Călătoriile sunt o parte inevitabilă a operațiunilor din lanțul de aprovizionare. Lanțurile de aprovizionare depășesc adesea granițele, implicând părți din mai multe țări, ceea ce face ca deplasările internaționale să fie o necesitate pentru a coopera cu acești parteneri globali.
Cheltuielile de călătorie sunt în creștere pentru întreprinderile mici și mijlocii, pe măsură ce restricțiile legate de coronavirus se relaxează. Organizațiile care încep să se gândească la aceste călătorii ar trebui să le simplifice pentru a menține cheltuielile și întreruperile la un nivel minim. Iată câteva sfaturi pentru angajații din lanțul de aprovizionare pentru a ușura călătoriile internaționale.
Rezervați din timp călătoriile, cazarea și activitățile
Unul dintre cele mai importante considerente pentru călătoriile internaționale este rezervarea din timp a lucrurilor. Acest lucru este valabil pentru călătorii, cazare și tot ceea ce angajații doresc să mănânce sau să facă la destinație.
Cu cât companiile pot face rezervările mai devreme, cu atât mai multe opțiuni vor avea. Companiilor le va fi mai ușor să găsească cele mai simplificate rute către destinațiile lor. Planificarea are și beneficii financiare. Cel mai bun moment pentru a cumpăra bilete de avion este cu patru luni până la trei săptămâni înainte de data plecării, deoarece acestea tind să fie cele mai ieftine în această perioadă.
Citiți despre reglementări
Considerentele de reglementare sunt un alt factor important în călătoriile internaționale. Angajații care nu știu de ce vor avea nevoie pentru a îndeplini cerințele sau legile de călătorie din alte țări vor alerga probabil
în complicații. În schimb, înțelegerea reglementărilor locale înseamnă că se pot pregăti pentru a le respecta cât mai eficient posibil. Acest lucru este valabil și pentru călătoria de întoarcere.
Luați în considerare posibilitatea de a zbura în regim privat
Pentru unele companii este mai logic să zboare în regim privat decât să rezerve zboruri comerciale. Deoarece companiile pot alege când să plece cu un avion privat, nu trebuie să își facă griji cu privire la întârzieri sau anulări. În mod similar, acestea pot folosi aeroporturi mai mici și mai puțin aglomerate pe care multe aeronave mai mari nu le pot folosi. Faptul că au mai multe opțiuni poate reduce timpul de călătorie, în special atunci când trec prin vamă.
Poate părea contraintuitiv, dar zborurile private pot economisi bani pentru călători, de asemenea. În timp, poate fi mai accesibil să cumpărați un avion privat direct decât să plătiți bilete frecvente la clasa business. Acest lucru permite, de asemenea, programe mai flexibile, evitând potențial nopți suplimentare la hotel și taxele care vin cu acestea.
Rămâneți organizați
Angajații lanțului de aprovizionare ar trebui să fie cât mai organizați posibil, indiferent de modul în care zboară. Cu cât o geantă este mai puțin organizată, cu atât mai mult timp ar putea petrece călătorii căutând ceea ce au nevoie. Acest lucru îi poate face să se grăbească sau să întârzie la întâlniri sau să-i rețină la punctele de control de securitate de la aeroport.
Angajații își pot organiza bagajele în orice mod le este cel mai ușor, dar, în general, obiectele de care vor avea nevoie mai întâi sau mai des ar trebui să fie cel mai ușor de accesat. În această ordine de idei, poate fi mai bine să transportați pașapoartele, alte forme de identitate și biletele pe persoană în loc de geantă.
Purtați cu dvs. numerar
Mulți călători internaționali se lovesc de probleme legate de bani, așa că întreprinderile din lanțul de aprovizionare ar trebui să se pregătească pentru aceste complicații. Amintiți-vă că 41% dintre bănci folosesc scheme pentru a detecta fraudele în tranzacții.
Achizițiile din alte țări pot părea suspecte pentru acești algoritmi, ceea ce îi determină să pună pe pauză cardurile. Utilizarea cardurilor de călătorie sau informarea băncilor cu privire la planuri din timp poate fi de ajutor, dar purtarea de numerar este o soluție mai fiabilă.
Călătoriile internaționale aduc prea multe complicații pentru ca tranzacțiile electronice să fie fiabile. Banii lichizi sunt simpli și lipsiți de aceste considerente, așa că angajații ar trebui să călătorească întotdeauna cu o parte din ei.
Aeroporturile internaționale dispun de case de schimb valutar, în cazul în care aceștia au nevoie să își convertească banii într-o altă monedă.
Mențineți comunicarea
Managementul lanțului de aprovizionare ar trebui să mențină un contact regulat cu angajații care călătoresc. Pot apărea întreruperi sau întârzieri neașteptate, chiar și cu o pregătire suficientă. Canalele de comunicare rapidă și eficientă îi ajută pe lucrători să se adapteze la aceste situații.
Angajații care călătoresc ar trebui să ia legătura cu compania lor cel puțin o dată pe zi, fie prin telefon, e-mail sau prin intermediul unei platforme de mesagerie instantanee. În acest fel, toate părțile pot fi la curent cu evoluțiile în curs și pot reacționa mai rapid la orice noutate. De asemenea, lucrătorii ar trebui să aibă o modalitate de a contacta imediat serviciul de asistență în caz de urgență.
Ambele părți ar trebui să treacă în revistă protocoalele și serviciile de comunicare înainte de călătorie. Faptul de a avea un plan predefinit pentru a ști pe cine să contacteze în diferite situații va reduce la minimum confuzia și întârzierile dacă se întâmplă ceva.
Călătoriile internaționale comportă unele considerații unice, dar acestea nu trebuie să fie perturbatoare. O planificare adecvată asigură faptul că angajații din lanțul de aprovizionare au probleme minime atunci când călătoresc în străinătate.
Acești pași nu reprezintă o listă definitivă a ceea ce pot face întreprinderile pentru a simplifica călătoriile internaționale, dar sunt cei mai importanți. Companiile și angajații lor care respectă aceste linii directoare vor descoperi că călătoriile de afaceri internaționale pot fi rapide, accesibile și ușoare.