Vrei să deschizi un magazin de biciclete? Dacă DA, parcurge acest articol și află pașii de urmat pentru a deschide un magazin de biciclete cu costuri și marjă de profit la vânzarea de biciclete. În situația actuală, oamenii evită în mod conștient transportul public. Și caută cu disperare o alternativăieftină. Deoarece prețul combustibilului (benzină și motorină) devine din ce în ce mai mare, cererea de biciclete crește foarte repede. De asemenea, există mai multe avantaje în a alege o bicicletă în locul altor vehicule. Dacă doriți să începeți o afacere de vânzare cu amănuntul care necesită o investiție de capital mic, atunci deschiderea unui magazin de biciclete este o opțiune excelentă pentru dumneavoastră. De asemenea, are nevoie de licențe și autorizații minime.
De ce este profitabilă afacerea magazinului de biciclete?
În primul rând, o bicicletă vine la un cost mai mic în comparație cu alte vehicule private. Astfel, un număr mare de oameni preferă să aibă o bicicletă în locul altor vehicule.
În al doilea rând, mersul pe bicicletă are și câteva beneficii pentru sănătate. Ajută la îmbunătățirea condiției fizice generale a corpului și la protejarea împotriva pericolelor din mulțime. Așadar, vă puteți aștepta la un număr tot mai mare de clienți pentru biciclete.
Deoarece nu are costuri de combustibil, este o opțiune mai ieftină pentru un grup mare de oameni. În special, care preferă să evite transportul public. Așadar, vă puteți aștepta la un volum de vânzări în creștere la magazinul dumneavoastră de biciclete.
De asemenea, puteți iniția această afacere cu un cost de pornire relativ scăzut. Așadar, este, de asemenea, o afacere cu risc scăzut. În afară de a vinde diferite tipuri de biciclete, puteți oferi și accesorii și piese de schimb.
Iată care sunt pașii pentru a începe o afacere de magazin de biciclete
Iată care sunt pașii de bază pe care trebuie să-i urmați pentru a începe o afacere profitabilă de magazin de biciclete:
âSelectați modelul de afaceri potrivit pentru magazinul de biciclete
În deschiderea cu succes a unui magazin de biciclete, cel mai important lucru este modelul de afaceri. Trebuie să selectați cu atenție gama de produse. Și, de asemenea, trebuie să aveți o idee clară despre cui veți vinde aceste produse.
În ceea ce privește produsul, aveți două opțiuni. Acestea sunt magazinele multibrand și magazinele monomarcă. În mod cert, un magazin multimarcă poate genera mai multe vânzări unitare decât un magazin monomarcă. Cu toate acestea, deschiderea unui magazin de cicluri ca agent de vânzări autorizat al unei mărci renumite este, de asemenea, o idee excelentă.
Alegeți produsele potrivite în funcție de datele demografice
Există o gamă largă de cicluri disponibile pe piața românească. În funcție de caracteristici, acestea vin în diferite intervale de preț, de asemenea. În plus, persoanele cu grupe de vârstă diferite au preferințe diferite pentru biciclete. Așadar, selecția produselor este aspectul care face sau desface această afacere.
Unele dintre cele mai populare tipuri de modele de biciclete sunt bicicletele obișnuite, bicicletele cu angrenaj, bicicletele pentru doamne, bicicletele de fitness, etc. Fiecare tip de bicicletă vine cu caracteristici diferite, prin urmare, cu scopuri diferite.
Unele dintre ciclurile populare sunt enumerate mai jos:
- Biciclete normale
- Biciclete de călătorie
- Biciclete de fitness
- Biciclete de aventură
- Biciclete de munte
Selectați o locație pentru afacerea dvs. de magazin de biciclete
În orice afacere cu amănuntul, locația contează. Așadar, selectați cu atenție locația magazinului. Zonele cu trafic intens sunt opțiunea perfectă pentru această afacere. Cum ar fi în interiorul mall-ului, zonele din apropierea școlilor, birourilor, complexelor de piețe etc.
Magazinul dvs. trebuie să aibă o vitrină frontală pentru a expune produsele. În general, dimensiunea magazinului depinde de volumul de inventar. În afară de păstrarea bicicletelor, trebuie să aveți spațiu pentru accesorii, pentru clienții care așteaptă la salon și un ghișeu de facturare.
Costul și suprafața necesară
Veți avea nevoie de o suprafață minimă de 1000 de metri pătrați de spațiu pentru a deschide un magazin de biciclete. Investiția va depinde de mărimea și de numărul de biciclete pe care intenționați să le stocați ca inventar. .
Angajați angajați pregătiți și profesioniști care au experiență anterioară. A vorbi cu un client la un magazin și a descrie caracteristicile în funcție de nevoile sale este cel mai important aspect al acestei afaceri. Așadar, aici aveți nevoie de angajați cu experiență.
Formarea angajaților este o necesitate în orice afacere de retail. Angajații trebuie să aibă cunoștințe clare despre compania dumneavoastră, mărcile pe care le vindeți și caracteristicile produselor.
Promovează-ți magazinul de ciclism
Trebuie să vă promovați magazinul la nivel local. Și fă-o atât offline, cât și online. Promovarea offline, anunțurile în ziare, panourile publicitare și distribuirea de pliante sunt opțiuni eficiente.
Social media este un instrument extrem de puternic în zilele noastre. Deci, creați paginile de social media ale companiei dvs. în mod corespunzător. De asemenea, mențineți aceste conturi actualizate în mod regulat. Trebuie să aveți un site web. Menționați în mod clar produsele dvs., caracteristicile, detaliile de contact, etc.
În ultimul timp, vânzarea de biciclete va crește cu siguranță foarte repede. Așadar, dacă puteți oferi produsul potrivit în funcție de nevoile clienților, vă puteți aștepta la mult profit din afacerea magazinului dvs. de biciclete.