
Restaurantele, barurile, cafenelele și cluburile sunt închise de luni de zile, ceea ce a dus mulți proprietari la faliment, obligându-i să-și închidă definitiv porțile. Cu toate acestea, lumea trece încet-încet la o nouă eră pentru antreprenori – o eră post-pandemică.
Acum, că mult așteptatul sfârșit al închiderii este aproape la îndemână, operatorii de restaurante trebuie să privească înainte și să anticipeze posibilele schimbări pentru a reuși în această nouă normalitate.
Tehnologiile cruciale care vor ajuta restaurantele să își reia activitatea în siguranță:
Sisteme de plată fără contact
În urma pandemiei, noile metode de plată vor cunoaște un boom nu numai datorită caracterului lor practic, ci și datorită standardelor îmbunătățite de igienă și siguranță care vin ca urmare a acestora. Implementarea unui sistem de plată fără contact constituie o mică schimbare pentru restaurante, care poate duce totuși la numeroase beneficii, cum ar fi:
- experiență îmbunătățită a clienților
- tranzacții mai rapide și mai convenabile
- un flux de numerar mai eficient
- mai bună gestionare a timpului
Plățile fără contact se vor tripla la nivel global, de la 2 trilioane de dolari la 6 trilioane de dolari până în 2024. Furnizarea acestui tip de soluție a fost deja raportată ca fiind extrem de importantă de către 34% dintre clienți.
Prin urmare, este foarte indicat ca proprietarii de restaurante să se intereseze de plățile fără contact pentru a se adapta la noile condiții din industria ospitalității.
Meniuri electronice
Regula “fără atingere” a pandemiei a dat cu siguranță un mare impuls digitalizării, transformând-o într-o soluție care ajută întreprinderile să își mențină operațiunile, respectând în același timp liniile directoare de siguranță.
Transformarea meniurilor în simple coduri de bare poate face viața unui proprietar de restaurant mult mai ușoară. Oaspeții trebuie doar să folosească dispozitivele lor smartphone pentru a scana codurile și a fi conduși la un meniu online. Semnalizarea digitală poate fi utilizată și pentru afișarea meniurilor electronice, printre alte conținuturi de divertisment.
Flexibilitatea unor astfel de meniuri le permite clienților dvs. să interacționeze mai bine cu afacerea dvs. și, prin urmare, să o ajute să crească.
74% dintre clienți sunt de acord că a avea un meniu ușor de citit este cea mai importantă parte a experienței de vânzare în industria restaurantelor.
Comandă la masă
O altă soluție tehnologică uimitoare care a înflorit datorită epidemiei de pandemie se referă la comenzile la masă cu ajutorul tabletelor și vine în două versiuni.
Una include plasarea tabletelor în apropierea clienților și permiterea acestora să comande singuri, în timp ce cea de-a doua include plasarea unui număr mai mic de tablete în mâinile personalului. Este de înțeles că majoritatea restaurantelor optează pentru cea de-a doua opțiune.
Nu numai că este o soluție mult așteptată, în special de ospătarii din întreaga lume, dar include și beneficii pe care ar trebui să le așteptați atunci când treceți la comanda la masă.
Asigurarea unei comunicări mai bune și a unor fluxuri de lucru mai clare este extrem de importantă pentru orice restaurant, în orice moment, dar mai ales la revenirea după o pauză atât de mare.
Aplicații de fidelizare și de implicare a oaspeților
Programele de fidelizare, în special aplicațiile de implicare, sunt un subiect fierbinte de ceva vreme, companiile de top dovedind cât de benefice pot fi.
În timpul pandemiei, aplicațiile au ajutat foarte mult restaurantele, permițând comanda de mâncare și plățile online.
Recurgerea la aplicații a fost o strategie salvatoare pentru restaurantele care au fost nevoite să funcționeze în circumstanțe fără precedent.
Cu toate acestea, chiar și după ce pandemia se va încheia, tehnologiile mobile vor continua să facă parte din experiența restaurantelor.
Instrumentele de analiză a aplicațiilor care însoțesc aplicațiile de fidelizare și de implicare sunt o altă modalitate de a identifica oportunitățile de afaceri și cu siguranță nu este ceva ce ar trebui să ratați.
Restaurantele, împreună cu restul industriei de servicii alimentare, sunt în mod clar destinate să experimenteze schimbări remarcabile în modul în care sunt gestionate după pandemie.
Adaptarea este esențială pentru supraviețuirea ospitalității, un sector în continuă evoluție care a fost afectat de greutăți neașteptate și care acum trebuie să găsească o modalitate de a se pune pe picioare, în condiții complet diferite.