Întreprinderile care caută să reducă rapid costurile fac adesea o greșeală simplă, dar foarte prostească. Ele reduc principalul activ pe care îl pot folosi pentru a-și dezvolta afacerea: angajații. Să nu faceți nicio greșeală, concedierea personalului ar trebui să fie EXACT ultimul lucru pe care îl faceți dacă doriți să ieșiți învingători în timpul recesiunii.
Există un secret pentru a ieși pe primul loc atunci când piața se prăbușește. Priviți în interior la procesele de afaceri care vă trag afacerea în jos. Apoi, creați un plan pentru a le optimiza, reducând risipa și ineficiența.
După aceea, vă sprijiniți pe angajații dvs. pentru a inova și a oferi clienților dvs. o valoare ridicată, dând din nou impuls companiei dvs.
Odată ce piața își va reveni, veți fi blocat modalități de creștere a veniturilor, funcționând în același timp mai eficient ca niciodată. În plus, veți avea în continuare alături de dvs. personalul dvs. superstar. Ca urmare, compania dvs. poate face salturi și salturi când piața se va întoarce în sus.
Acest lucru nu poate fi supraestimat. Reducerea numărului de angajați ar trebui să fie ultima dvs. opțiune. Costul angajării angajaților, impactul psihologic al reducerii locurilor de muncă și curba de învățare pentru noile talente înseamnă că veți fi nevoit să jucați la recuperare mult timp după ce piața revine la normal.
Problemele cu care se confruntă întreprinderile în timpul recesiunii
Ori de câte ori piața dă semne de recesiune, bugetele se restrâng. Oamenii devin mai prudenți în privința cheltuielilor lor. Veniturile stagnează. Directorii nu reușesc să își atingă țintele. Și toată lumea se îndreaptă spre măsuri de reducere a costurilor cu speranța că reducerea câtorva cheltuieli îi va salva până la următorul boom.
Adevărul este că, deși trebuie să identificați și să eliminați risipa, doar reducerea costurilor nu vă va ajuta afacerea să treacă peste o recesiune. De fapt, cele mai multe întreprinderi se bazează prea mult pe ea. Ca urmare, sfârșesc prin a face mai multe pagube.
Cu toate acestea, reducerea costurilor este importantă. Și ar trebui să fie primul dvs. punct de acțiune dacă simțiți că rezultatele dvs. sunt în pericol în viitor. Acestea sunt câteva dintre cele mai importante surse de drenaj bugetar:
Lipsa de sprijin pentru munca la distanță
În zilele noastre, tot mai multe companii adoptă munca la distanță. Acestea au văzut un impact pozitiv cu angajații care lucrează de acasă. Mai multă productivitate, mai puține cheltuieli de birou, rezultate mai bune.
Cu toate acestea, multe întreprinderi se luptă să renunțe la culturile de lucru tradiționale. Ele consideră că angajații performează mai bine atunci când sunt la birou. Această abordare închisă înseamnă că le este mai greu să se adapteze atunci când factorii externi fac imposibilă sau improbabilă deplasarea la birou.
Sisteme disparate
Sistemele dvs. tradiționale vă țin pe loc. Cantitatea de cod și datoria tehnică face ca scalarea acestora sau adăugarea de noi caracteristici să fie prohibitivă din punct de vedere al costurilor. Adesea, aceste sisteme prind întreprinderile în capcană, obligându-le să își restrângă ofertele viitoare în jurul unor oferte limitate.
Repede, un sistem care ar fi trebuit să ofere companiei dvs. un avantaj se transformă în greutăți de plumb.
Strategii pentru a crește în timpul recesiunii economice
Atunci când consumatorii își pierd încrederea în stabilitatea viitorului lor, acest lucru se reflectă în achizițiile lor. Întreprinderile nu sunt diferite. Oamenii vor fi prudenți și atenți, cel puțin la început.
Cheia pentru a crește eficiența și a crește în vremuri economice dificile este să vă transformați afacerea într-o mașină rezistentă la recesiune.
Adoptați o comunicare eficientă
Comunicarea clară este vitală, nu numai între departamente, ci și între departamente. Trebuie să stabiliți sisteme clare de comunicare care să prevină redundanțele, comunicările greșite și sarcinile uitate sau pierdute.
Elaborați procese stabile și rezonabile pentru continuitatea afacerii Afacerea dumneavoastră trebuie să fie agilă. Dacă un lucru a fost mai evident acum decât oricând, acesta este nevoia ca afacerea dvs. să aibă capacitatea de a ocoli evenimentele imprevizibile.
Acest lucru înseamnă să adoptați sisteme și procese care să vă mențină afacerea în funcțiune, asigurând în același timp siguranța angajaților în orice situație:
- Videoconferințele: Echipele ating succesul prin comunicare. E-mailurile și chat-urile nu vă duc decât până la un anumit punct. Aveți nevoie de o modalitate accesibilă de a menține colaborarea la toate nivelurile fără pauză.
- Date bazate pe cloud: Sistemele de la fața locului îi obligă pe angajații dvs. să fie la fața locului. Fără mobilitate, afacerea dvs. poate fi blocată cu ușurință de evenimente imprevizibile. Bazându-vă pe cloud înseamnă că personalul dvs. poate accesa informațiile esențiale pentru misiune din mers.
- Forțați eficiența: Echipa dvs. trebuie să se simtă împuternicită să acționeze. Orice încetinire în timpul perioadelor de incertitudine provoacă o tragere exponențială. Angajații dvs. trebuie să aibă acces la instrumentele necesare pentru a finaliza sarcinile fără bariere care să-i încetinească.
Acest lucru crește gradul de implicare și de responsabilizare a angajaților dumneavoastră. Cu toate acestea, le permite, de asemenea, angajaților dvs. să finalizeze mai multe sarcini fără teama de micromanagement.