Cloud-ul a devenit acum o opțiune populară pentru companiile de la toate nivelurile. Dar, pe măsură ce cererea de servicii cloud a crescut, la fel au și prețurile. Prin urmare, firmele trebuie să caute modalități de optimizare a costurilor. La fiecare nivel de afaceri, există mai multe obstacole în gestionarea cheltuielilor în spațiile de stocare. Firmele care își optimizează serviciile de stocare obțin cel mai mult cloud pentru banii lor. Acesta asigură operațiuni de stocare stabile și accesibile.
Conform studiilor, reducerea costurilor și controlul sunt principalele probleme cu utilizarea cloud-ului. Astfel, acesta este un alt motiv principal pentru care firmele obțin optimizarea costurilor cloud.
Optimizarea costurilor în cloud
Pe măsură ce companiile se mută în cloud, trebuie să fie atente la costuri. Optimizarea costurilor în reduce cheltuielile în cloud, îmbunătățind în același timp calitatea serviciilor.
Optimizarea costurilor se poate extinde, de asemenea, la productivitate și capacitate. De cele mai multe ori este vorba de cheltuieli în spațiile de stocare. Rămâne faptul că spațiile de stocare ale multor firme nu sunt bine configurate, ceea ce duce la cheltuieli suplimentare în domeniul cloud-ului.
Dar aceste costuri se pot diminua cu ajutorul optimizatorului de costuri cloud potrivit și al metodelor de optimizare a costurilor. Există mai multe modalități de optimizare a costurilor de stocare. Dar cea mai bună abordare va varia în funcție de nevoile dvs. Specifice.
Pași pentru a economisi bani pe resursele dvs. de stocare
Cunoașteți-vă nevoia
Mai întâi trebuie să stabiliți nevoile dvs. Înainte de a selecta o soluție de stocare. De exemplu, trebuie să alegeți dacă să găzduiți pe serverele dvs. Sau să închiriați spațiu de la un alt furnizor. De asemenea, trebuie să decideți cât de multă capacitate aveți nevoie și cât de des.
Un manager trebuie să fie mai atent pentru a deconecta spațiul de stocare de la instanțele terminate. Deci, atunci când configurați un server temporar pentru un proiect, administratorii trebuie să-și amintească să-l ia în jos odată ce lucrul s-a terminat.
Aceste acțiuni duc la costuri umflate ale cloud-ului google care factură pentru resursele care nu mai sunt utilizate. Resursele neutilizate pot fi observate și eliminate folosind un optimizator de costuri pentru a reduce costurile.
Investiți în instrumente de optimizare a cloud-ului
Firmele pot urmări utilizarea cloud-ului și pot identifica serviciile utilizate frecvent utilizând un optimizator de costuri. Deci, un optimizator de costuri în cloud vă permite să plătiți numai pentru lucrurile care contează. De asemenea, permite companiei să se angajeze la o sumă stabilită de cheltuieli în stocare în timp.
De asemenea, puteți obține informații în timp real despre utilizarea cloud-ului de la un optimizator de stocare. Ca urmare, scade costul centrului dvs. De date și vă permite să efectuați câteva reparații.
Acest lucru depășește managementul costurilor. Sistemul dvs. de stocare este mai vizibil pentru dvs. Cu instrumente de control al costurilor în stocare. Ca rezultat, puteți crește și proiecta serviciile cu încredere.
Dimensiune dreapta
Dimensionarea corectă este cea mai rentabilă modalitate de a potrivi tipurile și dimensiunile de instanță nevoilor. Aceasta implică, de asemenea, găsirea unor modalități de a reduce sau de a reduce și de a nu afecta capacitatea sau alte condiții.
Dimensionarea corectă ajută la reducerea costurilor cloud și optimizarea utilizării cloud-ului. De asemenea, acest lucru permite cea mai bună performanță din resursele disponibile. Dimensionarea corectă trebuie să devină un proces activ, deoarece cerințele dvs. De resurse se schimbă întotdeauna.
Restricționați spațiile de stocare
Cele mai multe firme oferă adesea fiecărui utilizator acces la stocare pentru a implementa, audita și depana fluxurile de lucru. Accesul deschis poate fi practic, dar duce la cheltuieli nedorite, risipitoare. Utilizatorii ar putea chiar să uite să închidă instanțele după ce le-au rotit în sus.
Pentru a evita acest cost suplimentar, firmele trebuie să permită doar persoanelor cu experiență în mediul cloud să acceseze cloud-ul.
Utilizați instanțe rezervate.
Instanțele rezervate sunt o tehnică de optimizare a costurilor cloud care vă poate economisi până la 75% din factură. Instanțele rezervate vă permit să utilizați o anumită cantitate de resurse cloud pe o perioadă în schimbul unui preț orar mai mic.
Utilizați scalarea automată
Scalarea automată vă poate ajuta să optimizați utilizarea resurselor cloud. Acesta automatizează scalarea capacității în sus sau în jos, în funcție de cerere.
Întreprinderile pot evita plata pentru capacitatea de cloud inactivă prin autocalare. Serviciile native cu caracteristici de autoscalare sunt disponibile de la furnizori. Aceste servicii pot ajuta la optimizarea costurilor și a performanței. În același timp, poate urmări și ajusta scala sistemului pentru a satisface cerințele.
Utilizați instanțe spot
Instanțele spot vă permit să licitați pentru capacitatea neutilizată și să oferiți economii majore. Veți primi instanța dacă oferta dvs. Depășește prețul Spot curent.
Instanțele spot sunt o modalitate foarte bună de a economisi costurile, deoarece acestea pot fi mai ieftine decât instanțele la cerere. Dar instanțele Spot pot fi întrerupte oricând dacă prețul Spot depășește prețul licitat.
Crearea unui cadru politic
Pe baza nevoilor firmei, există diverse modalități de a construi un astfel de cadru. Prin urmare, este recomandabil să enumerați nevoile și să corelați costurile cu aceste cerințe.
Cu ajutorul cloud-ului, managerii și echipele lor pot interacționa, crea și pune în practică idei noi. Dar, de asemenea, adaugă noi costuri și are nevoie de o nouă analiză a modului în care să rămână înaintea caracteristicilor sale unice.
Estimarea abonamentelor cu nevoi de afaceri
Firmele cheltuiesc de obicei prea mult pe abonamente și stocare. Ca urmare, ei păstrează capacitatea excedentară de care nu au nevoie. Dar aceste abonamente uriașe și stocarea pot fi anticipate pe baza cerințelor firmei.
Ca atare, ei vor plăti doar pentru abonamentul și spațiul de stocare de care au nevoie. Astfel, acestea reduc costurile și economisesc bani.
Bugetul stabilit
Atunci când firma dvs. Adoptă bugetarea bazată pe cloud, există economii instantanee legate de aceasta. Dar implică externalizarea altor sarcini care sunt opționale pentru funcționarea firmei.
O sumă fixă, recurentă, alocată pentru a opera bugetarea bazată pe cloud, eliberează mai multe resurse pentru a fi utilizate în alte domenii. Acest lucru poate ajuta cu eforturile de expansiune sau diferite strategii de creștere a valorii.
Optimizarea costurilor în cloud este datoria întregii afaceri. Nu este o sarcină unică, ci un proces continuu. Astfel, crearea de conștientizare pentru toată lumea care utilizează resursele bazate pe cloud ale firmei dvs. Este crucială pentru a le utiliza la maximum.