Companiile au o strategie dublă pentru a atrage cele mai bune talente: îmbunătățirea beneficiilor și creșterea salariilor, potrivit unui nou studiu. Șefii nu se opun angajării de lucrători la distanță sau plății pentru ca o persoană să se mute pentru a ocupa un post.
În cazul în care organizațiile nu pot angaja sau promova rapid din interior, acestea aduc din ce în ce mai mult personal temporar pentru a avea acces la competențe specializate care nu sunt disponibile la nivel intern.
Orice angajator dorește să recruteze angajați talentați, în special pentru posturi care fac parte integrantă din performanță și creștere. Înainte de a angaja acești angajați, o companie trebuie mai întâi să îi atragă în afacerea sa. Următoarea listă cuprinde diferite modalități prin care companiile pot atrage cei mai buni angajați în organizația lor.
A avea o cultură pozitivă la locul de muncă poate fi unul dintre motivele pentru care potențialii angajați sunt atrași să lucreze într-o companie. Un studiu realizat în 2019 a arătat că cultura companiei a fost al doilea cel mai important aspect în evaluarea ofertelor de muncă, după salariu. Pentru a contribui la atragerea mai multor potențiali angajați, cultura locului de muncă ar trebui să fie inclusă în descrierea postului. Crearea unei imagini unice sau pozitive a unei companii va ajuta la atragerea persoanelor potrivite încă de la început.
78% dintre companii oferă asigurare de sănătate, iar un număr ceva mai mic oferă servicii stomatologice, de vedere și alte beneficii de bază. Având în vedere că tot mai multe companii oferă aceste beneficii, a devenit oarecum un standard așteptat; 92% dintre angajați au declarat că faptul de a avea beneficii este important pentru satisfacția lor profesională.
Companiile cu beneficii mai atractive, cum ar fi abonamente la sală de sport, concediu de maternitate și săptămâni de lucru de 4 zile, ar trebui să facă un punct de vedere pentru a face publicitate acestor avantaje. A face aceste beneficii mai vizibile poate crește probabilitatea ca potențialii candidați să complimenteze etica de muncă a companiei.
35% dintre angajații din întreaga lume consideră că munca lor este mai grea decât ar trebui să fie din cauza proceselor și tehnologiei învechite. Există adesea soluții și resurse personalizate disponibile pentru a simplifica procesele comune sau nevoile de afaceri, indiferent de cât de nișată este industria sau piața. De exemplu, o afacere, cum ar fi o companie de curățenie, poate avea operațiunile simplificate prin utilizarea unui software de programare a curățeniei sau a unui software de servicii pe teren pentru a stabili sarcini, a completa calendarele angajaților și a asigura un volum de muncă echilibrat.
Mesajele de sensibilizare sunt o fațetă importantă a recrutării candidaților potriviți. Dacă există o anumită persoană sau un anumit grup de persoane care s-ar putea potrivi foarte bine pentru o companie, este important să îi contactați, mai degrabă decât să așteptați ca ei să vă contacteze.
Bonusurile de recomandare pot fi o sursă excelentă de candidați de calitate. 88% dintre angajatori au evaluat recomandările angajaților mai presus de toate celelalte surse în ceea ce privește calitatea angajărilor, iar 82% au evaluat recomandările angajaților mai presus de toate celelalte surse în ceea ce privește randamentul investiției.
Programele de recomandare a angajaților încurajează angajații să apeleze la rețelele lor sociale și profesionale existente pentru a furniza candidați pentru stimulente. Stimulentele oferite pot varia de la bonusuri în bani, carduri cadou sau pot fi chiar concedii plătite.
Cercetările sugerează că angajații consideră creșterea ca fiind o valoare de bază și vor căuta oportunități pentru a facilita această creștere. Existența unor oportunități de dezvoltare pentru potențialii angajați poate fi un factor decisiv în alegerea sau nu a angajării într-o companie.
Înlocuirea angajaților, în special a celor buni, se poate dovedi o provocare pentru mulți proprietari de afaceri. De obicei, este mult mai ușor să păstrezi angajații actuali decât să găsești alții noi, dar un angajat care își face bine treaba nu alege întotdeauna să rămână în cadrul unei companii.