Pentru un agent imobiliar și investitori, planificarea în avans este unul dintre acele lucruri care îi separă pe învingători de cei care pierd. Căutările online pentru a afla ce determină prăbușirea valorii pieței imobiliare continuă să crească. Milioane de oameni se întreabă dacă va avea loc o prăbușire a pieței imobiliare în 2023, căutând sfaturi despre ce să facă atunci când piața imobiliară se prăbușește.
În timp ce șansele au fost că nu am asistat la o prăbușire enormă a pieței imobiliare în 2022, când va avea loc următoarea prăbușire a pieței imobiliare? Vor scădea prețurile locuințelor în 2023?
Nimeni nu s-ar fi putut gândi că va exista un aflux de cumpărători de locuințe care se vor năpusti asupra evaluărilor locuințelor în timp ce vaccinul coronavirus era încă la vedere. Activitatea imobiliară din 2020 a avut un efect semnificativ asupra revenirii economiei României.
Dacă nu sunteți sigur de cine are dreptate, cea mai bună apărare pentru afacerea dumneavoastră este o ofensivă bună. Iată câteva modalități de a vă asigura că sunteți pregătit pentru ceea ce va urma – orice ar fi.
Păstrați comunicarea și crearea de conținut constant
Atunci când sunteți ocupat, este ușor să lăsați strategia de conținut, contactarea prin e-mail și alte metode de marketing să treacă pe lângă. Apoi, dacă piața se răcește, te întorci de la zero, reluând legătura și restabilindu-te cu sfera ta și cu potențialii clienți. Făcând din comunicare și din crearea de conținut o parte constantă a vieții tale profesionale, indiferent dacă plouă sau nu, îți asiguri un flux constant de clienți potențiali și recomandări, chiar și pe o piață în scădere.
Diversificați-vă strategia de lead-uri
În timpul schimbărilor de pe piață, s-ar putea să constatați că trebuie să vă schimbați strategia de generare de lead-uri și să vă concentrați. Dacă ați fost obișnuit să ajungeți la vânzători, s-ar putea să trebuiască să vă îndreptați către cumpărători. Dacă v-ați obișnuit să obțineți toate lead-urile de care aveți nevoie prin conținut organic, s-ar putea să fie nevoie să stimulați unele postări sau să vă concentrați pe unele platforme publicitare noi. Nu vă blocați pe ceea ce a funcționat întotdeauna înainte; fiți deschis la posibilitatea de a încerca ceva nou.
Personalizează-ți marketingul
În timp ce brandingul este important, pentru majoritatea profesioniștilor din domeniul imobiliar, acesta trebuie să fie ancorat în ceva personal. Dacă marketingul dvs. tinde să fie formal, acum ar putea fi momentul să creați imagini și conținuturi mai calde și mai sincere. Oamenii vor să se conecteze și să vă vadă ca pe o persoană, nu doar ca pe un logo. Profitați de ocazia de a vă maximiza conexiunea emoțională, atât cu sfera dvs. cât și cu noii clienți potențiali care vă întâlnesc pentru prima dată.
Urmăriți cheltuielile pentru o eficiență maximă a costurilor
Când vremurile sunt bune, este ușor să intri în obiceiuri de cheltuieli neglijente și să spui “da” unor noi inițiative fără să le urmărești cu adevărat pentru a vedea cât de bine funcționează. Urmăriți-vă cheltuielile ca parte a evidenței contabile lunare și aflați ce platforme plătite și ce inițiative de marketing funcționează pentru afacerea dvs. Acordați prioritate reducerii costurilor în mod constant și știți întotdeauna dacă ceva nu mai este viabil.
Nu lăsați să vă scape clienții din trecut
Agenții imobiliari sunt renumiți pentru faptul că cheltuiesc sume mari pentru noi clienți potențiali, în timp ce fac puțin sau nimic pentru a rămâne în contact cu foștii clienți. Acest lucru se întâmplă de obicei pentru că clienții imobiliari nu le folosesc serviciile la fiecare an sau doi – este posibil să nu aibă o nevoie imobiliară timp de un deceniu sau mai mult. Cu toate acestea, foștii dvs. clienți cunosc oameni care cumpără, vând, se căsătoresc, au copii și se pensionează. Rămânând în contact cu ei, rămâneți în top, astfel încât, atunci când se va vorbi despre imobiliare, ei vor spune: “Cunosc cel mai bun agent. Trebuie doar să o/îl cunoști”.
Lucrați cu un planificator financiar
La fel cum nu porniți într-o excursie într-un cartier necunoscut fără să puneți adresa în GPS, nu ar trebui să porniți în necunoscutul financiar fără să consultați un expert financiar. Un planificator financiar sau un consilier financiar vă poate oferi perspective pentru planificarea pe termen lung, în timp ce un sistem vă va ajuta să înțelegeți modul în care cheltuielile lunare, deținerea unei afaceri și impozitele sunt influențate de schimbările din finanțele personale și din economia în general.
Este posibil să doriți să vă întâlniți cu planificatorul dvs. o dată pe an sau o dată pe trimestru pentru a rămâne la curent cu elementele de ansamblu, în timp ce probabil că veți fi în contact săptămânal sau lunar pentru probleme pe termen mai scurt.
Rămâneți agil și profitați de schimbarea condițiilor de piață
Oamenii care se luptă cel mai mult în timpul scăderilor și ajustărilor pieței sunt cei care sunt convinși că “ceea ce a funcționat întotdeauna” va continua să funcționeze. În realitate, lucrurile se schimbă și, deși s-ar putea să nu fie nevoie să reinventați roata pentru a rămâne de succes, probabil că trebuie să fiți deschis la unele schimbări.
Nu uitați, schimbarea nu trebuie să fie rea. În unele cazuri, schimbarea strategiilor de marketing, de focalizare sau de generare de lead-uri vă poate ajuta să ieșiți din rutină și să vă revigorați afacerea – și pasiunea pentru imobiliare.
Găsiți o nișă nou relevantă
Deși doriți să ajutați pe toată lumea, mai ales atunci când clienții sunt greu de găsit, s-ar putea să descoperiți că marketingul dvs. este mai eficient dacă vă restrângeți și vă concentrați pe o nișă specifică. Piața de lux își pierde din avânt? Poate că acesta este momentul să vă specializați în domenii mai mici, case de început de drum și cumpărători de locuințe pentru prima dată. Economia din zona dumneavoastră este slabă? Poate că acesta este momentul să vă orientați spre vânzări la termen, executări silite și colaborarea cu investitorii din zona dumneavoastră. Aflați cum să faceți ca schimbarea condițiilor de piață să lucreze pentru dvs. astfel încât să puteți continua să lucrați.
Optimizați instrumentele pe care le aveți la dispoziție
Actualizați-vă CRM-ul. Stăpâniți-vă platforma de gestionare a tranzacțiilor. Maximizați-vă raza de acțiune în social media. Nu vă lăsați frustrarea să vă copleșească. Folosiți-vă timpul de nefuncționare pentru a face ceva nou, actualizând sistemele și procesele, după cum este necesar. Veți descoperi că sunteți în funcțiune mai eficient și mai eficace ca niciodată când piața revine.
Dacă sunteți încă îngrijorat că veți reuși să treceți prin recesiune ca agent imobiliar, găsiți un mentor. Acești oameni sunt investiți în succesul dumneavoastră și vă pot oferi sfaturi atunci când aveți probleme. Ei vă pot ajuta să vă dezvoltați abilitățile și să vă îmbunătățiți afacerea pentru a dobândi noi clienți.