Cu riscurile și provocările sale unice, viitorul industriei croazierelor este unul care continuă să fie în schimbare. De la tehnologia inovatoare la coridoarele verzi emergente, ne vom scufunda în impulsul actual al industriei și în valorile care o vor conduce înainte.
Pe măsură ce criza continuă să se dezvolte, măsurile vigilente de sănătate și siguranță vor fi esențiale pentru toate aspectele viitorului călătoriilor. Având în vedere faptul că pasagerii de croazieră se află în așa apropiere de sute sau chiar mii de alți oaspeți – plus dinamica suplimentară a multiplelor escale în multe călătorii – industria croazierelor trebuie să își gestioneze redresarea cu cea mai mare diligență.
Cercetările privind industria croazierelor continuă să reflecte preocupările și valorile călătorilor. Un studiu din 2021 a constatat că peste jumătate dintre români ar căuta în mod activ o linie de croazieră înainte de a face o rezervare.
Este esențial ca organizațiile de croazieră să comunice în mod clar măsurile lor de sănătate și siguranță.
Perspectivele datelor pot permite planificarea responsabilă a călătoriilor
În plus față de protocoalele de siguranță la bord, oaspeții vor avea nevoie, de asemenea, de acces la cerințele de călătorie în porturile de escală. Acestea variază de la o regiune la alta și se pot schimba la un moment dat. De exemplu, unele destinații pot necesita boostere, în timp ce altele necesită teste suplimentare la îmbarcare. Furnizarea de informații în timp real cu ajutorul unor soluții precum hărțile cu cerințele de călătorie poate contribui la eficientizarea procesului de planificare pentru oaspeții dvs.
Informații complete despre mediul actual al croazierelor pot ajuta, de asemenea, călătorii să ia decizii în cunoștință de cauză.
De asemenea, este important de reținut că cei care călătoresc în croaziere își rezervă de obicei călătoriile cu mult mai mult timp înainte decât alte moduri de călătorie – rezervările sunt deja deschise pentru 2024. De la politici de anulare flexibile la schimbarea cerințelor de călătorie, organizațiile de croazieră vor trebui să se conecteze în mod continuu cu oaspeții lor cu privire la aceste puncte de interes și să le comunice în mod eficient.
Transformarea digitală întâlnește marea liberă
Tehnologia va juca, de asemenea, un rol cheie în implementarea măsurilor de sănătate și siguranță și în atingerea obiectivelor de sustenabilitate – pe care le vom explora mai jos. Liniile de croazieră trebuie să își reimagineze spațiile și procesele pentru a răspunde nevoilor călătorilor și pentru a îmbunătăți călătoria acestora.
Transformarea digitală și viitorul industriei croazierelor
Organizațiile din întreaga industrie au implementat, de asemenea, o nouă abordare a exercițiului de adunare. Acest exercițiu maritim subliniază protocoalele de urgență, cum ar fi siguranța vestei de salvare, și este obligatoriu la nivel internațional pentru toate navele de pasageri. În timp ce, înainte de criză, acest lucru a dus la aglomerări umăr la umăr pe puntea navei, liniile de croazieră le oferă acum oaspeților posibilitatea de a-și finaliza antrenamentul din siguranța camerelor lor prin intermediul televizorului sau al aplicației respective.
Organizațiile de croazieră fac valuri în domeniul sustenabilității
Inovațiile în domeniul sustenabilității vor fi, de asemenea, esențiale pentru redresarea industriei croazierelor. Multe branduri din întreaga industrie explorează modalități de a reduce amprenta de carbon atât a navelor, cât și a porturilor.
Călătorii sunt dornici să afle mai multe despre eforturile globale de sustenabilitate și despre modul în care aceste eforturi se desfășoară în întreaga industrie a călătoriilor. Fie că evidențiați parteneriatele de conservare marină sau progresul designului sustenabil, asigurați-vă că vă conectați cu publicul dvs. prin diferitele inițiative.
Între timp, implementarea unor soluții tehnologice utile și crearea unui conținut de marketing atent și inspirat vă pot atrage clienții, consolidând în același timp încrederea în marcă. Suita noastră de cerințe de călătorie și instrumente de conținut pentru destinații poate fi personalizată în funcție de brandingul dvs. și integrată în oricare dintre canalele dvs. digitale.