Oamenii de afaceri au nevoie de cărți de vizită, organizatorii de evenimente au nevoie de postere, hotelurile au nevoie de ghiduri, stațiunile au nevoie de broșuri și multe alte afaceri au nevoie de multe alte tipuri de lucrări de imprimare. Începerea unei afaceri depresupune mai mult decât simpla înregistrare la stat a unei tipografii. Am alcătuit acest ghid simplu pentru a vă înființa o tipografie. Acești pași vă vor asigura că noua dvs. afacere este bine planificată, înregistrată corespunzător și conformă din punct de vedere legal.Înainte de a vă identifica nevoile bugetare, trebuie să stabiliți mai întâi serviciile exacte pe care intenționați să le oferiți.
Investiția dvs. inițială va include următoarele:
- Locația – Mulți tipografi începători lucrează de la domiciliu. Totuși, pentru a obține un succes semnificativ, este recomandată o locație în fața unui magazin. Pentru a oferi un meniu complet de servicii, veți avea nevoie de suficient spațiu pentru a găzdui toate echipamentele de tipărire și suficient spațiu de lucru pentru a vă întinde și a lucra la mai multe proiecte în același timp. Costurile inițiale pentru cărămidă și mortar vor include chiria pe prima și ultima lună și un depozit de securitate, care ar putea varia între 4.000 și 12.000 de dolari, în funcție de locație.
- Modernizări electrice – Înainte de a vă deschide ușile și de a testa echipamentele, asigurați-vă că aveți un electrician care să inspecteze nevoile electrice ale magazinului dumneavoastră.
- Echipament – Echipamentul în care investiți va fi definit de specificul serviciilor pe care le oferiți. Acestea ar putea include: mașină de ștanțare, presă de tipărire, aparat de făcut plăci, copiator color, copiator standard, laminator și echipament de finisare.
Fiecare element are un cost cuprins între 1.500 și 12.000 de dolari, dar poate fi achiziționat folosit pentru o fracțiune din cost. Pentru a economisi la costurile de pornire, mulți antreprenori aleg să închirieze echipamentul, plătind echipamentul în timp.
- Calculatoare – Veți avea nevoie de cel puțin un calculator pentru a vă gestiona nevoile de proiectare și administrative. Multe tipografii investesc, de asemenea, în cel puțin un computer de etaj, care poate fi folosit de clienți pentru o taxă la minut.
- Software – Ar trebui achiziționat, de asemenea, un software de proiectare, cum ar fi Adobe. Multe companii de software oferă acum licențe de software pentru o taxă lunară. De asemenea, se recomandă să investiți în software de gestionare a afacerii și de contabilitate, pentru a asigura o gestionare adecvată a organizației dumneavoastră.
Cine este piața țintă?
Cele mai de succes tipografii de succes se adresează unui număr de publicuri diferite, inclusiv: întreprinderi mici, întreprinderi mari și persoane fizice. Deși fiecare grup va necesita o strategie de marketing ușor diferită, această diversitate vă pregătește afacerea pentru un succes mai mare.
Cum câștigă bani o tipografie?
Tipografiile generează venituri din fiecare cont de care se ocupă. Cu cât mai multe servicii oferă magazinul dvs., cu atât mai bine puteți prospera și servi nevoile comunității dvs.
Cât de mult puteți cere clienților?
Specificul taxelor va varia de la un proiect la altul, în funcție de nevoile specifice ale clientului, de complexitatea proiectului și de cantitatea de imprimare de care are nevoie clientul. După cum s-a indicat, colaborarea cu furnizori de renume va contribui la asigurarea unor produse de calitate la un preț corect. Proprietarii de afaceri care transferă aceste economii clienților lor vor câștiga un public fidel.
Cât profit poate face o tipografie?
