O afacere de comerț electronic este mai dependentă de bunăvoința clienților săi decât magazinele fizice. Într-un magazin obișnuit, odată ce un client intră în magazin, este mai probabil ca acesta să cumpere ceva. La urma urmei, au făcut efortul de a ajunge la magazin și de a verifica produsele. Puțini oameni ies dintr-un magazin fizic cu mâna goală. Cu toate acestea, nu același lucru se aplică unui magazin de comerț electronic, deoarece aceștia pot pur și simplu să închidă link-ul și să meargă pe un alt site.
Se estimează că peste 90 la sută din toate tranzacțiile online au loc pe un dispozitiv mobil. Durata medie de atenție a unui cumpărător online este de aproximativ 3-4 secunde. Coșul de cumpărături trebuie să fie ușor de văzut, astfel încât clientul să știe cum să cumpere produsul.
Iată 7 lucruri esențiale care te pot ajuta să îți readuci afacerea online la un nivel valoros:
1. Timpul de nefuncționare este timp liber
Unul dintre cele mai bune lucruri despre un site de eCommerce este că este întotdeauna disponibil, 24/7. Acum, când tot mai mulți oameni se conectează la internet pentru a cumpăra produse, puteți profita de acest lucru vânzându-vă marfa chiar și atunci când dormiți. Cu toate acestea, acest lucru nu se va întâmpla dacă site-ul dvs. se blochează în mod repetat. Dacă site-ul este offline, este probabil ca publicul dvs. țintă să nu aștepte și să treacă pur și simplu la un alt site.
2. Site-urile lente nu au mulți clienți
Durata medie de atenție a unui cumpărător online este de aproximativ 3-4 secunde. Dacă site-ul nu se deschide suficient de repede, este probabil ca clienții dvs. să treacă pur și simplu mai departe în căutarea altor opțiuni. La urma urmei, există milioane de alte puncte de comerț electronic online. Dacă doriți ca clientul dvs. să rămână cu dvs., asigurați-vă că site-ul dvs. este cât mai rapid posibil.
3. Asigurați-vă că CTA-ul ( Call to Action) este întotdeauna accesibil
Doar în cazul când clienții tăi vin la tine și nu la concurenții tăi, este din cauza CTA-ului dumneavoastră. Acesta este practic “apelul la acțiune” care atrage oamenii în tunelul de marketing web. Dacă acest apel la acțiune nu este disponibil sau accesibil, veți pierde o mulțime de clienți. Coșul de cumpărături trebuie să fie, de asemenea, ușor de văzut, astfel încât clientul să știe cum să cumpere produsul.
4. Scapă de produsele care se vând greu
În fiecare magazin, există produse care se vând repede și cele care nu se vând. Concentrează-te pe primele și elimină-le complet pe cele din urmă din magazinul tău. Acestea îți vor opri fluxurile de numerar și îți vor duce afacerea în jos. Le puteți oferi la o vânzare reală. Odată ce clienții vor vedea că le oferiți o scurtă oportunitate de a adăuga o valoare reală în viața lor, vor cumpăra produsele cu circulație lentă și vă vor ajuta să vă curățați rafturile. În acest fel, veți putea, de asemenea, să vă puneți în mișcare fluxurile de numerar.
5. Asigurați-vă că site-ul dvs. este prietenos cu dispozitivele mobile
Se estimează că peste 90 la sută din toate tranzacțiile online vor avea loc pe un dispozitiv mobil. Acest lucru înseamnă că un site care nu este prietenos cu dispozitivele mobile va pierde toată această piață potențială vastă. Este absolut imperativ ca site-ul dvs. să fie prietenos cu dispozitivele mobile, astfel încât să fie ușor de văzut chiar și pe un ecran mic. În afară de asta, ar trebui să lucrați și la tehnicile SEO (optimizarea pentru motoarele de căutare), astfel încât site-ul dvs. să apară la căutările organice pe motoarele de căutare.
6. Adăugați o opțiune de chat live
Chat-urile live vor ajuta să vă împingeți ușor clienții spre decizia de cumpărare, răspunzând la toate întrebările lor. Este o modalitate foarte bună de a crește ratele de conversie și de a vă menține mulțumită piața țintă. Chiar dacă aceștia nu cumpără produsul, viteza și excelența răspunsului dvs. îi va face să revină din nou. Cel puțin, vă vor adăuga site-ul la favorite.
7. Luați în considerare utilizarea proxy-urilor rezidențiale
Utilizarea proxy-urilor rezidențiale pentru cercetarea de piață vă va oferi o perspectivă excelentă asupra obiceiurilor de cumpărare ale publicului dvs. țintă. În același timp, acestea vă vor permite să rămâneți incognito.
Dacă sunteți cu adevărat interesat să vă creșteți vânzările și să vă îmbunătățiți afacerea de comerț electronic, trebuie să vă asigurați că nu există timp de nefuncționare sau latență pe site-ul dvs. De asemenea, ar trebui să folosiți proxy-uri rezidențiale pentru a vă ajuta cu cercetarea de piață în ceea ce privește publicul țintă.