Dar cum puteți maximiza angajamentul angajaților? Totul se reduce la crearea unei experiențe excelente pentru angajați. Experiența pozitivă a angajaților este parte integrantă a angajamentului angajaților, iar angajamentul afectează fiecare element al afacerii dumneavoastră, de la productivitate și profitabilitate, până la achiziția și păstrarea talentelor.
Și clienții dvs. vor observa. Întreprinderile cu un grad ridicat de implicare primesc evaluări ale clienților cu 10% mai mari, precum și o creștere cu 20% a vânzărilor.
Urmați acești pași pentru a crea o experiență excelentă a angajaților în cadrul organizației dvs.
Stresul la locul de muncă este un ucigaș al productivității și este în creștere. Anul trecut, s-a constatat că 50% din toate problemele de sănătate legate de locul de muncă au fost cauzate de stres, depresie sau anxietate.
Epuizarea este, de asemenea, o provocare majoră atunci când vine vorba de retenție, 95% dintre liderii de resurse umane declarând că acesta este unul dintre principalele motive pentru care angajații părăsesc o organizație.
Cu toții ne simțim uneori stresați, dar cheia este să vă asigurați că creați un mediu de susținere în care angajații se simt încrezători că pot ridica probleme cu managerii de linie.
Ar trebui să căutați să creați un spațiu pentru sprijin între colegi. Puneți în aplicare programe care să încurajeze consolidarea echipei și interacțiunea dincolo de simpla colaborare la proiectele de lucru.
Impactul pe care acest lucru îl are asupra experienței angajaților nu sprijină doar retenția, ci și achiziția. Atunci când un angajat simte că sănătatea sa mintală este susținută, 91% vor recomanda organizația unui prieten.
Vă gândiți la modalități de a sprijini mai bine bunăstarea mentală a forței de muncă? Consultați aceste cinci inițiative de wellness pentru îmbunătățirea experienței angajaților.
Angajații dvs. nu vor continua să ofere rezultate excepționale dacă nu sunt recunoscuți atunci când fac acest lucru. De fapt, s-a constatat că recunoașterea este motorul numărul unu al muncii excelente.
Nu doar performanța angajaților se îmbunătățește prin recunoaștere. Recunoașterea este un factor cheie de achiziție a talentelor, în timp ce un program de recunoaștere dedicat crește de 12 ori probabilitatea ca organizația dumneavoastră să aibă “rezultate de afaceri puternice”.
Chiar dacă fiecare dintre angajații dvs. este în prezent fericit la locul de muncă, într-o zi va dori să avanseze. Acest lucru nu înseamnă doar să primească mai mulți bani, ci și să-și dezvolte cariera.
A avea o cale clară de progresie este esențială pentru satisfacția la locul de muncă și pentru o experiență pozitivă a angajaților, în timp ce crește, de asemenea, așteptările de satisfacție viitoare.
Asigurați-vă că managerii ierarhici au discuții individuale regulate cu echipa lor, stabilind obiective și trasând calea de progres.
Cultura locului de muncă se referă la un set de valori, comportamente și instrumente din cadrul organizației. Experiența unui angajat la locul de muncă este ceea ce se întâmplă atunci când individul respectiv interacționează cu acea structură.
Fără o cultură a locului de muncă puternică și pozitivă, este imposibil să generezi experiențe pozitive pentru angajați.
Nu uitați că, dacă doriți să implementați strategii de implicare a angajaților, trebuie să vă gândiți la modul în care aceste concepte și programe funcționează cu cultura dumneavoastră unică, dacă doriți să obțineți performanțe ridicate.
Organizația dvs. își premiază angajații în mod corect și competitiv pentru industrie?
Banii nu sunt totul atunci când vine vorba de experiența angajaților – un studiu realizat pe baza a aproape 20.000 de interviuri de plecare a constatat că remunerația a fost cauza plecării unui angajat în doar 12% din cazuri – dar are totuși un impact asupra satisfacției angajaților.
Organizațiile cu programe de recunoaștere și recompense înregistrează o rată de rotație a personalului cu 31% mai mică decât cele care nu au programe de acest fel, în timp ce recompensele imediate cresc “motivația intrinsecă” prin corelarea activităților cu obiective specifice.