V-ați întrebat vreodată cum să vă deschideți propriul studio de dans? Sau, dacă ai început deja să cercetezi cum să deschizi unul, poate că te-ai întrebat dacă ai ceea ce îți trebuie pentru a conduce un studio de dans și a-l face să aibă succes. Deși toate aceste informații sunt necesare pe măsură ce începeți, uneori o listă de verificare este cea mai bună modalitate de a vă gestiona sarcinile.
Urmărește un studio sau un proprietar pe care îl respecți
Cunoști un alt manager de studio pe care îl respecți sau pe care îl admiri? Iubești un studio local care se află în cealaltă parte a orașului sau în alt oraș? Cunoașteți un studio care excelează la lecții de dans online? Cel mai bun mod de a învăța despre deschiderea unui studio de dans este să lucrezi efectiv la unul.
Dacă există un studio de dans local care există de ceva timp, luați câteva ore la studioul lor și adunați notițe. Sau, găsiți un manager de studio pe care îl iubiți și întrebați dacă puteți fi mentor sub ei.
În timp ce sunteți acolo, oferiți-vă voluntar pentru a suplini diferite roluri sau locuri de muncă în care au nevoie de ajutor, astfel încât să puteți vedea cum se desfășoară lucrurile din toate unghiurile. Acest lucru vă va da indicii cu privire la provocările importante din domeniul dansului și la modul în care acestea sunt rezolvate.
Pregătește-te pentru numeroasele roluri pe care le vei prelua
Pe lângă înțelegerea afacerii, vei avea nevoie și de o viziune clară asupra diferitelor roluri pe care le vei prelua în calitate de proprietar.
Construiește-ți un nume în comunitatea ta
De obicei, proprietarii de studiouri de dans intră în afaceri cu încredere, știind că au deja suficienți adepți pentru a umple clasele încă de la început.
Acesta este un pas pe care îl faceți cu mult înainte de a vă găsi locația sau de a vă stabili planul de afaceri, deoarece necesită timp. Din fericire, puteți lucra la acest lucru în timp ce vă ocupați de celelalte sarcini de înființare a studioului de dans.
Creați-vă planul de afaceri pentru studioul de dans
Planul de afaceri al studioului tău de dans este un document care prezintă obiectivele tale de afaceri și modul în care intenționezi să le atingi. Acesta stabilește o fundație solidă pentru studioul tău pentru anii următori. Avem mai multe informații despre crearea unui plan de afaceri aici, dar al dvs. ar trebui să acopere următoarele secțiuni, cel puțin:
- Rezumat executiv
- Descrierea companiei
- Analiza pieței
- Produse și servicii
- Proiecții financiare
- Prezentare generală de marketing
De asemenea, oferiți o prezentare generală a canalelor de marketing pe care le veți utiliza și ce parte din buget veți aloca pentru marketing. Puteți include o strategie de creștere dacă aveți un plan pentru a viza și alte piețe în viitor. Revizuiți postarea noastră completă despre social media pentru studiourile de dans pentru a începe cu acest lucru.
Găsește locația perfectă pentru studioul tău
După ce v-ați dat seama cum va funcționa afacerea dvs. și care este situația dvs. financiară, puteți începe să vă căutați studioul. Fă-o în această ordine, astfel încât să știi cât de mult ai pentru chirie și costurile suplimentare care vor veni cu locația pe care o vei decide.
Un studio de dans are propriile cerințe unice. Mai întâi întreabă-te de cât spațiu vei avea nevoie? Vreți o singură sală sau mai multe studiouri în locația dumneavoastră? Veți dori o cameră amenajată pentru lecții de dans virtuale? De asemenea, veți lua în considerare nevoia de:
- Un hol
- Un birou
- Depozit
- Băi
- Spațiu de vânzare cu amănuntul
- Holuri
- sală de așteptare pentru părinți
Nu uitați că veți avea plăți lunare pe care va trebui să le respectați. Fiți foarte clar cu proprietarul dvs. cu privire la valoarea acestora de la început, împreună cu orice plăți neprevăzute care ar putea apărea. Dacă decideți să cumpărați clădirea, rețineți că veți fi responsabil pentru costurile de întreținere.
Dezvoltați-vă sistemele și procesele
Este timpul să faceți un plan pentru funcționarea studioului dvs. odată ce acesta se va deschide. Acesta este separat și mai detaliat decât planul tău de afaceri, dar este la fel de important.
Rețineți, de asemenea, că, cu cât vă organizați mai bine procesele și sistemele de la început, cu atât mai puține persoane va trebui să angajați pentru a le realiza. Acesta nu numai că le oferă un ghid pentru a-și îndeplini sarcinile de management și pentru a-și comercializa studioul, dar le permite și un personal mai mic și costuri mai mici cu forța de muncă. Acesta le raționalizează sarcinile zilnice, astfel încât să își poată concentra mai mult atenția asupra părților distractive ale gestionării unui studio de dans.
Înainte de marea deschidere (și chiar de angajare), luați în considerare sistemele și procesele pe care le veți avea în vigoare pentru următoarele.
