Sistemele de telefonie actuale oferă întreprinderilor de toate dimensiunile o gamă largă de instrumente valoroase de apelare, colaborare și mobilitate. Sistemul de telefonie pentru afaceri le oferă angajaților numeroase modalități de a se conecta la liniile telefonice de afaceri atunci când sunt departe de birou. Dacă intenționați să vă aflați pe piața pentru un sistem de telefonie de afaceri în 2022, există câteva întrebări pe care trebuie să le luați în considerare mai întâi pentru a vă asigura că veți obține soluția care se potrivește cel mai bine nevoilor dumneavoastră.
Sistemul de telefonie al unei companii este linia de salvare a acesteia către clienți, furnizori și restul lumii. Rămâne una dintre cele mai ușoare modalități de comunicare în cadrul unei companii, precum și dincolo de zidurile organizației. Selectarea sistemului de telefonie de afaceri potrivit este o decizie importantă care poate avea repercusiuni financiare și operaționale dacă se alege un sistem greșit. A lua decizia corectă cu privire la sistemul de telefonie înseamnă să privești înainte și să faci o planificare, la fel cum ai face-o atunci când investighezi spațiul de birou sau mobilierul.
Faceți planul de personal. Uitați-vă la planul de afaceri și decideți câți membri ai personalului vor avea nevoie de un telefon peste trei sau patru ani. Un simplu telefon de afaceri cu două linii, cumpărat de la orice magazin de electronice, poate susține cu ușurință patru sau cinci angajați, dar dacă planul dumneavoastră este de a angaja personal suplimentar, această soluție va deveni rapid inacceptabilă.
Faceți o listă cu caracteristicile dvs. esențiale și folosiți-o atunci când comparați sistemele.
Examinați locațiile geografice ale companiei dumneavoastră. Locațiile multiple necesită o soluție destul de diferită față de una care trebuie să funcționeze doar într-un singur birou. Multe sisteme de telefonie necesită o piesă de hardware costisitoare în fiecare locație fizică. Dacă locațiile variază ca mărime, s-ar putea să fie nevoie să cumpărați un tip diferit de sisteme pentru fiecare birou.
Selectați tehnologia de telecomunicații.
Sistemele PBX (Centrala telefonică privată) plasează tehnologia telefonică în primul rând pe o bucată de hardware care acceptă liniile telefonice de la compania de telefonie. Atunci când un apelant formează numărul dumneavoastră, sistemul PBX direcționează apelul către departamentul sau persoana corectă. Telefoanele VOIP nu utilizează linii telefonice sau un echipament central. Fiecare combinat este, în esență, un mic computer care se conectează la o conexiune la internet.
Sistemele PBX pot fi costisitoare și sunt deseori greu de programat, dar se adaptează bine, deoarece combinatele suplimentare sunt ieftine. Sistemele VOIP sunt ușor de utilizat și pot fi răspândite în mai multe locații, dar fiecare handset este scump, ceea ce le face o opțiune costisitoare în birourile mari. Pentru a compara cele două sisteme și a decide care este cel mai potrivit pentru compania dumneavoastră, este necesară o planificare pe termen lung a personalului și a locațiilor.
Testați opțiunile înainte de a le achiziționa pentru a determina cât de simplu sunt de programat. Cât de simplu este să adăugați noi linii, să programați noi funcții și să eliminați foștii angajați din sistem? Multe sisteme de chei sunt notorietate ca fiind greu de programat, companiile fiind nevoite să plătească tehnicieni de service pentru a programa cereri destul de tipice. Alegeți un sistem care este ușor de utilizat pentru a reduce costurile de service permanente