Se cunoaște o serie de sfaturi despre cum să obțineți maximum de la o echipă diversă și multiculturală – fie că este în biroul dumneavoastră sau peste granițele globale. Gestionarea echipelor multiculturale poate fi o provocare, dar și extrem de plină de satisfacții.
Atunci când creați o echipă multiculturală, depuneți eforturi pentru a elimina diferențele, pentru a traversa barierele lingvistice și pentru a vă respecta reciproc culturile.Echipele multiculturale ajută la crearea unei afaceri orientate spre viitor, diverse și incluzive.
Există multe beneficii de a avea o echipă diversă. Perspectivele diferite stimulează creativitatea și înțelepciunea, permițând echipei dumneavoastră să atace problemele din mai multe unghiuri și să găsească soluții unice. Iată o privire asupra construirii și gestionării unei echipe multiculturale pentru a crea o afacere orientată spre viitor, diversă și incluzivă.
Gestionarea unei echipe multiculturale răspândite în întreaga lume poate fi o provocare. Pe lângă faptul că se confruntă cu probleme cu care se confruntă toate echipele – cum ar fi cheltuielile cu resursele și exersarea abilităților de rezolvare a problemelor – echipele multiculturale au un set unic de provocări.
Persoanele cu medii și locuri de origine diverse oferă un amestec de competențe, perspective și idei. O echipă multiculturală aduce noi perspective din întreaga lume, ceea ce poate duce la o mai bună rezolvare a problemelor. De asemenea, echipele multiculturale fac ca afacerea dvs. să fie mai incluzivă și mai orientată spre viitor și pot contribui la crearea unei culturi de companie excelente.
Gândiți-vă la modul în care v-ar putea vedea membrii echipei dvs. Întrebați dacă comportamentele dvs. susțin stereotipurile culturale și recunoașteți-le cu bună dispoziție.
De asemenea, este important să recunoaștem că stilurile de comunicare nu sunt un indicator al inteligenței. De exemplu, unele culturi sunt mai înclinate spre întrebări deschise.
Dacă vă faceți timp să învățați despre culturile membrilor echipei dvs. vă poate ajuta să relaționați cu ceilalți la un nivel personal și să eliminați o parte din stigmatizarea asociată cu diferite culturi.
Vorbitorii fluenți ar trebui să acționeze ca mediatori pentru a asigura o înțelegere reciprocă. Creați norma conform căreia a cere cuiva să repete nu este ofensator, mai ales când este vorba de un accent puternic. Folosiți imagini, povești și date pentru a ajuta la iluminarea conversației.
Când vine vorba de decizii de afaceri, cercetătorii au sfătuit să ceară acordul în mai multe moduri. De exemplu, oferiți timp suplimentar pentru a corecta materialul și reveniți de mai multe ori asupra unei decizii finale. Acest lucru va conduce la cele mai bune decizii și va ajuta la evitarea comunicării greșite.
Companiile cu echipe multiculturale ar trebui să se adapteze în mod proactiv la diferite programe de lucru – inclusiv la timpul liber pentru sărbătorile specifice fiecărei țări.
Atunci când construiți programe de dezvoltare și formare a angajaților, includeți cursuri de formare interculturală, astfel încât angajații să devină sensibili la nevoile celorlalți. Aceasta este o modalitate excelentă de a vă menține echipa concentrată și pozitivă.
Managerii ar trebui să se informeze cu privire la normele culturale pentru a sprijini cu succes o echipă multiculturală. De exemplu, în cultura japoneză, în viața de zi cu zi și în timp ce se desfășoară afaceri, trebuie să se facă plecăciuni unii în fața altora: Persoana mai tânără se va înclina prima pentru a-și arăta respectul față de persoana mai în vârstă.
Dacă supervizați o echipă multiculturală, comunicarea deschisă este esențială. Lăsați angajații să știe că sunteți alături de ei și că sunteți deschis la feedback.