Automatizarea sarcinilor dvs. administrative
Înscrierea, facturarea și alte sarcini pot fi efectuate prin intermediul unui software pentru studio de dans. Organizați totul într-un singur loc pe care îl puteți accesa cu un simplu click.
Unele instrumente pot, de asemenea, să vă analizeze datele și să urmărească tendințele afacerii dvs. în timp, astfel încât să puteți lua decizii bine informate pe măsură ce avansați. Din acest motiv, cel mai bine este să aveți acest instrument de la început. Puteți afla mai multe despre beneficiile unui proces de înregistrare online aici.
Oferirea de opțiuni de plată fără întreruperi
Clienții dvs. se așteaptă ca plățile să fie ușoare și să fie construite în jurul tipurilor de opțiuni de plată pe care le folosesc deja în fiecare zi. Acest lucru înseamnă să oferiți plăți cu carduri de debit și de credit, fie în persoană, fie online.
Facilitați-le și mai mult clienților cu opțiuni de tipul “setați și uitați”, cum ar fi facturarea automată recurentă și informații de plată salvate. Aflați mai multe despre procesarea plăților pentru studioul dvs. de dans aici.
Configurarea lecțiilor de dans online
Lecțiile de dans online sau virtuale reprezintă o modalitate nouă și interesantă de a ajunge la elevii dvs. indiferent unde se află aceștia.
Serviciile de streaming video din ziua de azi fac lecțiile de dans online și mai ușoare. Utilizând un sistem precum Zoom, Google Meet, Facebook sau YouTube, vă puteți conecta instantaneu cu elevii.
Marketingul studioului dvs.
Marketingul începe înainte de a pune la punct un plan de afaceri, dar la acest pas fiți mai clar cu privire la modul în care vă veți comercializa studioul și cine se va ocupa de marketing pentru dumneavoastră.
Înregistrarea noilor studenți
Simplificați înregistrarea cu un formular de înregistrare gata pregătit. Avem detalii complete despre ce trebuie să includă al tău aici. De asemenea, software-ul de gestionare a studioului poate automatiza acest lucru.
Elaborarea unui calendar anual
Stabiliți sezoanele majore pentru studioul dumneavoastră. Luați în considerare separarea calendarului dvs. anual în perioade de instruire, spectacole și recitaluri și pauze, astfel încât elevii (și părinții!) să știe la ce să se aștepte în fiecare an.
Configurați-vă spațiul de studio
Elemente precum podeaua, oglinzile și barele de balet sunt caracteristici integrale ale unui studio de dans. În postările legate de aceste elemente majore, analizăm mai în profunzime alegerile și deciziile de achiziție din spatele fiecăruia dintre aceste elemente majore. Nu vă opriți aici, bineînțeles. Asigurați-vă că vă decorați studioul de dans astfel încât să invite la creativitate și mișcare.
Oferiți lecții de dans online? Aflați de la alți proprietari de studiouri care s-au extins în lecții virtuale pentru a ajunge la mai mulți studenți, pentru a oferi mai multă flexibilitate personalului lor și multe altele. În acest articol, un proprietar de studio discută despre logistica și configurațiile specifice pe care le-a folosit pentru a desfășura cu succes aceste tipuri de lecții.
Angajați-vă personalul studioului de dans
S-ar putea să nu aveți nevoie de un personal foarte mare, mai ales când începeți. Cu toate acestea, țineți cont de faptul că s-ar putea să nu aveți timp să predați efectiv multe cursuri atunci când vă deschideți. În calitate de proprietar, s-ar putea să aveți prea multe sarcini pe cap la început. În acest scop, prima angajare ar putea fi altcineva care să predea cursurile, cel puțin pe termen scurt. O altă persoană vă poate ajuta cu sarcinile de front office și administrative.
Scoateți vestea cu ajutorul marketingului
S-ar putea să aveți deja o colecție bună de persoane gata să se înscrie la cursurile dumneavoastră. Chiar și așa, este important să răspândești vestea despre deschiderea studioului tău de dans.
Pentru început, site-ul dvs. web va fi principala dvs. sursă pentru a câștiga noi studenți. Acesta este locul unde părinții vor vedea informațiile despre locația dvs., informațiile de contact, recenziile pozitive, programul cursurilor și multe altele.
Începeți dintr-un loc de organizare
Există multe lucruri care vor intra pe lista de verificare pentru deschiderea unui studio de dans, multe dintre ele nu am putut să le încadrăm în acest post. Cu toate acestea, sperăm că v-a oferit câteva informații despre deschiderea unui studio de dans.
Așa cum am menționat pe parcursul acestui articol despre cum să deschizi un studio de dans, una dintre cele mai bune modalități de a te pregăti este să investești într-un software de management al studioului, precum cel pe care îl oferim la The Studio Director. Un software de înaltă calitate nu numai că vă menține afacerea în ordine, dar vă ajută cu marketingul și oferă o valoare suplimentară clienților dvs. cu o înregistrare ușoară, plăți și multe altele.
Oamenii nu încep un studio de dans pentru a se concentra pe sarcinile administrative. Ei o fac din dragoste pentru meseria lor. Oferă-ți oportunitatea de a te bucura cu adevărat de studioul pe care îl creezi pornind de la un loc de organizare.