Dacă nu vă ascuțiți în mod constant abilitățile, în cele din urmă veți sfârși prin a vă plictisi. Iar un cuțit tocit nu este de folos nimănui. Chestia este că noii reprezentanți de vânzări înțeleg acest lucru și oferă cărți angajaților. Când ești tânăr și înfometat, absoarbe cât mai multe informații pentru a-ți îmbunătăți performanța. Odată ce treci la conducere, însă, este ușor să te simți confortabil, chiar să te complaci. Dar liderii de vânzări trebuie să perfecționeze o sabie cu două tăișuri: trebuie să vă îmbunătățiți atât abilitățile de vânzător, cât și pe cele de lider oferindu-le angajaților câteva cărți în lună.
Așadar, dacă nu ați citit aceste cele mai bune cărți despre managementul vânzărilor, opriți-vă din ceea ce faceți și comandați-le acum.
Antrenarea oamenilor de vânzări pentru a-i transforma în campioni de vânzări
-Un manual tactic pentru manageri și directori.
Un manager de vânzări de excepție știe care este diferența dintre instruirea și antrenarea echipei tale.
În general, este mult mai greu să antrenezi decât să instruiești. Așa că, dacă vă dați seama că vă luptați în acest domeniu, luați Coaching Salespeople into Sales Champions.
Această carte oferă un manual tactic, pas cu pas, plin de studii de caz, strategii și sute de întrebări puternice de coaching pentru a vă împinge să vă conduceți cu încredere echipa.
Cartea o spune cel mai bine:
“Dacă nu aveți un proces definit care să vă facă oamenii să avanseze, astfel încât aceștia să obțină rezultate mai bune, atunci ce anume gestionați?” Formarea în vânzări nu dezvoltă campioni în vânzări. Managerii o fac.” -Keith Rosen (autor)
Cum să câștigi prieteni și să influențezi oamenii
-Singura carte de care aveți nevoie pentru a vă conduce spre succes.
Reprezentanții dvs. vor acționa pentru a se îmbunătăți doar dacă văd valoarea. Concluzia: nu vă puteți obliga oamenii să facă ceva.
De aceea, să știi cum să-i influențezi pe cei din jurul tău printr-o comunicare simplă și strategică este o abilitate esențială în leadership, management și coaching.
How to Win Friends & Influence People a rezistat testului timpului, deoarece oferă înțelepciune atemporală despre cum să comunici strategic și eficient.
Cartea o spune cel mai bine:
“Așadar, singurul mod de pe pământ de a-i influența pe ceilalți oameni este să vorbești despre ceea ce își doresc și să le arăți cum să obțină.” -Dale Carnegie (autor).
Descifrarea codului managementului vânzărilor
-Secretele măsurării și gestionării performanței în vânzări.
Nu există un manual despre cum să conduci o echipă de vânzări performantă.
Cel puțin, nu exista – până când Jason Jordan & Michelle Vazzana au scris unul.
Cracking the Sales Management Code vă oferă tot ce trebuie să știți despre cum să măsurați și să gestionați performanța în vânzări. Merge atât la nivel înalt și strategic, cât și până la sfaturi practice și tactice.
Cartea o spune cel mai bine:
“Renunțarea la trecut face parte din management la fel de mult ca și oferirea de îndrumări pentru viitor.” -Jason Jordan & Michelle Vazzana (autori).
Managementul vânzărilor. Simplificat
-Adevărul cinstit despre obținerea unor rezultate excepționale de la echipa ta de vânzări.
Atât de multe probleme de management al vânzărilor sunt autoprovocate. Cartea este un semnal de alarmă puternic conceput pentru a vă face să vă gândiți: dacă eu sunt problema?
Sigur, nu este o întrebare confortabilă de pus. Dar angajarea într-o auto-reflecție critică este esențială pentru a rezolva problemele din organizația dvs. și pentru a maximiza performanța echipei dvs.
