Cărțile de social media marketing sunt ghiduri care îi învață pe antreprenori și pe specialiștii în marketing cum să crească afacerile și bazele de clientelă prin valorificarea canalelor sociale. Aceste lucrări acoperă subiecte precum conținutul, interacțiunea și creșterea. Scopul acestor cărți este de a preda strategii și abilități care duc la o mai mare acoperire și implicare pe social media. Aceste lucrări sunt un subset al cărților de marketing, al cărților de publicitate și al cărților de afaceri. Ghidurile sunt, de asemenea, cărți utile pentru proprietarii de afaceri mici.
Iată o listă de cărți noi și de bestselleruri despre marketing prin intermediul social media, care acoperă o gamă largă de subiecte, de la formarea strategiei la postarea de conținut, până la angajarea cu publicul.
Caietul de lucru pentru marketing prin social media 2021 de Jason McDonald PhD
Cartea de lucru Social Media Marketing 2021 este una dintre cele mai bune cărți despre marketingul în social media pentru întreprinderile mici. Această serie la îndemână descompune lumea marketingului social în pași și exerciții ușor de urmat. Fiecare capitol se concentrează pe un mediu de marketing online diferit sau pe o platformă socială. Cartea este plină de exerciții care îi ajută pe managerii de cont să exerseze și să planifice.
Urmărind “temele” din caietul de lucru este ca și cum ați avea un antrenor personal. Cititorii termină cartea cu o strategie personalizată și o înțelegere mai solidă a aspectului comercial al utilizării social media.
2. 500 de sfaturi de marketing în social media: Sfaturi esențiale, indicații și strategii pentru afaceri: Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, LinkedIn, YouTube, Snapchat și multe altele de Andrew Macarthy
500 Sfaturi de marketing pentru social media este un ghid de referință rapidă pentru strategia de social media. Cartea prezintă sute de bune practici pentru fiecare platformă socială majoră. Această colecție de sfaturi și trucuri este utilă atât pentru începătorii care încearcă să se familiarizeze cu platformele, cât și pentru managerii sociali experimentați care caută idei pentru a revigora canalele. Cartea prescrie acțiuni pentru a câștiga și a păstra atenția publicului țintă și pentru a încuraja niveluri mai ridicate de implicare și oferă o prezentare generală solidă a marketingului în social media. Versiunea tipărită a cărții a fost actualizată în 2019, iar cititorii pot accesa actualizările e-book-ului pe termen nelimitat.
Un milion de urmăritori: Cum mi-am construit un număr masiv de urmăritori sociali în 30 de zile de Brendan Kane
Un milion de urmăritori este una dintre cele mai populare cărți despre creșterea în social media. După cum sugerează și titlul, Brendan Kane a construit un număr combinat de urmăritori în social media de un milion de utilizatori pe diferite platforme într-o singură lună. Acest experiment, combinat cu experiența sa în construirea prezențelor online pentru marile branduri și celebrități, îi conferă autorului autoritatea și credibilitatea de a oferi sfaturi despre ce tipuri de conținut și strategii produc cele mai bune rezultate. Deși este posibil ca majoritatea cititorilor să nu atingă atât de repede pragul de un milion, respectarea acestor orientări înseamnă câștigarea bătăliei pentru atenție într-un peisaj social suprasaturat.
Marketingul în social media: O abordare strategică de Melissa Barker, Donald I. Barker
Cartea este una dintre cele mai bune cărți de social media marketing pentru începători. Acest manual oferă o bază solidă pentru amatori, incluzând un scurt istoric al acestui mediu, definiții și termeni, precum și punctele principale ale conceptelor cheie. Prezentarea este ușor de scanat, iar paginile includ grafice, figuri, liste punctate și statistici. Ea acoperă o gamă largă de subiecte, de la obiective de bază și reguli de angajare până la monitorizare și planificare. Cartea explorează, de asemenea, modul în care se poate lega marketingul social media cu alte forme de marketing digital, cum ar fi streamingul video, site-urile de discuții și știri și marketingul mobil.
