Orice proprietar de afacere sau manager știe că angajații sunt coloana vertebrală a oricărei companii. În zilele noastre, satisfacția angajaților este mai importantă ca niciodată, mulți oameni alegând companiile pentru care vor să lucreze în funcție de modul în care acestea își sprijină angajații și nu de alți factori. Angajații fericiți sunt angajați loiali și productivi, așa că iată câteva sfaturi pe care le puteți folosi pentru a vă îmbunătăți cultura companiei și pentru a vă menține lucrătorii mulțumiți și motivați.
Este important ca angajații dvs. să se simtă apreciați, așa că nu fiți zgârciți cu laudele și recompensele. Asigurați-vă că ei știu că îi vedeți și că apreciați ceea ce fac pentru companie. Nu uitați că lucrătorii dvs. dedică cantități enorme de timp și efort în urmărirea obiectivelor companiei dvs., așa că asigurați-vă că contribuțiile lor sunt notate și apreciate.
Recunoașterea merge doar până la un anumit punct, așa că uneori este necesar să adăugați stimulente mai interesante. Încercați să oferiți carduri cadou sau alte recompense mici pentru performanțe deosebit de impresionante și vedeți diferența în motivația angajaților. Dacă lucrătorii dvs. știu că îi așteaptă recunoașterea și recompensele, va fi mult mai ușor să vină la serviciu în fiecare zi cu un zâmbet și o atitudine motivată.
Poți folosi toate stimulentele pe care le dorești, dar, până la urmă, moralul angajaților tăi va începe întotdeauna cu tine. Gândiți-vă la modul în care interacționați cu lucrătorii dvs. Trebuie să vă asigurați că angajații dvs. se simt bine în preajma dvs. și că sunt dispuși să vină la dvs. dacă au nevoie de ajutor sau dacă au întrebări. Un șef rău este unul dintre cele mai frecvente motive pentru care angajații pleacă pentru a-și găsi un nou loc de muncă, așa că asigurați-vă că nu sunteți acel șef.
Dacă vă tratați angajații cu bunătate și respect, aceștia vă vor răsplăti cu loialitate și angajament față de munca lor. Încercați să vă gestionați și așteptările, mai ales dacă dețineți propria afacere. Poate că sunteți capabil să vă dedicați peste 10 ore pe zi afacerii dvs., dar asta nu înseamnă că angajații dvs. ar trebui să se aștepte să facă același lucru. Păstrați-vă cerințele rezonabile pentru a evita epuizarea, iar rezultatele generale vor fi îmbunătățite.
Fiecare persoană este diferită, ceea ce înseamnă că ceea ce funcționează pentru unii manageri ar putea să nu fie eficient atunci când este aplicat la echipa dumneavoastră.
Unul dintre cele mai importante lucruri pe care le puteți face în calitate de lider este să vă dați seama ce îi motivează pe angajații dumneavoastră și să vă adaptați strategiile de management în funcție de aceste informații. Încercați să aflați ce îi motivează să reușească și aduceți niște vorbitori de la conferințe pentru a trece în revistă subiectul cu ei.
Vorbitorii tind să împartă subiectele seminariilor lor în trei categorii. Prima este cea a nevoilor durabile, care are de-a face cu beneficii mai tangibile, cum ar fi salariile, asigurările și alte recompense. A doua are de-a face cu nevoile de fiabilitate și implică recunoașterea angajaților și stimularea echipei dvs. prin faptul că îi entuziasmează să lucreze.
Ultima este cea a nevoilor de creștere, care are de-a face cu îmbunătățirea abilităților sau cu dobândirea de cunoștințe pe care le pot folosi pentru a-și îmbunătăți munca. Selectarea categoriei potrivite de vorbitori de conferință poate contribui în mare măsură la îmbunătățirea moralului și motivației angajaților.
Satisfacția angajaților este strâns legată de mândria pe care lucrătorii dvs. o au față de munca lor. Una dintre cele mai bune modalități de a face acest lucru este să vă asigurați că angajații dvs. se simt de încredere. Î
Indiferent de traseul, pe care ajungeți să îl urmați, destinația ar trebui să fie întotdeauna aceeași: o cultură de companie care încurajează satisfacția și fericirea angajaților. Asigurați-vă că vă ascultați lucrătorii, că răspundeți la dorințele și nevoile lor, iar rezultatele vor fi cu siguranță vizibile. Pe termen lung, aceasta este una dintre cele mai bune investiții pe care le poate face compania dumneavoastră.