Există un mod mai inteligent de a-ți planifica ziua de lucru: folosind smartphone-ul. Aplicațiile vă pot ajuta să organizați orice, de la o ședință la o călătorie de afaceri internațională, dar o aplicație proastă, cu prea multe reclame pop-up poate distruge complet experiența. Chiar mai rău, o aplicație cu erori poate duce la întâlniri ratate și la confuzie.
Trello
Dacă sunteți un fan al panourilor Kanban, Trello este pe cale să devină aplicația dvs. preferată pentru Android. Interfața este perfectă pentru cei care învață vizual. În loc să formateze lucrurile într-o listă plictisitoare de tip caiet, Trello permite utilizatorilor să creeze panouri și pe aceste panouri carduri, care pot conține liste de verificare și sarcini.
Trello are, de asemenea, un element de colaborare în care utilizatorii pot face lucruri precum partajarea planșelor, comentarea planșelor altor persoane, atribuirea de sarcini și chiar atașarea de fișiere (din Dropbox sau Drive). Un alt beneficiu major al Trello este capacitatea de a lucra offline. Deși pierdeți comentariile încărcate în timpul perioadei offline, când aveți din nou serviciu, aplicația se resincronizează automat.
Evernote
Nu ar trebui să fie o surpriză să găsești Evernote pe o listă cu cele mai bune aplicații, mai ales dacă luăm în considerare cei aproape 1,5 milioane de utilizatori Android care o folosesc deja. Evernote este, fără îndoială, unul dintre cele mai bune instrumente de organizare.
Nu numai că puteți accesa Evernote de pe orice tip de dispozitiv, dar îl puteți utiliza ca instrument de colaborare, instrument de gestionare a proiectelor, loc pentru liste de verificare și depozit pentru note și materiale media. Evernote facilitează, de asemenea, stocarea informațiilor personale și de afaceri într-un singur loc, ceea ce îl face ideal pentru antreprenorii multitasking.
TimeTune
TimeTune este o aplicație puțin cunoscută care este excelentă pentru stabilirea unei rutine eficiente, dar nu atât de mult pentru colaborare sau programarea întâlnirilor. Scopul TimeTune este de a vă ajuta să profitați la maximum de ziua dumneavoastră.
Mai degrabă decât să se lege de date calendaristice specifice, TimeTune se concentrează pe dezvoltarea de rutine, care pot fi zilnice, săptămânale sau pentru un număr de zile pe care îl prestabiliți. Acest tip de aplicație este fantastic pentru persoanele care doresc să își eficientizeze viața de zi cu zi, precum și pentru cei care au programe neregulate sau ture de lucru care se schimbă în funcție de sezon. TimeTune oferă, de asemenea, informații despre modul în care vă petreceți timpul și vă permite să creați memento-uri și widget-uri personalizate.
Sectograph
Această aplicație mică și cool probabil că nu va înlocui prea curând instrumentele grele de productivitate în afaceri, dar dacă doriți o modalitate rapidă de a vă vizualiza ziua, ar trebui să o încercați.
Sectograph folosește widget-ul ceasului de pe dispozitivul mobil pentru a proiecta o diagramă vizuală circulară a tot ceea ce aveți de făcut, în ordine și sincronizată cu ora din zi. Este grozav pentru o privire de ansamblu rapidă a ceea ce ar trebui să faci, cât timp vei face și ce urmează să faci.
Day by Day
Această aplicație este gratuită, are un design frumos și este excelentă pentru utilizarea în afaceri. Ceea ce face Day by Day este să se sincronizeze cu Google Calendar și Google Tasks și să aducă funcționalitatea combinată într-o singură aplicație prietenoasă pentru Android.
Acest organizator face posibilă planificarea programului dvs. și menținerea listelor de sarcini (cu sau fără termene limită) și apoi vizualizarea lor în diferite formate pe toate dispozitivele dvs. Există, de asemenea, un aspect configurabil al widget-urilor pentru ecranul principal și sunt disponibile suplimente opționale plătite.
Doit.im
Această aplicație super curată pretinde că are peste 6 milioane de utilizatori din întreaga lume, iar după ce veți verifica interfața, vă veți întreba de ce acest număr nu este chiar mai mare. Doit.im este o aplicație de gestionare a sarcinilor care vă permite să creați liste de lucruri de făcut, să urmăriți starea sarcinilor, să estimați cât timp vor dura sarcinile și să vizualizați un tablou de bord care arată ce procent de sarcini sunt finalizate, incomplete sau amânate.
INRIX
Această aplicație gratuită nu se referă la planificarea de întâlniri sau la întocmirea de liste de sarcini, dar vă poate ajuta să vă planificați transportul zilnic într-un mod eficient. Aplicațiile INRIX pentru șoferi dispun de o navigație avansată în trafic în timp real, care se modifică automat în funcție de schimbarea condițiilor.
Această aplicație recomandă orele de plecare pentru destinații, oferă actualizări privind condițiile de drum și chiar vă ajută să găsiți un loc de parcare liber. INRIX se menține informat prin colectarea de date de la peste 275 de milioane de dispozitive pentru a obține cele mai exacte și actualizate informații posibile.
RescueTime
Inovatoare și inteligentă, RescueTime este o aplicație de planificare a zilei de lucru și de productivitate concepută pentru a vă ajuta să mențineți un echilibru ideal între viața profesională și cea privată. Această aplicație rulează în fundal pe orice dispozitiv și apoi vă oferă o analiză (completată cu un scor de productivitate) care vă arată cum vă petreceți timpul în fiecare zi.
RescueTime ia notă de cât timp petreceți pe anumite aplicații și site-uri web și puteți înregistra și activitatea dvs. offline. Rapoartele sunt clare și ușor de înțeles, iar informațiile pe care vi le oferă acest instrument vă pot ajuta să găsiți modalități mai bune de a vă programa săptămâna de lucru. Există o versiune gratuită și una cu plată a acestei aplicații și este disponibilă pe toate tipurile de dispozitive, inclusiv laptopuri și desktopuri.