Social Media extrem de eficientă pentru marketingul de rețea: Cum să nu vă mai pierdeți timpul cu lucruri care nu funcționează și să începeți să faceți ceea ce funcționează de Ray Higdon și Jessica Higdon
Mass-media socială extrem de eficientă pentru marketingul în rețea îi ajută pe cititori să raționalizeze eforturile de social media și să decidă unde să-și concentreze energia. Autorii pledează pentru a gândi în termeni de creștere și reputație pe termen lung, mai degrabă decât să se complacă în tendințe și satisfacție instantanee. Cartea prezintă modul în care să construiască un profil, să aleagă subiecte și să evite subiectele încărcate, să comunice cu cei care se implică și să corecteze cursul după pași greșiți. Cartea abordează multe subiecte pe care alte cărți de marketing pe rețelele sociale nu le menționează și oferă comercianților un manual de joc despre cum să folosească cel mai bine timpul pe platforme.
Sfârșitul marketingului: Umanizarea brandului dumneavoastră în era social media și a inteligenței artificiale by Carlos Gil
Sfârșitul marketingului este un manifest pentru marketingul modern. Cartea arată cum să valorifici rețelele sociale pentru a promova un brand și un mesaj. Carlos Gil subliniază abordările care funcționează cel mai bine pe anumite platforme, precum LinkedIn și Facebook, și prescrie cele mai bune practici pentru social media în general. Cartea le oferă cititorilor un set de instrumente pentru a sparge creșterea și a spori angajamentul, cu tehnici precum monitorizarea mențiunilor, urmărirea performanței conținutului, cartografierea mesajelor și crearea unei strategii.
Mesajul general al ghidului este de a fi autentic și original și de a posta conținut care creează valoare pentru public. Cartea arată cum social media poate fi o oportunitate de a vă umaniza brandul, de a comunica direct cu clienții și de a vă conecta în mod semnificativ cu publicul țintă.
Arta social media: Sfaturi puternice pentru utilizatori puternici de Guy Kawasaki și Peg Fitzpatrick
Cartea este una dintre cele mai bune cărți de strategie de marketing social media. Acest ghid descompune arta marketingului pe rețelele sociale într-o serie de sfaturi rapide și digerabile. Cuprinsul facilitează navigarea printre subiecte, iar textul principal este format din liste cursive. Cartea sugerează tehnici pentru subiecte precum optimizarea profilurilor, răspunsul la comentarii, integrarea blogging-ului cu rețelele sociale și organizarea de evenimente. Limbajul din Arta social media este minimalist, iar sfaturile sunt directe și lipsite de pufuleți.
Social Media simpatică: Cum să vă încântați clienții, să creați un brand irezistibil și să fiți în general uimitori pe toate rețelele sociale care contează de Dave Kerpen, Michelle Greenbaum și Rob Berk
Cartea este un curs intensiv de creștere a unei baze de fani pe platformele sociale. Acest ghid acoperă multe dintre aceleași principii fundamentale ca și alte cărți despre social media, de exemplu, gândește ca și adepții tăi, postează conținut de calitate, răspunde rapid la comentarii și folosește un ton autentic și transparent. Cu toate acestea, cartea oferă, de asemenea, o mulțime de studii de caz care oferă cititorilor exemple concrete de companii care exemplifică aceste idei. Această carte acționează ca un manual de instrucțiuni simplificat pentru social media.
Vârsta influenței: Puterea influencerilor pentru a vă înălța brandul de Neal Schaffer
Vârsta influenței este un ghid pentru colaborarea cu influencerii din social media. Obținerea unei aprobări din partea unei figuri cu un public numeros poate ajuta companiile să răspândească notorietatea mărcii și să construiască o bază de clienți mai mare. Neal Schaffer îi conduce pe cititori prin toate aspectele economiei influencerilor și prezintă sfaturi și tehnici de colaborare cu acest tip de profesioniști. Cartea explică cum să găsiți și să ajungeți la influenceri din nișa dumneavoastră, cum să bugetați și să măsurați randamentul investițiilor în aceste parteneriate și cum să dezvoltați o voce unică a brandului care să câștige autoritate și atenție.
Marketingul în social media este un subiect de conversație popular în lumea noastră din ce în ce mai digitală și nu lipsesc sfaturile despre această practică. Cu toate acestea, nu toate informațiile sunt la fel de credibile sau utile. Deoarece conținutul trebuie să fie precis și relevant la momentul publicării, multe dintre aceste cărți tind să favorizeze principiile practicii în detrimentul tendințelor și al modelor trecătoare și tind să fie mai fiabile și mai veșnice.