Dacă afacerea dvs. este în creștere, poate că este momentul potrivit pentru a angaja noi talente. Aceasta înseamnă, de asemenea, să vă confruntați cu provocarea reprezentată de lipsa de talente în lanțul de aprovizionare și să o depășiți.
Este destul de obișnuit să constatăm în zilele noastre creșterea afacerii cu titluri de posturi care evoluează și se schimbă din cauza schimbărilor rapide în gestionarea lanțului de aprovizionare și a celor mai recente nevoi orientate spre tehnologie.
Având în vedere că mai multe întreprinderi încearcă să rămână competitive, există o cerere mai mare de talente. Gestionarea modalităților pe care le veți folosi pentru a căuta talentul în lanțul de aprovizionare poate face sau poate distruge organizația dvs. Iată câteva atribute la care trebuie să fiți atenți.
Abilități soft: Cei mai mulți recrutori au în mod normal o listă de aproximativ treizeci de competențe profesionale pe care le urmăresc în timp ce analizează candidații. Este destul de comună pentru industria lanțului de aprovizionare. Competențele transversale sunt prioritatea principală pentru a produce o recrutare mai reușită. Unele dintre acestea includ abilități de marketing prin e-mail, etica fundamentală în afaceri, abilități de comunicare și abilități de rezolvare a problemelor.
Experiență în gestionarea stocurilor, a finanțelor și a furnizorilor: Fiți atenți la experiența anterioară în gestionarea financiară, a furnizorilor și a stocurilor, împreună cu cunoștințe directe. Acestea sunt componentele importante ale seturilor de competențe necesare pentru o angajare. În cazul în care candidatul are pregătire în domeniul managementului financiar în domenii precum investițiile, este un avantaj masiv. Poate că acest talent nu a trecut prin cifre masive în fiecare zi în poziția sa anterioară. Dar vor exista suficiente indicii care să arate dacă candidatul are înțelegerea necesară în ceea ce privește utilizarea datelor pentru a lua decizii de afaceri solide.
Educație și domeniu de interes: Trebuie să căutați candidați care au certificări și pregătire universitară. Printre lucrurile specifice pe care trebuie să le căutați se numără participarea la proiecte care implică o înțelegere de bază a aspectelor financiare și rezolvarea problemelor care au legătură cu acestea. Uneori, chiar și modul în care se ocupă de finanțele personale ar putea arăta ceva despre abilitățile lor profesionale. Trebuie să căutați talente care au entuziasm, pasiune și energie pentru postul pentru care candidează. De exemplu, ar fi trebuit să se documenteze și să afișeze cunoștințe despre o organizație și despre modul în care abilitățile lor ar putea aduce beneficii acestei afaceri.
Experiență orientată spre rezultate: Întrebați-i pe potențialii candidați, nu doar despre responsabilitățile lor anterioare la locul de muncă. Cereți-le, de asemenea, să cuantifice corect rezultatele. Încercați să găsiți persoane care să prezinte în CV-ul lor câteva exemple de proiecte pe care le-au realizat cu rezultate bune. Ar trebui să demonstreze că au trebuit să lucreze cu departamentele din lanțul de aprovizionare, cu furnizorii de servicii și cu furnizorii. De asemenea, trebuie să fiți flexibil și deschis la minte în timp ce luați în considerare talentele de top din alte industrii și domenii. Există mulți candidați care lucrează în alte profesii. Cu toate acestea, ei au abilități transferabile care îi pot face să fie candidatul potrivit pentru lanțul dumneavoastră de aprovizionare.
Angajați candidați de sex feminin: Femeile sunt subreprezentate în multe industrii și este imperativ să găsim modalități de a le aduce în rândurile noastre. Pentru a rămâne competitiv în viitorul managementului lanțului de aprovizionare, este important să luați în considerare angajarea de talente feminine pentru roluri rezervate de obicei bărbaților. Ele pot prelua roluri pe care bărbații le-au deținut în mod tradițional, dar cu unele avantaje suplimentare – sunt mai bune la construirea de relații și abilități interpersonale, care vor fi importante pentru anumite posturi.
Cel mai bun mod de a găsi un înlocuitor pentru postul dvs. este să intervievați candidații care au competențele de care aveți nevoie. Acest lucru vă va permite să obțineți o perspectivă mai personală asupra personalității lor, a cunoștințelor despre proceduri și a capacității de a îndeplini în mod eficient sarcinile de serviciu decât dacă ar candida fără a fi intervievați mai întâi. De asemenea, puteți examina CV-urile lucrătoarelor sau traseele de carieră în cadrul programelor de mentorat care au implicat lucrul îndeaproape cu profesioniști experimentați din domenii similare.
În prezent, există provocări implicate în asigurarea talentelor din lanțul de aprovizionare, în special pentru ocuparea posturilor necesare. este o idee bună să vă schimbați abordarea. Trebuie să examinați previziunile de personal, să fiți conștienți de nevoile și tendințele specifice din datele istorice și să dezvoltați un program de gestionare a talentelor. După ce ați făcut toate acestea, trebuie să analizați mai îndeaproape portofoliul de candidați care este capabil să satisfacă cerința de angajare continuă. Organizațiile care au performanțe bune sunt cele care consideră departamentul de recrutare ca fiind un program strategic și cu valoare adăugată.