În drumul spre succesul organizațional, există anumite elemente cheie care acționează ca catalizatori, accelerând dezvoltarea și consolidarea unei companii. Acești catalizatori, fie că sunt legați de strategie, cultură organizațională, tehnologie sau lideri inspirați, sunt factori esențiali în transformarea viziunii și misiunii în realitate palpabilă. În acest articol, vom explora câțiva dintre acești catalizatori majori care au un impact semnificativ asupra creșterii și prosperității organizațiilor moderne.
Ce determină succesul la o companie? Haideți să o descompunem.
Investiția în oameni
Să recunoaștem, o afacere nu este o afacere fără oamenii care o conduc. Dar problema invizibilă care ține companiile pe loc nu este pur și simplu angajarea de oameni, ci angajarea oamenilor potriviți. Aceasta poate face diferența între o companie care înregistrează profituri și una care se prăbușește, care crește și una care stagnează, sau care devine lider în industrie și una care devine doar un zgomot în industrie.
Fiecare individ dintr-o organizație este esențial pentru succesul acesteia. În funcție de mărimea afacerii dvs., chiar și un singur măr stricat poate strica întregul buchet. Prin urmare, este important să investiți în talentul potrivit încă de la început.
Formarea și pregătirea angajaților
Acum că v-ați asigurat cu jucători de nota 10 în organizația dvs., este timpul să îi păstrați acolo. Cele mai de succes companii nu investesc doar în găsirea oamenilor potriviți, ci și în păstrarea, dezvoltarea și recompensarea membrilor echipei. În plus, organizațiile pricepute analizează în profunzime talentele angajaților lor și își dau seama cum să le valorifice cel mai bine pentru a stimula performanțele înalte și creșterea. Totul constă în a-i lua pe acei oameni în care ați investit în recrutare și a le transforma potențialul în performanță.
Formarea și pregătirea vin sub multe forme, cum ar fi orientări, cursuri de certificare, cursuri de dezvoltare personală, cursuri de formare a competențelor, pregătire din partea managerilor, programe de mentorat, ateliere de lucru și multe altele. Modul în care este structurat nu este cu adevărat important. Ceea ce este crucial este că există oportunități de dezvoltare continuă a angajaților la toate nivelurile, astfel încât membrii echipei să poată performa într-un mod care, în cele din urmă, conduce la creșterea companiei.
Mai mult, este mai probabil ca angajații să rămână mai mult timp la companiile care investesc în dezvoltarea lor profesională și personală. Iar membrii echipei angajați și cu o fluctuație mai mică a personalului vor fi întotdeauna echivalenți cu mai mult succes pe termen scurt și lung.
Tehnologie scalabilă
Afacerile cu creștere ridicată știu că “Ar trebui să investim în tehnologie?” nu mai este o întrebare, ci o regulă. “În ce tehnologie ar trebui să investim?” este de fapt ceea ce trebuie să se răspundă. Există atât de multe tipuri de tehnologii pe piața actuală care ajută la eficientizarea sau automatizarea proceselor de afaceri și a raportărilor, încât uneori este o sarcină copleșitoare să identifici care dintre ele va aduce cele mai multe beneficii organizației.
Cheia investiției în tehnologie este să vă asigurați că aceasta este scalabilă. Adică, va ajuta la rezolvarea unei probleme astăzi, va crește odată cu organizația și va fi relevantă peste ani? Costul implementării unui nou software poate fi ridicat, așa că alegerea unor soluții care să vă susțină afacerea în viitorul apropiat este un alt catalizator pentru succesul organizației. Și nu uitați că, dacă ați făcut o treabă bună în ceea ce privește investiția în oameni și partea de formare, ar trebui să aveți la bord oamenii potriviți pentru a pilota, lansa și conduce noile inițiative tehnologice.
În plus, tehnologia ar trebui să fie privită din punctul de vedere al organizației în ansamblu, mai degrabă decât izolată în cadrul departamentelor.
Parteneriate strategice
Ce merge mână în mână cu investițiile tehnologice? Formarea de parteneriate durabile, strategice. Companiile de succes sunt în permanență în căutarea altor organizații cu care să încheie parteneriate, fiind atente la cele care le vor completa produsele și serviciile, dar și care le vor ajuta să își sporească vânzările și să încurajeze creșterea. Dar este o stradă cu două sensuri. Cele mai bune parteneriate aduc beneficii ambelor părți, cu recomandări de afaceri care curg în ambele direcții.
Conducerea gândirii
Ultimul, dar cu siguranță nu cel din urmă, catalizator major pentru succesul afacerii este conducerea. Fie că încercați să urmați cele mai bune practici, fie că preferați propriul ritm, probabil că ați căutat pe Google sau ați făcut referire la publicațiile din domeniu pentru a afla care este cea mai bună modalitate de a realiza ceva. Fie că doriți o bază de cunoștințe excelentă de la care să porniți, fie că intenționați să începeți de la zero, există articole de reflecție pentru a vă ghida de-a lungul procesului de luare a deciziilor și de dezvoltare a strategiei.
Companiile care sunt cu o treaptă deasupra celorlalți produc, în general, conținut de leadership în mai multe moduri diferite – prin intermediul cărților, postărilor pe blog, postărilor în social media, ghidurilor, cărților electronice , studiilor de caz – doar pentru a numi doar câteva. Acest tip de conținut aduce beneficii companiei prin prezentarea expertizei lor în domeniu, prin evidențierea modului în care produsele și serviciile lor se potrivesc în combinație și prin stabilirea lor ca lideri în industrie.
Fiecare organizație este diferită și are cerințe și standarde unice pentru succes. Cu toate acestea, prin angajarea oamenilor potriviți, prin investiții în dezvoltarea profesională a angajaților, prin valorificarea tehnologiilor scalabile, prin formarea unor relații cheie cu parteneri strategici și prin crearea unei biblioteci solide de lider de opinie în industrie, întreprinderile adoptă elementele de bază care catalizează performanța, profitabilitatea și promisiunea unui viitor luminos.