Există reguli de succes durabile și dovedite pe care oamenii de afaceri trebuie să le aplice acum mai mult ca niciodată. 2022 probabil că nu va fi cu mult diferit față de anii precedenți în ceea ce privește “secretele” pentru succes. Esențialul rămâne la fel de concret ca întotdeauna. Cu toate acestea, dacă tu și startup-ul tău nu faceți nimic altceva, aplicarea mai riguroasă a regulilor de mai sus poate face din acesta un an cu adevărat demn de ținut minte.
Indiferent de companie, dimensiune, dinamică sau provocări, s-a constatat că următoarele sunt modalitățile cheie de maximizare a oportunităților
1. Nu există un secret al succesului
O distragere fundamentală cu care se confruntă mulți potențiali antreprenori este goana după următorul obiect strălucitor sau rețeta secretă pentru avansare. Realitatea dură, dar eliberatoare, este că acestea nu există de obicei. Niciunul dintre acestea nu este secret, dar ele disting o afacere câștigătoare de un eșec, indiferent de nișa pe care se află: muncă asiduă și concentrată, experimentare, dedicare pentru optimizarea experienței clienților, crearea unui produs care oferă o valoare reală și promovarea la maxim a eforturilor tale.
2. Fiți un lider concentrat
A munci din greu pentru a-ți crea și promova afacerea este esențial – indiferent dacă este vorba de un software ca serviciu. Dacă doriți să vă inspirați personalul, colaboratorii și clienții în 2022, oferiți-le un mesaj simplu și central și o conducere concentrată care să sublinieze tot ceea ce face compania dvs.
Făcând din nou referire aici la sectorul tehnologic: un domeniu cheie de potențială slăbiciune pe care o conducere concentrată îl poate îmbunătăți este reconcilierea dintre echipele IT ale companiei dvs. și misiunea dvs. fundamentală. Realizarea acestui lucru vă poate permite să vă conduceți echipele spre justificarea experimentelor de dragul lor pe baza a ceea ce îi face de fapt fericiți pe clienți și, de asemenea, să vă mențineți startup-ul de succes concentrat pe o creștere reală.
3. Implementați canale de comunicare clare
Conducerea concentrată funcționează doar dacă comunicarea între echipe, între toți angajații și clienți este menținută cât mai clară și mai deschisă posibil. Acest lucru înseamnă implementarea unor canale funcționale în toate domeniile, dar și luarea în serios a comunicării, în loc de simpla susținere a ideii (în timp ce poate că, de fapt, favorizează o cultură a tăcerii temătoare). În calitate de lider al companiei, sunteți responsabil pentru implementarea acestor canale, o parte a culturii sale pe care nimeni altcineva nu o poate gestiona la fel de eficient.
4. Definiți o filosofie a locului de muncă
Implementarea unui leadership concentrat și a unui sistem de comunicare deschisă robust și util la toate nivelurile vă va permite să răspândiți mai eficient evanghelia companiei dumneavoastră. Puteți crea orice filozofie doriți, desigur, dar este esențial să o păstrați axată pe clienți într-un anumit mod specific. Încerci să livrezi ceva valoros oamenilor care îți mențin afacerea pe linia de plutire, iar faptul că te asiguri că fericirea clienților te ghidează în acest scop te ajută, de asemenea, să încurajezi o filosofie de companie câștigătoare.
5. Străduiește-te pentru succesul angajaților
Angajații dvs. sunt unul dintre cei trei piloni ai succesului (ceilalți doi fiind clienții și produsul sau serviciul). Datorită importanței lor, străduiți-vă să faceți tot ce vă stă în putință pentru bunăstarea lor, ceea ce va alimenta loialitatea, efortul suplimentar, fericirea generală și o cultură mai sănătoasă.
Acest lucru necesită o muncă orientată spre înțelegerea nevoilor angajaților și a oricăror critici pe care le-ar putea avea. Acest lucru nu numai că îi va face pe membrii echipei să vă respecte mai mult, dar va îmbunătăți și ineficiența locului de muncă.