenea important să aveți un set regulat de acțiuni. Stabilirea unei bune rutine este valabilă indiferent cât de tehnic sau cât de creativ este domeniul dumneavoastră.
Vor exista zile în care nu vă puteți respecta rutina atât de mult pe cât ați dori sau în care vă veți da seama că altceva ar putea funcționa mai bine. Este în regulă! Nu vă fie teamă să experimentați și să aveți rutine care variază, de exemplu, dacă afacerea dvs. este puternic sezonieră.
Există o mulțime de muncă pe care s-ar putea să o faceți și pe care ați putea-o externaliza către un freelancer sau un antreprenor. De exemplu, ați putea angaja pe cineva care să realizeze o parte din studiile de piață, să vă răspundă la telefoane și e-mailuri sau să pregătească o prezentare PowerPoint.
Aveți abilitățile dvs. și lucrurile pe care le faceți cel mai bine. Cu toate acestea, dacă nu sunteți versat în ceva cum ar fi, să zicem, pregătirea de cărți electronice, atunci ați putea pierde timp prețios.
Asta nu înseamnă că trebuie să renunțați la ideea de a folosi o descărcare gratuită de cărți electronice pentru a oferi conținut educațional potențialilor clienți. Înseamnă doar că trebuie să externalizați munca sau să găsiți colaboratori externi.
Adesea, persoanele care lucrează de acasă nu sunt lucrători independenți. Ei au șefi care să le stabilească termene limită sau să îi motiveze. Stabiliți-vă așteptările la un nivel realist și stabiliți-vă o rutină care să vă ajute să vă faceți munca plăcută.