Cartea o spune cel mai bine:
“Adevărul crud este că cei din vânzări și din conducerea vânzărilor care înțeleg și stăpânesc elementele de bază prosperă, iar cei care le ignoră se luptă perpetuu.” – Mike Weinberg (autor)
Mănâncă-le prânzul
-Câștigați clienți departe de concurența dvs.
Cheia succesului în vânzări este înțelegerea concurenței – iar această carte vă învață cum să vă lăsați concurența în praf.
Eat Their Lunch este o lectură fără menajamente despre cele patru niveluri de valoare pentru a câștiga clienții în fața concurenței. La urma urmei, pierderea lor este câștigul tău.
Cartea o spune cel mai bine:
“Nu câștigi concentrându-te pe concurență. Ceea ce te face un concurent periculos este modul în care joci jocul.” – Anthony Iannarino (autor)
Nu mai vindeți și începeți să conduceți
Cum să faci să se întâmple vânzări extraordinare.
Cumpărătorii din ziua de azi au un ochi ager pentru tactici de vânzare suspecte, manipulatoare sau nesincere. În schimb, ei doresc parteneri de încredere și lideri care pot demonstra în mod clar și cu încredere de ce clienții ar trebui să cumpere de la ei.
Încetează să vinzi, începe să conduci oferă principii și comportamente simple de leadership care vor ajuta întreaga ta echipă să își îmbunătățească performanța, punând întotdeauna în prim-plan perspectiva cumpărătorului.
Cartea o spune cel mai bine:
“Detaliile fac să deraieze vânzările. Cumpărătorii vor să fie treziți la acțiune.” – James M. Kouzes, Barry Z. Posner și, Deb Calvert (autori)
Vânzarea de tip Gap
Există atât de multe convingeri în vânzări pe care vânzătorii le consideră de la sine înțelese:
- Oamenii cumpără de la persoane pe care le plac
- Încheierea este o abilitate a oamenilor de vânzări puternici
- Prețul este principalul motiv pentru care vânzătorii pierd vânzarea
- Și așa mai departe.
În Gap Selling, face praf aceste și alte presupuneri de vânzări, evidențiind o nouă modalitate puternică prin care vânzătorii se pot conecta cu cumpărătorii.
Această carte este un instrument puternic pentru a vă ajuta să desființați concepțiile greșite comune în rândul echipei dumneavoastră, deschizând calea către practici de vânzare mai eficiente și de succes.
Cartea o spune cel mai bine:
“Deoarece longevitatea promovează favorabilitatea, poate conferi legitimitate.” – Keenan.
Managerul de vânzări intenționat
Succesul în vânzări nu se întâmplă niciodată din întâmplare. Până când nu vă ridicați la înălțimea situației și nu vă valorificați întregul potențial ca lider, nu îi veți face niciodată pe oamenii dvs. să facă același lucru.
The Intentional Sales Manager prezintă strategii dovedite pentru a depăși provocările din domeniul vânzărilor, ajutându-vă să îi puneți pe toți pe drumul cel bun.
Cartea o spune cel mai bine: “Până când nu veți valorifica puterea propriei intenții intenționate ca lider de vânzări, oamenii dumneavoastră nu vor reuși niciodată să își atingă potențialul maxim.” – Pat McManamon
Oricât de mult ți-ar oferi fiecare dintre aceste cărți cunoștințele necesare pentru a-ți îmbunătăți abilitățile de manager și lider de echipă, acesta este doar primul pas. Odată ce ați adunat toate aceste cunoștințe valoroase, trebuie să le puneți în acțiune:
- instruiește-ți echipa cu privire la metodele și practicile menționate în unele cărți de mai sus
- Antrenați reprezentanții individuali pentru a-i ajuta să aplice ceea ce au învățat
- Reevaluați și monitorizați în mod continuu pentru a vedea ce impact au aceste schimbări, dacă au vreunul, asupra rezultatului final
Dacă vi se pare dificil să monitorizați performanța reprezentanților de vânzări, s-ar putea să fie din cauză că nu folosiți instrumentele potrivite. Unele cărți le vor da șansa angajaților tăi să se dezvolte mai puternic în domeniul vânzărilor.