Am strâns primele 4 industrii care arată cele mai promițătoare pentru creștere, profitabilitate și perturbare pentru startup-uri în 2022. Atunci când începeți o nouă afacere, ar trebui să luați în considerare potențialele industrii în care compania dvs. ar putea avea cea mai bună oportunitate de a concura.
Pentru a vă ajuta în acest sens, am strâns o listă cu primele 4 industrii care arată cele mai promițătoare pentru startup-uri în 2022. Cu o combinație potrivită de determinare, pasiune și creativitate, afacerea ta profitabilă este chiar după colț.
Când te gândești la recentele progrese făcute în industria transporturilor (Teslas cu conducere autonomă, Uber, Lyft), devine clar că industria transporturilor este înfometată de creștere și chiar mai înfometată de noi talente.
Fiecare persoană, companie și produs se bazează zilnic pe transport – creând o cerere puternică. Pe măsură ce transportul se împletește din ce în ce mai mult cu tehnologia, se observă o îndepărtare de serviciile tradiționale și o trecere la startup-uri cu idei radicale.
Se preconizează că piața de ride-sharing va atinge o rată de creștere de peste 20% în perioada 2022-2025. Se preconizează că piața globală de transport la cerere va ajunge la 304,97 miliarde dolari până în 2025, cu o rată de creștere anuală compusă de 19,8 la sută.
Transportul devine tot mai mult o chestiune de ușurință, accesibilitate și tehnologie. Pentru a vă diferenția de giganții din industrie, începeți să vă întrebați cum ar putea compania dvs. să valorifice tendințele pentru a atenua punctele de durere actuale.
Piața tehnologiei “la bordul vehiculelor” ar trebui să crească cu 6 la sută în 2022, ajungând la 18,5 miliarde de dolari. Se preconizează că industria globală a tehnologiei informației va crește cu 3,7 la sută în 2022, până la 5,2 miliarde de dolari. 44 la sută dintre întreprinderi intenționează să crească cheltuielile pentru tehnologie în 2020, față de 38 la sută în 2019.
Să te diferențiezi în industria tehnologiei poate părea o sarcină descurajantă, mai ales dacă te compari cu o companie precum Apple. Atunci când vă începeți afacerea – gândiți specializat și țintit. În loc să capturați întreaga piață cu o idee unică, încercați să vizați un client sau o industrie subreprezentată.
Sistemul de sănătate din România a ajuns la un punct de cotitură – în care serviciile și facilitățile tradiționale se confruntă cu dispariția din cauza preferinței crescânde pentru o “sănătate convenabilă, personalizată și bazată pe date”. De asemenea, populația de peste 65 de ani urmează să se dubleze până în 2030, ca urmare a îmbătrânirii populației de peste 65 de ani, ceea ce va crea o cerere record de îngrijire a persoanelor în vârstă. Se preconizează că cheltuielile globale pentru îngrijirea sănătății vor crește cu o rată de 5 procente între 2019 și 2023.
Tendințele privind costurile medicale au fost stabile în ultimii doi ani, dar se așteaptă să crească cu 6 procente în 2020.
Lacunele actuale din industria sănătății, inclusiv punctele de durere profunde ale costurilor medicale și de asigurare ridicate, lasă oportunități mari pentru succesul startup-urilor. Îndepărtarea de modelele tradiționale și specializarea în biotehnologie, sănătate personalizată sau îngrijirea persoanelor în vârstă vă va alinia la nevoile actuale ale populației.
Pe măsură ce preocupările legate de încălzirea globală și de sustenabilitate devin din ce în ce mai răspândite, o populație mai conștientă de mediu intră pe piața de achiziții de consum. Produsele ecologice au câștigat popularitate în acest peisaj, oferind bunuri de calitate care au un impact redus asupra mediului. 50 la sută din creșterea bunurilor de consum ambalate din 2013-2018 a provenit de la produsele comercializate în spiritul sustenabilității. Se estimează că vânzările de produse sustenabile vor ajunge la 142,4 – 151,1 miliarde de dolari până în 2023.
Una dintre cele mai mari bariere în industrii este decalajul dintre intenție și acțiune care există. Potrivit unui studiu, 65% au declarat că vor să cumpere produse de la mărci care susțin sustenabilitatea, însă doar aproximativ 26% fac acest lucru. Închiderea acestui decalaj ar putea fi cheia pentru a debloca potențialul pieței.
O idee creativă care este susținută de date și proiecții ale cererii este bine calificată pentru a aduce rezultate profitabile, dar un plan de afaceri este ceea ce vă va conduce cu adevărat la succes. Urmând pașii descriși, vă veți bloca finanțele, veți concepe strategii de marketing și de distribuție de succes și veți crea un plan ajustabil pentru creșterea viitoare.