Proprietarii de afaceri ca și dvs. caută mereu modalități de a atrage în mod eficient cumpărătorii lor ideali. Într-o lume online aglomerată și care distrage atenția, este util să vă amintiți vechea zicală conform căreia o imagine valorează cât o mie de cuvinte. Poate că nu sunteți capabil să rețineți atenția cumpărătorului dvs. perfect suficient de mult timp pentru ca acesta să citească 1.000 de cuvinte despre produsul sau serviciul dvs., dar, cu imaginile potrivite de pe site-ul web, nu trebuie să o faceți. Imaginile potrivite vă pot crește semnificativ rata de conversie, așa că este foarte important să vă acordați timpul necesar pentru a alege sau a crea imaginile potrivite atunci când configurați un site web pentru compania dumneavoastră.
Evocarea emoțiilor potrivite poate încuraja cumpărătorii să facă clic pe “cumpără
Dacă reușiți să inspirați emoțiile potrivite publicului dvs. țintă, aceștia vor fi mult mai predispuși să facă clic pe acel buton de comandă. Emoțiile pot juca un rol important în comportamentul cumpărătorului, așa cum majoritatea dintre noi știm din propriile experiențe de cumpărături impulsive.
De exemplu, imaginile cu oameni care par bucuroși folosind produsele dvs. îl pot entuziasma pe cumpărătorul dvs. perfect sau imaginile cu oameni care par tulburați din cauza unei probleme care poate fi rezolvată cu produsul dvs. îl pot face pe cumpărătorul dvs. perfect să se simtă înțeles.
Umanizarea afacerii dvs. vă va ajuta să creați conexiuni mai puternice
Cumpărătorii nu vor să simtă că își cheltuiesc banii cu o corporație fără chip. În schimb, ei vor să știe că sprijină oameni reali. Imaginile vă pot ajuta să dați o față umană afacerii dvs., amintindu-i cumpărătorului dvs. perfect că există oameni reali la celălalt capăt al tranzacției.
Afișarea de imagini ale echipei dvs. poate oferi o modalitate excelentă de a face acest lucru. Fie că includeți fotografii ale tuturor sau fotografii de acțiune ale oamenilor la locul de muncă, îi veți ajuta pe cumpărători să se raporteze la o versiune mai umanizată a afacerii dvs.
Folosiți imagini pentru a arăta exact cum funcționează produsele sau serviciile dvs.
Cumpărătorilor le place să facă alegeri în cunoștință de cauză, iar imaginile pot transmite rapid și eficient o mulțime de informații. Pentru unele produse sau servicii, are mult sens să demonstrați cum funcționează prin imagini, mai degrabă decât prin descrieri.
Fotografiile de produs sunt exemplul clasic în acest sens: fotografiile de produs au parcurs un drum lung, mărcile de ecommercec depistând preferințele clienților pentru fotografii mai detaliate ale produselor, ceea ce duce la conversii mai mari.
În cele din urmă, fotografiile cu stilul de viață în care produsele dvs. sunt folosite pot oferi cumpărătorilor mai multe informații despre modul în care produsul se poate integra în viața lor de zi cu zi.
Cu cât clientul înțelege mai exact cum funcționează produsul sau serviciul dvs., cu atât este mai puțin probabil să aibă surprize neplăcute atunci când îl primește și cu atât mai puține retururi veți avea. În plus, atunci când aceștia primesc produsul dvs. și acesta corespunde așteptărilor lor, veți stabili o bază excelentă pentru încrederea și loialitatea clienților.
Pentru unele produse, cum ar fi software-ul, GIF-urile animate pot fi deosebit de îmbucurătoare.
Pe pagina de servicii, un GIF trece în revistă acțiunile cheie pe care un client le-ar putea efectua atunci când utilizează software-ul CRM. Cineva care abia aterizează pe această pagină s-ar putea să nu se simtă înclinat să urmărească un videoclip instructiv mai lung, așa că un GIF rapid transmite foarte repede modul exact în care funcționează produsul, încurajând potențialii cumpărători să afle mai multe sau să îl testeze ei înșiși.
Ajutați-i pe vizitatorii site-ului să se imagineze folosind produsele sau serviciile dvs.
Dacă cumpărătorii se pot vizualiza pe ei înșiși folosind produsul sau serviciul dvs., vor fi mai îndemnați să facă achiziția.
O modalitate eficientă de a facilita acest lucru este folosirea unor imagini cu persoane care reprezintă publicul dvs. țintă folosind produsele dvs. Cheia este să folosiți oameni “reali” mai degrabă decât modele aspiraționale, nerelaționabile, deoarece majoritatea oamenilor sunt mult mai predispuși să se simtă conectați cu primii.
În imaginile dvs., luați în considerare utilizarea unor persoane de vârste, sexe și medii diferite. În funcție de care este produsul sau serviciul dvs., ar putea avea sens să folosiți modele care par să aibă un anumit hobby sau o anumită profesie pe care o are și cumpărătorul dvs. perfect.
Folosiți imagini pentru a pune în evidență personalitatea companiei dvs.
Imaginile pot fi, de asemenea, un instrument eficient pentru a transmite personalitatea unică a afacerii dvs. Punerea în evidență a personalității dvs. face ca firma dvs. să fie de neuitat și să fie mai ușor pentru cumpărătorii dvs. perfecți să se simtă conectați cu ea. La fel cum oamenii cu personalități vibrante tind să ne rămână în minte, brandurile tind să facă același lucru.
Personalitatea potrivită pe care trebuie să o transmiteți prin imagini pentru a atrage cumpărătorul perfect va depinde considerabil de ceea ce face afacerea dvs. De exemplu, o companie de jucării pentru copii va dori probabil să transmită o personalitate veselă și colorată, în timp ce o firmă de avocatură ar trebui să fie lucidă, profesională și de încredere.
Imaginile transmit în mod eficient o personalitate neașteptat de proaspătă și tinerească, care nu este asociată de obicei cu bijuteriile fine. Este ceva care cu siguranță va atrage publicul țintă al femeilor tinere și arată că marca este simplă, elegantă și cu stil clasic. Acest lucru va încuraja cu siguranță persoanele potrivite să facă o achiziție.
Atragerea cumpărătorilor ideali este un obiectiv permanent pentru toate afacerile, iar puterea imaginilor în a vă ajuta să atingeți acest obiectiv nu ar trebui să fie neglijată.
De la evocarea emoțiilor și umanizarea afacerii dvs. până la prezentarea modului de utilizare a produselor dvs. și transmiterea personalității dvs., imaginile potrivite pot face o mulțime de muncă grea pentru a vă asigura că site-ul dvs. se convertește ca prin farmec.