Noii proprietari de tipografii sunt îndemnați să se aștepte la unul până la trei ani cu profituri mici sau inexistente. Acest lucru oferă suficient timp pentru a dezvolta relații cu clienții și furnizorii și pentru a vă face un nume în cadrul comunității. Proprietarii de afaceri din orașele mari realizează profituri mai repede decât cei din comunitățile mai mici
Formați o entitate juridică
Cele mai comune tipuri de structuri de afaceri sunt întreprinderea individuală, parteneriatul, societatea cu răspundere limitată și PFA.
Deschideți un cont bancar și un card de credit pentru afaceri
Utilizarea unor conturi bancare și de credit dedicate afacerilor este esențială pentru protecția activelor personale.
Atunci când conturile personale și cele de afaceri sunt amestecate, bunurile personale (casa, mașina și alte obiecte de valoare) sunt în pericol în cazul în care afacerea dvs. este dată în judecată.
În plus, dacă învățați cum să construiți un credit de afaceri vă poate ajuta să obțineți carduri de credit și alte tipuri de finanțare în numele afacerii dumneavoastră (în loc de al dumneavoastră), rate mai bune ale dobânzii, linii de credit mai mari și multe altele.
Configurați contabilitatea afacerii
Înregistrarea diferitelor cheltuieli și surse de venit este esențială pentru a înțelege performanța financiară a afacerii dumneavoastră. De asemenea, ținerea unei contabilități exacte și detaliate simplifică foarte mult depunerea anuală a declarațiilor fiscale.
Obțineți permisele și licențele necesare
Neobținerea permiselor și licențelor necesare poate duce la amenzi mari sau chiar la închiderea afacerii dvs.
Obțineți asigurare de afaceri
La fel ca și în cazul licențelor și permiselor, afacerea dumneavoastră are nevoie de asigurare pentru a funcționa în condiții de siguranță și legalitate. Asigurarea pentru afaceri protejează bunăstarea financiară a companiei dvs. în cazul unei pierderi acoperite.
Definiți-vă marca
Brandul dvs. reprezintă ceea ce reprezintă compania dvs., precum și modul în care afacerea dvs. este percepută de public. Un brand puternic vă va ajuta afacerea să se evidențieze față de concurenți.
Creați site-ul dvs. de afaceri
După ce v-ați definit marca și v-ați creat logo-ul, următorul pas este crearea unui site web pentru afacerea dumneavoastră.
Deși crearea unui site web este un pas esențial, unii se pot teme că nu le este la îndemână, deoarece nu au experiență în crearea de site-uri web. În timp ce aceasta ar fi putut fi o teamă rezonabilă în 2015, tehnologia web a înregistrat progrese uriașe în ultimii ani, ceea ce face ca viața proprietarilor de afaceri mici să fie mult mai simplă.
Configurați-vă sistemul de telefonie pentru afaceri
Obținerea unui telefon configurat pentru afacerea dvs. este una dintre cele mai bune modalități de a vă ajuta să vă păstrați viața personală și cea profesională separate și private. Acesta nu este singurul beneficiu; de asemenea, vă ajută să vă automatizați afacerea, îi conferă legitimitate afacerii dvs. și face mai ușor pentru potențialii clienți să vă găsească și să vă contacteze.
Există multe servicii disponibile pentru antreprenorii care doresc să instaleze un sistem de telefonie pentru tipografie.
Fie că începeți o nouă tipografie sau preluați o exploatație existentă, există multe bariere la intrare pentru antreprenori, inclusiv finanțarea.
Din fericire, colaborarea cu un creditor de susținere poate ajuta la depășirea barierelor de intrare pentru antreprenori, oferind sfaturi și resurse utile, împreună cu o finanțare flexibilă. Împrumuturile flexibile pentru antreprenori de la Business Microcredit ajută la furnizarea suportului financiar necesar pentru a construi o tipografie de succes. Fie că doriți să achiziționați mașini de lucru, să refinanțați sau să măriți capitalul de lucru, asigurarea finanțării vă poate ajuta să începeți o operațiune sau să consolidați una existentă.