Nu trebuie să fii expert contabil pentru a ține contabilitatea pentru mica ta afacere. Astăzi, o multitudine de aplicații de contabilitate sunt disponibile pentru descărcare pentru a vă ajuta să vă mențineți sistemele de conturi de plătit și de conturi de primit. Am găsit o listă cu cele mai bune aplicații de contabilitate pentru proprietarii de afaceri mici pe care le puteți descărca astăzi.
Xero
De ce să așteptați până când memoria dvs. despre un concert trecut este neclară pentru a trimite o factură? Aplicația mobilă Xero (Android, iOS) vă permite să trimiteți facturi, să înregistrați cheltuielile, să capturați chitanțe și să reconciliați tranzacțiile bancare în timp real, chiar dacă nu ați părăsit locul de muncă. De asemenea, le puteți acorda angajaților dvs. privilegiile de care au nevoie pentru a trimite facturi și a solicita cheltuieli, păstrând în același timp confidențialitatea celorlalte date financiare ale afacerii.
QuickBooks
Nu vă puteți permite un contabil angajat? Vă puteți baza pe aplicația QuickBooks Accounting (Android, iOS) pentru a vă ocupa cu acuratețe de sarcinile zilnice de contabilitate. Interfața prietenoasă vă permite să creați, să trimiteți și să urmăriți facturi, să introduceți cheltuieli prin captura foto a chitanțelor și să adăugați sau să recunoașteți tranzacții bancare. Puteți chiar să vă vizualizați veniturile și cheltuielile lună de lună prin intermediul unei declarații digitale convenabile de profit și pierderi, codificată pe culori.
FreshBooks
Una dintre cele mai bune aplicații de contabilitate pentru proprietarii de afaceri mici, FreshBooks vă permite să creați, să editați sau să trimiteți facturi cu aspect profesional, să capturați și să clasificați cheltuielile și să înregistrați orele de proiect din mers. Mecanismul de plată online integrat în aplicație înseamnă că nu veți mai avea niciodată întârzieri de plată.
Harvest
Nu mai este nevoie să gestionați contabilitatea și să gestionați proiecte individuale separat atunci când descărcați acest tracker de cheltuieli și timp într-unul singur. Aplicația Harvest (Android, iOS) vă permite să creați foi de pontaj și să urmăriți timpul pentru a-l putea utiliza mai bine. Când ați terminat un proiect, faceți fotografii ale chitanțelor pentru a înregistra cheltuielile și apoi trimiteți și urmăriți facturile cu câteva atingeri. Vizualizarea notelor de urmărire a timpului echipei dvs. vă va ajuta să rămâneți în sincronizare cu membrii echipei dvs. și să livrați fiecare proiect la timp.
Zoho Books
Aplicația oferă 16 șabloane de facturi elegante și profesionale din care puteți alege. Odată ce l-ați selectat pe cel mai bun din mulțime, puteți completa și trimite cu ușurință aceste facturi și puteți gestiona tranzacțiile bancare în curs.
Contabilitate Wave
Wave oferă două aplicații contabile complementare: Invoice by Wave (Android, iOS) și Receipts by Wave (Android, iOS). Prima vă permite să trimiteți și să editați facturi, să trimiteți memento-uri pentru facturi și să înregistrați plăți. Cea de-a doua vă permite să capturați chitanțe prin intermediul camerei telefonului și să le vizualizați în format digitalizat. Nu vă îngrijorați dacă telefonul dvs. pierde conectivitatea; vă puteți gestiona cheltuielile de afaceri offline.
Sage
Aplicația mobilă multifuncțională vă permite să înregistrați facturi și cheltuieli, să introduceți tranzacții și să vizualizați în timp real tablouri de bord ale datelor financiare ale afacerii. Puteți chiar să vă conectați CRM-ul cu registrul general. De asemenea, aplicația oferă o mulțime de notificări și alerte pentru a vă ajuta să urmăriți acțiunile dvs. în cadrul aplicației.
OneUp
Aplicația OneUp (Android, iOS) automatizează introducerea manuală a tranzacțiilor bancare și gestionarea fluxului de numerar prin sincronizarea cu contul dvs. bancar. De asemenea, vă permite să creați și să trimiteți facturi, să vizualizați clienți potențiali prin intermediul unui CRM simplificat, să monitorizați și să achiziționați stocuri și să generați rapoarte fiscale. De asemenea, aplicația se integrează perfect cu aplicațiile Google, Paypal și multe altele.
Rydoo Expense
Aplicația Rydoo Expense (Android, iOS) este una dintre cele mai bune aplicații de contabilitate pentru proprietarii de afaceri mici care se luptă cu urmărirea cheltuielilor. Pentru a înregistra o cheltuială, porniți aplicația și faceți o fotografie a unei chitanțe de cheltuieli. Aplicația va citi cheltuielile, astfel încât să le puteți aproba sau respinge, să le analizați în detaliu și să le trimiteți din mers.
Sellsy
Sells vă permite să urmăriți clienții potențiali, să creați oferte de vânzare și înregistrări ale clienților și să trimiteți documente clienților. După realizarea vânzărilor, puteți continua să folosiți aplicația pentru a crea, trimite și căuta facturi și pentru a vă accesa datele offline.