Principalul motiv pentru care majoritatea oamenilor doresc să devină propriul șef este libertatea, satisfacția și flexibilitatea pe care le oferă. Antreprenorii trebuie să îmbrățișeze noile tehnologii și să le folosească în avantajul lor pentru a continua să își dezvolte startup-urile. Orice afacere nouă are nevoie de angajați de calitate, dar poate fi o provocare să atragi talentul potrivit pentru un startup. Un plan pas cu pas poate asigura un proces de integrare fără probleme.
Unii antreprenori își dezvoltă motivul pentru a începe o afacere la o vârstă fragedă, în timp ce alții îndură ani de viață corporatistă salariată înainte de a trece la antreprenoriat. În orice caz, motivul nr. 1 pentru care doresc să înceapă propria afacere este acela de a deveni propriul șef.
Pentru a înțelege de ce antreprenorii își asumă riscul de a-și începe propria afacere, mergeți direct la sursă. Multe sondaje și cercetători i-au întrebat pe proprietarii de mici afaceri ce i-a atras în legătură cu lansarea propriei afaceri.
Banii, pe de altă parte, nu reprezintă un factor atât de important pentru mulți proprietari de afaceri mici: Doar 8% dintre respondenți au declarat că aceasta a fost principala lor motivație.
De asemenea, proprietarii de afaceri mici sunt dedicați construirii acestor afaceri. Cercetarea a arătat că 43% dintre proprietarii de afaceri au declarat că nu s-au gândit niciodată să își închidă afacerea.
Antreprenorii văd dezvoltarea tehnologică ca pe o oportunitate, nu ca pe un obstacol.
Pe măsură ce tehnologia avansează, vor apărea produse și companii care vor provoca companiile existente. În ciuda acestor provocări, proprietarii de mici afaceri privesc creșterea noilor tehnologii mai degrabă ca pe o oportunitate decât ca pe un dezavantaj pentru afacerile lor. Dacă antreprenorii nu adoptă noile tehnologii, nu vor putea ține pasul cu concurenții.
În loc să privească tehnologia ca pe o provocare, antreprenorii ar trebui să caute o modalitate prin care aceasta le-ar putea promova afacerile și rezultatele personale.
Există și alte lucruri pe care le puteți face pentru a vă motiva să începeți o afacere. De exemplu, găsiți un model de urmat sau un mentor. Lăsați luptele și succesele lor să vă inspire. În mod similar, citirea unor cărți sau studii de caz care se aplică obiectivelor tale îți poate da idei despre cum să realizezi efectiv ceea ce îți dorești. Sprijinul din partea prietenilor și a familiei vă poate menține, de asemenea, pe calea cea bună. Comunicați cu ei despre ceea ce vă doriți, despre provocările cu care vă confruntați și despre planul dumneavoastră de a combate aceste provocări.
Pregătirea pentru antreprenoriat poate fi o mare provocare. Faceți acești pași pentru a vă înfrunta obstacolele cu capul sus.
Un plan de afaceri definește în mod clar eforturile și concentrarea afacerii dumneavoastră. Acesta servește ca o foaie de parcurs și un plan de urgență pentru a naviga prin problemele potențiale.
Scrierea unui plan de afaceri vă poate ajuta să vă determinați și să vă restrângeți obiectivele afacerii. De asemenea, este esențial pentru finanțare. Creditorii vor să vadă că v-ați analizat temeinic ideile și modul în care acestea vor genera profit.
Înainte de a solicita împrumuturi pentru afaceri, veți avea nevoie de un plan de afaceri detaliat care să arate cum veți genera venituri.
Indiferent dacă lucrați acasă sau într-un birou, afacerea dvs. are nevoie de o structură juridică formală. O mică afacere de acasă poate deveni o întreprindere individuală în câțiva pași simpli și cu puține documente. Fiți conștient că această structură împletește finanțele dvs. personale și cele ale afacerii, ceea ce înseamnă că problemele de pe o parte ar putea să o afecteze pe cealaltă.
O altă opțiune este constituirea ca entitate comercială complet separată. În acest fel, puteți să plătiți impozite, să dețineți proprietăți și să vă ocupați de procese fără a avea efecte asupra finanțelor personale. Pentru a vă încorpora afacerea, veți depune articolele de constituire care stabilesc statutul juridic al afacerii dumneavoastră.
Pentru ca afacerea dvs. să aibă succes, oamenii trebuie să știe că există. O strategie de marketing vă poate ajuta să identificați potențialii clienți, să intrați în contact cu ei și să-i transformați în clienți care revin. Campaniile de sensibilizare, promovarea produselor și implicarea clienților sunt toate componente cheie ale marketingului.
Pentru a crea un plan de marketing eficient, cunoașteți-vă brandul și publicul pe care doriți să îl atingeți. De aici, identificați problemele de bază pe care le rezolvă afacerea dvs. și comercializați compania dvs. ca fiind soluția.
Formularele, termenele limită, înregistrările – toate acestea fac ca depunerea taxelor pentru întreprinderile mici să fie o bătaie de cap. Dar dacă vă ocupați în mod corespunzător de documentele și plățile afacerii dvs. pe parcursul anului, puteți evita o mulțime de frustrări în aprilie.
Va trebui să urmăriți cheltuielile afacerii dvs., să stocați chitanțele și să creați rapoarte de venit. Aceste informații sunt esențiale pentru a vă depune în mod corespunzător impozitele și pentru a solicita deduceri care să vă diminueze obligația fiscală.
S-ar putea să vă descurcați foarte bine în gestionarea operațiunilor afacerii dvs., dar există o mulțime de domenii în care veți avea nevoie de ajutor de specialitate. Acesta este motivul pentru care mulți antreprenori angajează profesioniști în afaceri pentru a supraveghea sau a se ocupa de anumite aspecte ale start-up-urilor lor.
Pe măsură ce afacerea dvs. se dezvoltă, s-ar putea să vă dați seama că nu vă puteți ocupa singur de toate operațiunile sale. Angajarea de angajați vă poate eficientiza operațiunile, astfel încât afacerea dvs. să poată continua să crească și să funcționeze eficient.
Fie că aduceți un singur membru sau recrutați câteva sute, creați un plan de angajare pentru a facilita un proces de integrare fără probleme. În primul rând, identificați exact ce posturi trebuie să ocupați. Apoi, decideți dacă doriți să folosiți o agenție de recrutare sau pur și simplu să publicați un anunț de angajare pentru a intra în contact cu potențialii angajați.
Deși un nou antreprenor dorește să fie propriul șef, de obicei, startup-ul lor are nevoie să angajeze noi angajați pentru a îndeplini diverse sarcini. Una dintre provocările pentru un startup este atragerea de noi angajați, deoarece unii consideră că aderarea la un startup este o mișcare riscantă pentru cariera lor. Rețineți că majoritatea startup-urilor nu ajung să aibă succes.
Presiunea fondurilor, care pot fi limitate pentru un startup, reprezintă, de asemenea, o provocare. Prin urmare, nu este ușor pentru nicio afacere nouă să angajeze oamenii potriviți. Pentru a combate aceste provocări, un startup ar trebui să aibă un plan pentru modul în care să integreze noii angajați în mod eficient și eficace.